Értékeljünk, de hogyan? : a tanulói értékelés személyiségközpontú megközelítése

Tallér, Júlia (2002) Értékeljünk, de hogyan? : a tanulói értékelés személyiségközpontú megközelítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2002_taller_julia.pdf] PDF
2002_taller_julia.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (6MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Teacher Training College

Department

Neveléstudományi Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

pedagógia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Fáyné Dr. Dombi, Alice
főiskolai tanár
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2021. Oct. 08. 07:34
Last Modified: 2021. Oct. 12. 07:11
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/119437

Actions (login required)

View Item View Item