1. The Implications of GS Media v. Sanoma Media Netherlands’ ‘New Public’ for Digital Distance Learning: A comparative analysis of the UK's and Portugal’s implementation of the Infosoc Directive’s Art.3(1) Communication to the Public Right and Art.5(3)(a) Teaching Exception ; 2. I got the joke, but I don’t like it, namely do we need exception for parody in the Hungarian copyright law?

Hussein, Jasmine (2020) 1. The Implications of GS Media v. Sanoma Media Netherlands’ ‘New Public’ for Digital Distance Learning: A comparative analysis of the UK's and Portugal’s implementation of the Infosoc Directive’s Art.3(1) Communication to the Public Right and Art.5(3)(a) Teaching Exception ; 2. I got the joke, but I don’t like it, namely do we need exception for parody in the Hungarian copyright law? Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2020_hussein_jasmine.pdf] PDF
2020_hussein_jasmine.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

Hungarian title

1. A GS Media kontra Sanoma Media Netherlands ügy „új nyilvánosság” fogalmának utóhatása a digitális távoktatásra: Összehasonlító elemzés az InfoSoc irányelv 3. cikk 1. bekezdés nyilvánossághoz közvetítés jogának, valamint az 5. cikk 3. bekezdés a) pont tanítással összefüggő kivételek egyesült királysági és portugál átültetéséről ; 2. Értem a viccet, csak nem szeretem, avagy van-e szükség paródiakivételre a magyar szerzői jogban?

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Law and Political Sciences

Department

Összehasonlító Jogi Intézet

Discipline

Law and Public Administration Studies

Specialization

angolszász jogi és angol jogi szakfordító

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Mezei, Péter
associate professor
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Postgraduate education)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.05. Law
Depositing User: Szerkesztő ÁJTK
Date Deposited: 2021. Jun. 08. 07:41
Last Modified: 2023. Jul. 20. 10:52
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/114822

Actions (login required)

View Item View Item