Tóth, Tamás Sándor (2016) Miképpen befolyásolja a hátrányos helyzetű tanulók szövegértését a motiváció? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2016_Tóth_Tamás_Sándor_TOTTABF_SZE_SZ.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (7MB) |
English title
How motivation influences the Reading Comprehension of unprivileged Students?
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Gyula Juhász Faculty of Education
Department
Discipline
Institute
Tanító- és Óvóképző Intézet
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
H. Molnár, Emese
szakmetodikus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (BA/Bsc) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences |
Depositing User: | Szerkesztő JGYPK |
Date Deposited: | 2017. Jun. 12. 15:09 |
Last Modified: | 2017. Jun. 13. 14:32 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/67920 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |