Az óvodás gyermekek alapkészségeit mérı DIFER programcsomag megismerésének, bevezetésének, alkalmazásának tapasztalatai a hatékony fejlesztés érdekében

Börcsökné Balázs, Márta (2011) Az óvodás gyermekek alapkészségeit mérı DIFER programcsomag megismerésének, bevezetésének, alkalmazásának tapasztalatai a hatékony fejlesztés érdekében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2011_borcsokne_balazs_marta.pdf] PDF
2011_borcsokne_balazs_marta.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

The experiences of cognition, introduction and application of the DIFER-programme pack, measuring the basic skills of kindergarten children in the interest of effective development

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék

Discipline

Teacher Training

Institute

Alkalmazott Humántudományi Intézet

Specialization

nyelv- és beszédfejlesztő tanár

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Juhász, Valéria
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2024. Feb. 02. 19:20
Last Modified: 2024. Feb. 08. 15:05
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/138224

Actions (login required)

View Item View Item