Item where specialization "gyógypedagógia" and date of item 2019

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]E["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]J["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]O["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]V["Update/Views:jump_separator" not defined]W["Update/Views:jump_separator" not defined]Á["Update/Views:jump_separator" not defined]Ó
Number of items: 74.

B

Benák, Anita (2019) Az autizmus korai diagnosztikájának gyakorlata és ellátási lehetőségei Vajdaságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Benák, Anita (2019) Az autizmus korai diganosztikájának gyakorlata és ellátási lehetőségei Vajdaságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berkes, Bianka (2019) A TSMT felhasználása a gyógypedagógiában szenzoros feldolgozási zavar esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berki, Dorina Blanka (2019) Pénzügyi kultúra fejlesztése 7-8. osztályos tanulásban akadályozott gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bábinszki, Anita (2019) A Mill Hill Szókincs Teszt alkalmazása középiskolás diákok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csány, Júlia (2019) Participatív kutatás photovoice módszerrel magas támogatási szükségletű személyek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csóvics, Brigitta (2019) Tapasztalatok felnőtt dadogók kezelésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czinkóczi, Ágnes (2019) Kutyák az ember "szolgálatában". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Diák, Patricia (2019) Az értelmileg akadályozott felnőttek munkavállalási lehetőségei Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobó, dr. Rita (2019) Az óvodai szűrőeljárások a hatályos jogszabályok alapján és a gyakorlatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Dominika (2019) A csőfonáció alkalmazása a logopédiai munkában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Eiler, Brigitta (2019) Tanulásban akadályozott tanulók idegennyelv-oktatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fehérvári, István (2019) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrált és inkluzív nevelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Erzsébet (2019) A debreceni Bárczi Gusztáv EGYMI tehetséggondozó tevékenységének bemutatása egy esettanulmányon keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Ilona (2019) A lovasterápia használata a logopédiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fiedler, Gréta (2019) Nem verbális kommunikáció vizsgálata afáziák esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Forgó, Ilona (2019) Óvodapedagógusok, tanítók és logopédusok tájékozottsága a fonológiai tudatosság fejlesztéséről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gacsó, Noémi (2019) A myofunkcionális diszfunkció megjelenésének aránya szigmatizmus esetén normatív fejlődésmenetű gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás, Renáta (2019) A végrehajtó funkciók zavara afáziában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gálity-Szabadai, Anna (2019) A csoportos korai fejlesztés szerepe eltérő fejlődésmenetű gyermekek intézményváltására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gömöri, Krisztina (2019) A tanulásban akadályozott tanulók tanulási orientációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajdú, Emilia (2019) A kutyával asszisztált beavatkozás hatásai egy mutista gyermek esettanulmányán keresztül bemutatva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hedvicsek, Anna (2019) A felnőtt fogyatékos személyek ellátása a gyógypedagógia és a szociális ellátás területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hende, Dóra (2019) Kognitív és szociális képességek fejlesztése mesékkel. (Tanulásban akadályozott gyermekeket tanító gyógypedagógusok körében). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jókuti, Anna (2019) Egyetemisták tudása és attitűdje az autizmus spektrum zavarral kapcsolatban az internethasználat tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kaló, Cintia Georgina (2019) A támogatott és helyettes döntéshozatal megvalósítása ma Magyarországon a fogyatékosság tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kancsár, Andrea (2019) A Lépésről Lépésre Program bemutatása és adaptálásának lehetőségei sérült tanulókra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Barbara (2019) A könnyen érthető kommunikáció és a bazális stimuláció egyidejű alkalmazása intézeti keretek között élő súlyosan és halmozottan fogyatékos felnőttek közreműködésével : színház négydimenzióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Zsuzsanna (2019) Tanköteles koron túli értelmileg akadályozott fiatalok életminőségének összehasonlító vizsgálata lakhatás szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Erika (2019) Szólások és közmondások vizsgálata az autizmus spektrum zavarral élő és a normál fejlődésmenetű általános iskolai tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Fanni (2019) Szociális intézményben élő értelmileg akadályozott felnőttek életminőségének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kreiniker, Bernadett (2019) Értelmi fogyatékos általános iskolai tanulók lehetőségei a szabadidő eltöltésére : gyógypedagógiai intézményben dolgozó testnevelők véleménye a tanulásban akadályozott és az értelmileg akadályozott általános iskolás tanulók szabadidős sportolási lehetőségeiről és sportversenyeken való részvételi lehetőségeikről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán, Dóra (2019) A dysarthria vizsgálata és terápiája egy esettanulmány tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kántor, Tünde (2019) A mozgásfejlesztés, azon belül az Alapozó terápia szerepe a gyógypedagógiai gyakorlatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kúti-Czeglédi, Orsolya (2019) A Myofunkcionális diszfunkció holisztikus szemléletben történő kezelésének attitűdvizsgálata az ortodontus szakorvosok együttműködésével a dél-alföldi régióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lakatosné Kun, Barbara Dóra (2019) Kutyás terápia óvodáskorú gyermekeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lendér, Anita (2019) Kiégés a gyógypedagógusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Matuska, Ágnes (2019) A hároméves gyermekek logopédiai szűrésének és terápiájának első tapasztalatai Budapest két óvodájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mundi, Nikolett (2019) Orvostanhallgatók fogyatékosság iránti attidűdje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mári, Anita Mária (2019) A nyelvi késés ellátásának bemutatása a Jász-Nagykun Szolnok Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Tiszafüredi Tagintézményében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mátyus, Anna (2019) A szerb speciális oktatási és rehabilitációs rendszer működésének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mércse, Tamara (2019) A korai fejlesztés jelentősége a korai fejlesztésre jogosult családok életében az ÉFOÉSZ Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Egyesületének telephelyein. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Eszter (2019) Agresszív magatartási tüneteket mutató, tanulásban akadályozott tanulók önértékelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Anikó (2019) Mozgás hatása a beszéd és nyelvfejlődésre a négyéveskorú gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Anna Nikolett (2019) A lovasterápiához kapcsolódó szülői attitűd. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Donatella (2019) A mese alkalmazása tanulásban akadályozott tanulók személyiségének és szociális képességeinek fejlesztésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Nikolett (2019) Óvodáskorú sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai nevelésének összehasonlítása a Vajdaságban és Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyúl, Zsófi (2019) A Down-szindrómás gyermekek örökbefogadása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Zsófia (2019) Súlyosan és halmozottan fogyatékos személyek szabadidős tevékenységei hozzátartozók és szakemberek szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Omerovic, Blanka (2019) Egy helyileg kidolgozott fizikai állóképesség felmérés eredményeinek összehasonlítása a készségfejlesztő iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Omerovic, Blanka (2019) Egy helyileg kidolgozott fizikai állóképesség felmérés eredményeinek összehasonlítása a készségfejlesztő iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Orbán, Fanni (2019) Stroke-ot követő pszichés állapot hatása a nyelvi és beszédrehabilitációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Peszmet, Diána (2019) „Együtt egymásért” : a beszédállapot fejlődésének felmérése a szegedi EGYMI egy óvodai csoportjában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pető, Szabina (2019) A Becsei „Bratstvo” Intézményben tanuló autista diákok kommunikációs fejlesztésének gyakorlata kilenc eset tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pálfi, Éva (2019) Értelmileg akadályozott óvodás korú gyermekek mozgásfejlődésének jellemzői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pásztor, Lilla (2019) A fonológiai tudatosság fejlődése óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Retkesné Androvicz, Krisztina (2019) Korai logopédiai segítségnyújtás a nyelvi késést mutató gyermekek ellátásában Kiskunfélegyházán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rozman, Anna (2019) Az agresszió megjelenése szegregált és integráló felső tagozatos osztályokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rudics, Diána (2019) Autizmussal élő gyermek fejlesztésének lehetőségei személyi segítő kutya által. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sipos, Eszter Ágnes (2019) Pedagógusok attitűdje a sajátos nevelési igényű tanulók általános iskolai integrációjával kapcsolatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Solymosi, Adrienn (2019) Az élményterápiák és a szociális kompetencia kapcsolata a gyógypedagógiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Solymosi, Adrienn (2019) Az élményterápiák és a szociális kompetencia kapcsolata a gyógypedagógiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Enikő Loretta (2019) A hetedik osztályos tanulásban akadályozott tanulók elsajátítási motivációjának, az osztálytársak és a versengés hatásának a vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Nikolett (2019) Taneszközfejlesztés az enyhén értelmi fogyatékos tanulók idegen nyelvi kompetenciájának fejlesztéséhez németórákon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szombati, Anita (2019) A tápiószőlősi általános iskola második osztályos tanulóinak érzékenyítése - egy pedagógiai kezdeményezés tapasztalatai –. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tóth, Dorottya (2019) Engedd, hogy én is elmondjam! - Gondolatok szolgálatában az augmentatív és alternatív kommunikáció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Linda Tünde (2019) A Szegedi Tudományegyetemen végzett logopédusok pályakövetése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Nikoletta (2019) Szerzett beszédzavarok felmérése a felnőtt korosztályban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tölgyesi, Anna (2019) Gyógypedagógiai ellátást igénylő személyeknek nyújtott szolgáltatások Topolyán és környékén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga, Andrea (2019) Tanulásban akadályozott tanulók angoltanításának módszertani tapasztalatai az általános iskolákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Váróczy, Viktória (2019) A média, mint lehetőség a fogyatékos emberek társadalmi befogadásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

W

Wolf, Júlia (2019) A vizuális kultúra tantárgy motiváló hatása a tanulásban akadályozott tanulókra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ábel, Istvánné (2019) Az autizmus diagnózis előtt és után - egy sorstárs önsegítő támogatási forma bemutatása a szentesi "Életkék Szülőcsoport". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ó

Ótott Kovács, Réka (2019) Az értelmi sérült személyek tapasztalatai az önálló életvitel egyes területein - egy könnyen érthető kérdőíves vizsgálat. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. december 7. 02:30:47 CET.