Az alternatív iskolák kialakulása, szerepe, jelentősége a magyar oktatási rendszerben

Kovácsné Kerekes, Dalma (2010) Az alternatív iskolák kialakulása, szerepe, jelentősége a magyar oktatási rendszerben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2010_kovacsne_kerekes_dalma.pdf] PDF
2010_kovacsne_kerekes_dalma.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (2MB)

English title

The Evolution, Role and Significance of Alternative-Pedagogy Schools in the Hungarian Education System

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Alkalmazott Pedagógia és Pszichológia Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

közoktatási vezető

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Janowszky, Sándor
főiskolai docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Postgraduate education)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2022. Jan. 17. 14:05
Last Modified: 2022. Jan. 31. 08:09
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/121026

Actions (login required)

View Item View Item