Az integrált nevelés jelentősége a tanulási zavarral küzdő gyermekek esetében

Hajdúné Juhász, Eszter (2007) Az integrált nevelés jelentősége a tanulási zavarral küzdő gyermekek esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2007_hajdune_juhasz_eszter.pdf] PDF
2007_hajdune_juhasz_eszter.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (11MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Neveléstudományi Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

pedagógia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Fáyné dr. Dombi, Alice
kandidátus, főiskolai tanár
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.02. Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2021. Aug. 11. 13:13
Last Modified: 2021. Aug. 11. 13:13
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/117541

Actions (login required)

View Item View Item