A drámapedagógia szerepe az inklúzív oktatásban

Petrás, Teodóra (2018) A drámapedagógia szerepe az inklúzív oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2019_petras_teodora.pdf] PDF
2019_petras_teodora.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (447kB)

English title

Drama pedagogy in inclusive education

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Gyógypedagógus-képző Intézet

Discipline

Teacher Training

Specialization

inkluzív, fejlesztő szakpedagógia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Köböl, Erika
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.02. Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2020. Jun. 15. 17:32
Last Modified: 2020. Jun. 15. 17:32
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/90879

Actions (login required)

View Item View Item