Kaluz, Vivien (2017) Az integrált és a szegregált oktatásban tanuló tanulásban akadályozott tanulók szókincsének és nyelvtani szerkezeti megértésének összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2016_Kaluz_Vivien_JRXYCX_SZ.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (2MB) |
English title
Comparative study of vocabulary and reception of Grammar at children with learning disabilities in integrated and segregated education
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Gyula Juhász Faculty of Education
Department
Discipline
Institute
Gyógypedagógus-képző Intézet
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Túriné Gál, Anikó
gyakorlati oktató
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (BA/Bsc) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences |
Depositing User: | Szerkesztő JGYPK |
Date Deposited: | 2018. Jun. 14. 10:34 |
Last Modified: | 2018. Jun. 14. 10:34 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/70586 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |