Benák, Anita (2019) Az autizmus korai diagnosztikájának gyakorlata és ellátási lehetőségei Vajdaságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Benák, Anita (2019) Az autizmus korai diganosztikájának gyakorlata és ellátási lehetőségei Vajdaságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Berkes, Bianka (2019) A TSMT felhasználása a gyógypedagógiában szenzoros feldolgozási zavar esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Berki, Dorina Blanka (2019) Pénzügyi kultúra fejlesztése 7-8. osztályos tanulásban akadályozott gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bábinszki, Anita (2019) A Mill Hill Szókincs Teszt alkalmazása középiskolás diákok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csány, Júlia (2019) Participatív kutatás photovoice módszerrel magas támogatási szükségletű személyek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csóvics, Brigitta (2019) Tapasztalatok felnőtt dadogók kezelésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Czinkóczi, Ágnes (2019) Kutyák az ember "szolgálatában". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Diák, Patricia (2019) Az értelmileg akadályozott felnőttek munkavállalási lehetőségei Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dobó, dr. Rita (2019) Az óvodai szűrőeljárások a hatályos jogszabályok alapján és a gyakorlatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dudás, Dominika (2019) A csőfonáció alkalmazása a logopédiai munkában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Eiler, Brigitta (2019) Tanulásban akadályozott tanulók idegennyelv-oktatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fehérvári, István (2019) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrált és inkluzív nevelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fekete, Erzsébet (2019) A debreceni Bárczi Gusztáv EGYMI tehetséggondozó tevékenységének bemutatása egy esettanulmányon keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fekete, Ilona (2019) A lovasterápia használata a logopédiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fiedler, Gréta (2019) Nem verbális kommunikáció vizsgálata afáziák esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Forgó, Ilona (2019) Óvodapedagógusok, tanítók és logopédusok tájékozottsága a fonológiai tudatosság fejlesztéséről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gacsó, Noémi (2019) A myofunkcionális diszfunkció megjelenésének aránya szigmatizmus esetén normatív fejlődésmenetű gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gulyás, Renáta (2019) A végrehajtó funkciók zavara afáziában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gálity-Szabadai, Anna (2019) A csoportos korai fejlesztés szerepe eltérő fejlődésmenetű gyermekek intézményváltására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gömöri, Krisztina (2019) A tanulásban akadályozott tanulók tanulási orientációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hajdú, Emilia (2019) A kutyával asszisztált beavatkozás hatásai egy mutista gyermek esettanulmányán keresztül bemutatva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hedvicsek, Anna (2019) A felnőtt fogyatékos személyek ellátása a gyógypedagógia és a szociális ellátás területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hende, Dóra (2019) Kognitív és szociális képességek fejlesztése mesékkel. (Tanulásban akadályozott gyermekeket tanító gyógypedagógusok körében). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jókuti, Anna (2019) Egyetemisták tudása és attitűdje az autizmus spektrum zavarral kapcsolatban az internethasználat tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kaló, Cintia Georgina (2019) A támogatott és helyettes döntéshozatal megvalósítása ma Magyarországon a fogyatékosság tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kancsár, Andrea (2019) A Lépésről Lépésre Program bemutatása és adaptálásának lehetőségei sérült tanulókra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Barbara (2019) A könnyen érthető kommunikáció és a bazális stimuláció egyidejű alkalmazása intézeti keretek között élő súlyosan és halmozottan fogyatékos felnőttek közreműködésével : színház négydimenzióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kocsis, Zsuzsanna (2019) Tanköteles koron túli értelmileg akadályozott fiatalok életminőségének összehasonlító vizsgálata lakhatás szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Erika (2019) Szólások és közmondások vizsgálata az autizmus spektrum zavarral élő és a normál fejlődésmenetű általános iskolai tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Fanni (2019) Szociális intézményben élő értelmileg akadályozott felnőttek életminőségének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kreiniker, Bernadett (2019) Értelmi fogyatékos általános iskolai tanulók lehetőségei a szabadidő eltöltésére : gyógypedagógiai intézményben dolgozó testnevelők véleménye a tanulásban akadályozott és az értelmileg akadályozott általános iskolás tanulók szabadidős sportolási lehetőségeiről és sportversenyeken való részvételi lehetőségeikről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kálmán, Dóra (2019) A dysarthria vizsgálata és terápiája egy esettanulmány tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kántor, Tünde (2019) A mozgásfejlesztés, azon belül az Alapozó terápia szerepe a gyógypedagógiai gyakorlatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kúti-Czeglédi, Orsolya (2019) A Myofunkcionális diszfunkció holisztikus szemléletben történő kezelésének attitűdvizsgálata az ortodontus szakorvosok együttműködésével a dél-alföldi régióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lakatosné Kun, Barbara Dóra (2019) Kutyás terápia óvodáskorú gyermekeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lendér, Anita (2019) Kiégés a gyógypedagógusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Matuska, Ágnes (2019) A hároméves gyermekek logopédiai szűrésének és terápiájának első tapasztalatai Budapest két óvodájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mundi, Nikolett (2019) Orvostanhallgatók fogyatékosság iránti attidűdje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mári, Anita Mária (2019) A nyelvi késés ellátásának bemutatása a Jász-Nagykun Szolnok Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Tiszafüredi Tagintézményében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mátyus, Anna (2019) A szerb speciális oktatási és rehabilitációs rendszer működésének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mércse, Tamara (2019) A korai fejlesztés jelentősége a korai fejlesztésre jogosult családok életében az ÉFOÉSZ Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Egyesületének telephelyein. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mészáros, Eszter (2019) Agresszív magatartási tüneteket mutató, tanulásban akadályozott tanulók önértékelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Anikó (2019) Mozgás hatása a beszéd és nyelvfejlődésre a négyéveskorú gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Anna Nikolett (2019) A lovasterápiához kapcsolódó szülői attitűd. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Donatella (2019) A mese alkalmazása tanulásban akadályozott tanulók személyiségének és szociális képességeinek fejlesztésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Nikolett (2019) Óvodáskorú sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai nevelésének összehasonlítása a Vajdaságban és Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nyúl, Zsófi (2019) A Down-szindrómás gyermekek örökbefogadása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Németh, Zsófia (2019) Súlyosan és halmozottan fogyatékos személyek szabadidős tevékenységei hozzátartozók és szakemberek szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Omerovic, Blanka (2019) Egy helyileg kidolgozott fizikai állóképesség felmérés eredményeinek összehasonlítása a készségfejlesztő iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Omerovic, Blanka (2019) Egy helyileg kidolgozott fizikai állóképesség felmérés eredményeinek összehasonlítása a készségfejlesztő iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Orbán, Fanni (2019) Stroke-ot követő pszichés állapot hatása a nyelvi és beszédrehabilitációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Peszmet, Diána (2019) „Együtt egymásért” : a beszédállapot fejlődésének felmérése a szegedi EGYMI egy óvodai csoportjában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pető, Szabina (2019) A Becsei „Bratstvo” Intézményben tanuló autista diákok kommunikációs fejlesztésének gyakorlata kilenc eset tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pálfi, Éva (2019) Értelmileg akadályozott óvodás korú gyermekek mozgásfejlődésének jellemzői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pásztor, Lilla (2019) A fonológiai tudatosság fejlődése óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Retkesné Androvicz, Krisztina (2019) Korai logopédiai segítségnyújtás a nyelvi késést mutató gyermekek ellátásában Kiskunfélegyházán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rozman, Anna (2019) Az agresszió megjelenése szegregált és integráló felső tagozatos osztályokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rudics, Diána (2019) Autizmussal élő gyermek fejlesztésének lehetőségei személyi segítő kutya által. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sipos, Eszter Ágnes (2019) Pedagógusok attitűdje a sajátos nevelési igényű tanulók általános iskolai integrációjával kapcsolatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Solymosi, Adrienn (2019) Az élményterápiák és a szociális kompetencia kapcsolata a gyógypedagógiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Solymosi, Adrienn (2019) Az élményterápiák és a szociális kompetencia kapcsolata a gyógypedagógiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Enikő Loretta (2019) A hetedik osztályos tanulásban akadályozott tanulók elsajátítási motivációjának, az osztálytársak és a versengés hatásának a vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Nikolett (2019) Taneszközfejlesztés az enyhén értelmi fogyatékos tanulók idegen nyelvi kompetenciájának fejlesztéséhez németórákon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szombati, Anita (2019) A tápiószőlősi általános iskola második osztályos tanulóinak érzékenyítése - egy pedagógiai kezdeményezés tapasztalatai –. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Dorottya (2019) Engedd, hogy én is elmondjam! - Gondolatok szolgálatában az augmentatív és alternatív kommunikáció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Linda Tünde (2019) A Szegedi Tudományegyetemen végzett logopédusok pályakövetése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Nikoletta (2019) Szerzett beszédzavarok felmérése a felnőtt korosztályban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tölgyesi, Anna (2019) Gyógypedagógiai ellátást igénylő személyeknek nyújtott szolgáltatások Topolyán és környékén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Andrea (2019) Tanulásban akadályozott tanulók angoltanításának módszertani tapasztalatai az általános iskolákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Váróczy, Viktória (2019) A média, mint lehetőség a fogyatékos emberek társadalmi befogadásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Wolf, Júlia (2019) A vizuális kultúra tantárgy motiváló hatása a tanulásban akadályozott tanulókra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ábel, Istvánné (2019) Az autizmus diagnózis előtt és után - egy sorstárs önsegítő támogatási forma bemutatása a szentesi "Életkék Szülőcsoport". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ótott Kovács, Réka (2019) Az értelmi sérült személyek tapasztalatai az önálló életvitel egyes területein - egy könnyen érthető kérdőíves vizsgálat. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.