Tanulásban akadályozott és többségi tanulók olvasási motívumainak vizsgálata az otthoni kontextus alapján

Borda-Fazekas, Adrienn (2021) Tanulásban akadályozott és többségi tanulók olvasási motívumainak vizsgálata az otthoni kontextus alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2021_borda_fazekas_adrienn.pdf] PDF
2021_borda_fazekas_adrienn.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Examining the reading motivation of obstacles to studies and majority students in the context of the home context

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

nincs megadva

Discipline

Teacher Training

Institute

Gyógypedagógus-képző Intézet

Specialization

gyógypedagógia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Köböl, Erika
gyakorlati oktatói munkát segítő munkatárs
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2022. Jun. 27. 15:48
Last Modified: 2022. Jun. 27. 15:48
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/126353

Actions (login required)

View Item View Item