Bali, Anita (2023) Agresszív magatartást tanúsító, tanulásban akadályozott tanulók önértékelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balla, Dorka (2023) Állatasszisztált foglalkozásokhoz való hozzáállás Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balogh, Ramóna Ibolya (2023) Pedagógusok tudása és attitűdje a dadogással kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balázs, Eszter (2023) Az udvari bolondok intézményének virágkora és elvirágzása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Banasák, Rebeka (2023) Az ERG teszt felvétele a Budapest XVIII. kerületi SOFI értelmileg akadályozott tanulóival. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Barkász, Petra (2023) A diszlexiabarát szövegszerkesztés sajátosságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bozsogi, Henriett (2023) Irodalmi művek feldolgozása a digitális oktatás során felső tagozatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bozóki, Petra Emese (2023) Autizmus spektrum zavarral élő hallgatók a magyar felsőoktatásban : nagyító alatt az esélyegyenlőségért folyó szakmai munka a Szegedi Tudományegyetemen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Brunner, Eszter (2023) Idegennyelv-oktatás, különös tekintettel a német nyelvoktatás módszereire a tanulásban akadályozott személyeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bánszki, Anita (2023) A képzőművészeti terápia és terápiás elemek elterjedtsége a gyógypedagógiai munkában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csanádi, Evelin (2023) Az agresszió kezelése és a korrekciós lehetőségek felismerése és kezelési módja az iskolai életben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csipak Szarapka, Dóra (2023) A könnyen érthető hírek olvasottságának felmérése és szükséglete a Vajdaságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dusik-Balázs, Dóra (2023) Pedagógiai szakszolgálatban folyó logopédiai ellátás bemutatása : Csongrád-Csanád Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Szegedi Tagintézményének és kistérségi tagintézményeinek összehasonlítása a logopédiai ellátás szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dániel, Nikolett (2023) Többségi óvodapedagógusok fogyatékossággal kapcsolatos attitűdjei, szemléletformálási módszereik. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Gréta (2023) Integrációban tanuló tanulásban akadályozott tanulók idegennyelv-tanításának helyzete nyelvtanárok kérdőíves vizsgálatának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Gréta (2023) A fonomimika alkalmazása 5-8. osztályos, értelmileg akadályozott tanulók olvasástanításában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fekete, Rebeka (2023) Gyógypedagógusok pályaképe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fenyvesi, Kitti (2023) Értelmileg akadályozott fiatal felnőttek iskolai élet utáni lehetőségei a lakhatás és a foglalkoztatás területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ficzere, Péter Botond (2023) Az autizmus filmes ábrázolásának vizsgálata különböző fogyatékossági modellek tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fábri, Villő Gyöngyvirág (2023) A terráriumi és akváriumi fajok alkalmazásának lehetőségei az állatasszisztált foglalkozások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gajdosné Kócsó, Anna (2023) A felső tagozaton tanuló tipikusan fejlődő gyermekek SNI-vel kapcsolatos attitűdje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Golitz, Patricia Tünde (2023) A kedvezőtlen orális szokások, a miofunkcionális diszfunkció, valamint a miofunkcionális fogszabályozás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gulyás, Orsolya Gréta (2023) Súlyos-halmozott fogyatékos gyermek a családban. Szülői életutak vizsgálata a Csodaház Foglalkoztató Napközi keretein belül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gulácsy, Katalin (2023) Az inkluzív nevelés, oktatás megvalósulása a Rákospalotai Meixner Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gyenes, Vivien (2023) Attitűdvizsgálat az iskolai bántalmazás témakörében tanulásban akadályozott gyermekek között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gyöngyösi, Dóra (2023) Az integráló osztályokban a nem akadályozott tanulók és tanítóik véleménye a tanulásban akadályozott társaikról, tanítványaikról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gál-Hegyi, Orsolya (2023) A fonológiai tudatosság mérési és fejlesztési lehetőségei többségi óvodákban Baján és térségében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hortobágyi, Julianna (2023) Mesepedagógiai módszerek alkalmazása tanulásban akadályozott tanulók szociális képességeinek fejlesztésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Krisztina (2023) A sajátos nevelési igényű gyermekek ellátásának változása a COVID-19 megjelenésével a kecskeméti Corvina Óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hrabovszki-Jákób, Klaudia (2023) A ritmus szerepe a beszédfejlesztésben integrált óvodai intézményben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jóljárt, Elizabet (2023) Művészetterápiás módszerek alkalmazásának hatásvizsgálata autista gyermekek viselkedésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Katona, Lilla (2023) Könnyen érthető kommunikációval a nevelésbe vett, értelmileg akadályozott gyermekekért. