Kovácsné Kerekes, Dalma (2010) Az alternatív iskolák kialakulása, szerepe, jelentősége a magyar oktatási rendszerben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2010_kovacsne_kerekes_dalma.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (2MB) |
English title
The Evolution, Role and Significance of Alternative-Pedagogy Schools in the Hungarian Education System
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Gyula Juhász Faculty of Education
Department
Alkalmazott Pedagógia és Pszichológia Tanszék
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Janowszky, Sándor
főiskolai docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Postgraduate education) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning |
Depositing User: | Szerkesztő JGYPK |
Date Deposited: | 2022. Jan. 17. 14:05 |
Last Modified: | 2022. Jan. 31. 08:09 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/121026 |
Actions (login required)
View Item |