Pluralizmus a magyar iskolarendszerben és nevelésben. Az alternatív iskolák szerepe, jelentősége

Kisné Bor, Emília (1998) Pluralizmus a magyar iskolarendszerben és nevelésben. Az alternatív iskolák szerepe, jelentősége. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

[thumbnail of 1998_kisne_bor_emilia.pdf] PDF
1998_kisne_bor_emilia.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

Institution

Juhász Gyula Tanárképző Főiskola

Faculty

Not relevant

Department

nincs megadva

Discipline

Teacher Training

Specialization

közoktatási vezető

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Janovszky, Sándor
főiskolai docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2021. Jun. 15. 09:40
Last Modified: 2021. Jun. 24. 06:14
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/116696

Actions (login required)

View Item View Item