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kis, Virág Diána (2023) Óvodapedagógusok dadogásra vonatkozó attitűdjének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kis, Zsuzsanna (2023) A ritmus- és a nyelvi képességek vizsgálata iskolakezdőknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Szilvia (2023) A kiskunhalasi EGYMI története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Klenóczki, Petra (2023) Könnyen érthető interaktív népmese-foglalkozás tanulásban akadályozott tanulókkal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Konczos, Zsófia (2023) Pályakezdő logopédusok pályaképe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Korom, Lilla (2023) A tanulásban akadályozott és a nem tanulásban akadályozott, hátrányos helyzetű, roma tanulók tanulási motivációjának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Aranka (2023) Olvasástanítás fonomimikával egy szegregált iskola első és második osztályában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Ildikó (2023) Gyöngyház Integrált Szociális és Gyermekvédelmi Központ Békés Vármegyében élő fiatalok foglalkoztatásának bemutatása és munkalehetőségek iránti igényeiknek feltárása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kálmán, Lilian (2023) Kettős különlegességgel élők: Az iskolai tehetséggondozás szerepe és lehetőségei a sajátos nevelési igényű tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kósa, Mónika Erzsébet (2023) Súlyosan, halmozottan sérült tanulók fejlesztő nevelése-oktatása Békés városában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Körmőczy, Arnold (2023) A vajdasági magyarság lehetősége az anyanyelvi terápiás foglalkozásokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lukácsné Simon, Krisztina (2023) Az integráltan oktatott diszlexiás, diszgráfiás tanulók idegen nyelvi szorongásának vizsgálata a tiszakécskei Móricz Zsigmond Általános Iskola és Gimnáziumban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lóránt, Fanni (2023) Egyetemista tanulók értelmi fogyatékos személyekről alkotott képe médiatartalmak alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Makrányi, Fanni Zsófia (2023) Énkép és énkifejezés fejlesztése művészetpedagógiai terápiákon keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mayer, Zsófia (2023) A fogyatékosság ábrázolása a kortárs magyar gyerekirodalomban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Csilla Mónika (2023) Az értelmileg akadályozott alsó tagozatos tanulók oktatását, nevelését támogató könnyen érthető képtár alkalmazása a gyakorlatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Novák, László (2023) A tanulásban akadályozott tanulók verbális kreativitásának fejlesztési lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papp-Szabó, Zsuzsanna (2023) Tanulásban akadályozott tanulóknak a természettudományos tantárgyak tanítása játékok felhasználásával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pataki, Júlia (2023) A Peabody képes passzívszókincs-vizsgáló eljárás alkalmazhatóságának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pilisi, Rebeka (2023) Gyógypedagógusok véleménye a tanulásban akadályozott tanulók szexuális neveléséről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Puskásné Czimer, Szilvia Erzsébet (2023) A csongrádi gyógypedagógiai óvodában alkalmazott módszerek sokszínűségének bemutatása az autizmussal érintett gyermekek vonatkozásában 30 év távlatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sicz, Alexandra (2023) Az ötéves kori logopédiai szűrés tapasztalatai Békéscsabán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Simsik, Ágnes (2023) Élet a köznevelés után : autizmus spektrum zavarban érintett fiatal felnőttek lehetőségei Kecskeméten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Anna (2023) A fonológiai tudatosság fejlesztési lehetőségei tanórákon az Aranyossy Ágoston Református Óvoda és Iskola 6. osztályában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Mariann (2023) A hátrányos helyzetű, tanulásban akadályozott diákok meleg végrehajtó funkciói. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Viktória (2023) Szegregáció az integrációban, avagy a vajdasági és a magyarországi többségi iskolák alsó tagozatainak összehasonlítása tanulásban akadályozott gyermekek lehetőségei aspektusából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szakács, Edina (2023) A Waldorf-módszer lehetőségei az integráció, inklúzió terén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szalay, Hanna (2023) A sajátos nevelés igény, a hátrányos helyzet és a szociális problémamegoldó képesség kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szerbin, Bernadett (2023) A sakkjáték hatása a tanulásban akadályozott (enyhén értelmi fogyatékos) tanulók tanulási teljesítményére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szücs, Vanessza (2023) Az utazó gyógypedagógus és a szülők kommunikációjának vizsgálata a szakember szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sárkányné Tóth, Edina (2023) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrációjának helyzete egy Bács-Kiskun vármegyei általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tugyi, Vivien (2023) A munkamemória összetevőinek vizsgálati lehetőségei a fejlesztés szolgálatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Uhrin, Dorottya (2023) Az ötéves kori logopédiai szűrések hazai gyakorlatának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Réka Hajnalka (2023) Az egészségnevelés lehetőségei és a sport hatásai tanulásban akadályozott tanulóknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vas, Vanessza (2023) ArtMenők : súlyosan-halmozottan fogyatékos és mozgáskotlátozott személyek életminőségének támogatása és szemléletformálás inkluzív tánccal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Veres, Júlia Róza (2023) Roma tanulók integrációs és felzárkóztatási esélyeik, oktatási lehetőségeik Kiskunhalason. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ákos, Lilla Márta (2023) A szülők tudása a dadogásról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.