Prikidánovics, Petra (2019) A tanulmányi teljesítmény összefüggéseinek vizsgálata az iskolai motivációval, az aktív-passzív halogatással és a szándékos önszabályozással. Other, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2019_prikidanovics_petra.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (1MB) |
English title
The relationship of learning performance with academic motivation, active-passive procrastination, and self-regulation
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department
Discipline
Institute
Pszichológiai Intézet
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Bárányné Jámbori, Dr. Szilvia
egyetemi adjunktus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Other) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.01. Psychology > 05.01.02. Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities) 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences |
Depositing User: | szerkesztő BTK |
Date Deposited: | 2020. May. 29. 07:53 |
Last Modified: | 2020. Jun. 02. 11:49 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/87706 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |