Pinczés, Zsuzsa Fruzsina (2019) Explicit és implicit szófeldolgozás során tapasztalható agyi aktivitás különbségek diszlexiások és normál olvasók között, hagyományos és diszlexiásoknak szánt betűtípus használata során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2019_pinczes_zsuzsa_fruzsina.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (2MB) |
English title
Brain activity differences between dyslexic and normal readers, during explicit and implicit word recognition tasks using a traditional computer font or a special font made for dyslexic readers
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department
Kognitív- és Neuropszichológiai Tanszék
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Must, Dr. Anita
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | diszlexia, olvasás, EEG, implicit olvasás |
Subjects: | 05. Social sciences > 05.01. Psychology |
Depositing User: | szerkesztő BTK |
Date Deposited: | 2020. Jun. 11. 11:15 |
Last Modified: | 2020. Jun. 11. 13:05 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/87340 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |