Az integrált és a szegregált oktatásban tanuló tanulásban akadályozott tanulók szókincsének és nyelvtani szerkezeti megértésének összehasonlító vizsgálata

Kaluz, Vivien (2017) Az integrált és a szegregált oktatásban tanuló tanulásban akadályozott tanulók szókincsének és nyelvtani szerkezeti megértésének összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2016_Kaluz_Vivien_JRXYCX_SZ.pdf] PDF
2016_Kaluz_Vivien_JRXYCX_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (2MB)

English title

Comparative study of vocabulary and reception of Grammar at children with learning disabilities in integrated and segregated education

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

nincs megadva

Discipline

Teacher Training

Institute

Gyógypedagógus-képző Intézet

Specialization

gyógypedagógia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Túriné Gál, Anikó
gyakorlati oktató
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2018. Jun. 14. 10:34
Last Modified: 2018. Jun. 14. 10:34
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/70586

Actions (login required)

View Item View Item