Borda-Fazekas, Adrienn (2021) Tanulásban akadályozott és többségi tanulók olvasási motívumainak vizsgálata az otthoni kontextus alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2021_borda_fazekas_adrienn.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (1MB) |
English title
Examining the reading motivation of obstacles to studies and majority students in the context of the home context
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Gyula Juhász Faculty of Education
Department
Discipline
Institute
Gyógypedagógus-képző Intézet
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Köböl, Erika
gyakorlati oktatói munkát segítő munkatárs
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (BA/Bsc) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences |
Depositing User: | Szerkesztő JGYPK |
Date Deposited: | 2022. Jun. 27. 15:48 |
Last Modified: | 2022. Jun. 27. 15:48 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/126353 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |