Hajdúné Juhász, Eszter (2007) Az integrált nevelés jelentősége a tanulási zavarral küzdő gyermekek esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2007_hajdune_juhasz_eszter.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (11MB) |
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Gyula Juhász Faculty of Education
Department
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Fáyné dr. Dombi, Alice
kandidátus, főiskolai tanár
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.02. Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities) |
Depositing User: | Szerkesztő JGYPK |
Date Deposited: | 2021. Aug. 11. 13:13 |
Last Modified: | 2021. Aug. 11. 13:13 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/117541 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |