A sajátos nevelési igényű gyerekek integrációs és probléma kezelhetőségi esélyei az oktatás intézményesített és a törvényi lehetőségeinek tükrében. Kritikai háttérelemzés.

Túriné Gál, Anikó (2010) A sajátos nevelési igényű gyerekek integrációs és probléma kezelhetőségi esélyei az oktatás intézményesített és a törvényi lehetőségeinek tükrében. Kritikai háttérelemzés. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2010_turine_gal_aniko.pdf] PDF
2010_turine_gal_aniko.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (9MB)

English title

The Chance of Integration and Problemmanageability in Between for Children Who Needs Especial Edukation in the Reflection of Institutionalised Education and Law Facilites. Critical Background Analysis

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Alkalmazott Pedagógia és Pszichológia Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

közoktatási vezető

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Kovács, Márk Péter
főiskolai oktató
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Postgraduate education)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.02. Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2022. Feb. 02. 08:42
Last Modified: 2022. Feb. 14. 08:59
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/121551

Actions (login required)

View Item View Item