Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 64.

Virágh, Dániel László (2022) 3D kincskereső társasjáték implementálása Unity-vel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Madarász, Máté (2022) Akció-kalandjáték megvalósítása Unity segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdú, Balázs (2022) FPS videójáték fejlesztése Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vágó, Dániel (2022) Képek vektorizálása véletlenszerű görbékkel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Löffler, Levente (2022) LeopphEngine - Egy videojáték fejlesztésre specializált valós idejű renderelő. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Antal, Zsolt (2022) Levelek és betegségeik felismerése TensorFlow-al. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szoboszlai, Máté (2022) Online kamera stream feldolgozás web-alapú hálózati kommunikációval. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Martina, Dániel (2022) Valós térképadatokon alapuló játék fejlesztése Unity használatával Android rendszerre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

György, Gergő (2021) 3D kalandjáték fejlesztése Unity keretrendszerben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ágoston, Emese (2021) Kvaternió-transzformációt szemléltető program készítése ThreeJS segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pocsai, Zsolt János (2021) Mély konvolúciós neurális hálózatok tanítása képfeldolgozási problémákra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, László Marcell (2021) Nyaki régió gerincvelőjének automatikus szegmentációja konvolúciós mély neuronhálóval. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Erik (2021) Objektum detektáló/szegmentáló módszer implementálása konvlúciós hálók segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Kornél (2021) Online kép-annotáló rendszer készítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Ádám (2020) 3D kalandjáték fejlesztése Unity segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Domokos, Zoltán (2020) Diszkrét tomográfiai algoritmusok fejlesztése mesterséges neuronhálók alkalmazásával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bűn, Tamás (2020) Interaktív oktatóprogram készítése Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tasnádi, Gábor (2020) Mély konvolúciós hálók tanítása képfeldolgozási problémákra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gercsó, Márk (2020) Online szerepjáték készítése Unity környezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vigh, Ádám (2020) Procedurális pályagenerálás és berendezés Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bartha, Kristóf Norbert (2020) Történet-orientált játék készítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Budavári, Márk (2020) Önvezető autókat tanító szimulációs keretrendszer fejlesztése játékmotorral. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kondász, Katalin Éva (2019) Három dimenziós labirintus játék megvalósítása Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bársony, Daniella (2019) Implementation of a Virtual Reality-based garden simulation. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Stemler, Balázs Ákos (2019) Repülőgép szimulátor készítése Alternatív Irányítási rendszerekkel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tímár, László (2019) Webkamerával irányított játék készítése Unity segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fábián, Krisztián Attila (2018) 3D akciójáték implementálása Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Olasz, Csaba (2018) CT szkenner kalibráció, energia minimalizáló eljárásokkal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jenei, Bendegúz (2018) Implementing a self-scaling convolutional neural network. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ponyist, Péter (2018) Kirakós játék készítése Unity rendszerrel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szpisják, Viktor (2018) Mély konvolúciós neurális hálózatok tanítása képfeldolgozási problémákra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zámbó, Bence (2018) Objektum detektáló/szegmentáló módszer implementálása konvolúciós hálók segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Dávid (2018) Open-world repülőgép szimulátor készítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, László Vince (2018) Társasjáték 3D implementálása Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Imhof, Zsófia (2018) Történet-orientált játék készítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vicze, Zoltán (2018) Önvezető autókat tanító szimulációs keretrendszer fejlesztése játékmotorral. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Andor (2017) 2-dimenziós hídépítő játék készítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vetró, Máté (2017) 3-dimenziós térfogati adat megjelenítő készítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Dániel Péter (2017) 3-dimenziós térfogati adat megjelenítő készítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Karsai, Dávid (2017) Developing a 3D rail-shooter game in Unity. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dékány, Tímea (2017) Orvosi alkalmazások modellezése 3D-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Miskolczi, Tamás (2016) 2D Tower defense játék implementálása Unity-vel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koplándi, Tamás (2016) 3D-s belsőnézetes lövöldözős játék implementálása Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobi, Imre (2016) Képek automatikus szegmentálása GPU-n futtatott jellemző kinyerés és automatikus osztályozás segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bednárik, Dénes (2016) Valós-idejű FPS játék implementálása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Biró, Dániel (2016) Változtatható mesterséges intelligenciával működő játékprogram fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Flaisz, Zalán (2015) GPU gyorsítást alkalmazó képfeldolgozó függvénykönyvtár tervezése és implementálása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dusnoki, Attila (2015) Oktatási példaprogramok készítése a Unity keretrendszerhez. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Palánkai, Dávid (2015) Online oktatási közvélemény kutató rendszer készítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bucsek, György (2015) Többszemélyes általános táblajáték megvalósítása webes környezetre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Such, Balázs Gergő (2015) Valós-idejű 2D játék implementálása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vas, Péter (2014) 2-dimenziós kalandjáték implementálása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdu, Róbert (2014) Energia-minimalizáción alapuló diszkrét tomográfiai algoritmusok megvalósítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Csaba (2014) Online Virtuális Séta Java3D-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dávid, Szabolcs (2014) Online képfeliratozó rendszer fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sárközi, Gabriella (2014) Online virtuális séta megvalósítása WebGL-lel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sajtos, Gyula (2014) Szabályalapú képfeldolgozási módszerek implementálása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Gábor (2014) Táblás játék implementálása Unity segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas, Tímea (2014) Valós-idejű 2D játék implementálása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Katona, Péter (2014) Webes áruház fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bocsor, Zoltán (2013) Diszkrét tomográfiai algoritmusok megvalósítása GPU-gyorsítással. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dobi, Imre (2013) Sakk program megvalósítása OpenGL-ben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Balázs (2013) Valós-idejű szimbólum detektálás kamera képsorozatából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Budai, József (2013) Virtuális blue screen alkalmazás webkamera használatával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 27. 23:36:39 CEST.