Pápai, Zsanett (2021) Intézményi önértékelés rendszerének működése; a vezető szerepének fontossága. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2021_papai_zsanett.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (1MB) |
English title
Operation of the institutional self-assessment system; the importance of the role of headmaster/leader.
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department
Discipline
Institute
Közoktatás Vezetőképző és Továbbképző Intézet
Specialization
holland-magyar intézményvezető és középvezető képzés, pedagógus szakvizsgára felkészítő
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Kincses, Tímea Katalin
Igazgató, Közoktatási szakértő, Szaktanácsadó
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Higher vocational education) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning |
Depositing User: | szerkesztő BTK |
Date Deposited: | 2022. May. 10. 07:15 |
Last Modified: | 2022. May. 10. 07:15 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/125877 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |