Rohony, Noémi (2022) Többségi pedagógusok és gyógypedagógusok differenciáló gyakorlatának összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2022_rohony_noemi.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (2MB) |
English title
A comparative study of the differentiating practices of mainstream teachers and special needs teachers
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Gyula Juhász Faculty of Education
Department
Discipline
Institute
Gyógypedagógus-képző Intézet
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Hosszu, Tímea
mb. főiskolai docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (BA/Bsc) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences |
Depositing User: | Szerkesztő JGYPK |
Date Deposited: | 2023. Aug. 22. 09:20 |
Last Modified: | 2023. Aug. 22. 09:20 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/134787 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |