Browse by Supervisor

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 157.

Géczi, Ákos (2022) Benzinkút-szimulátor fejlesztése Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kószó, Martin (2022) Sheriff of Nottingham társasjáték megvalósítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szatmári, László (2022) Többjátékos játék fejlesztése Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Novák, Lívia (2021) Autóverseny játék fejlesztése Python és Blender környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Karácsony, Norbert (2021) Minecraft klón játék fejlesztése Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mutawe, Ahmad Maen (2019) Dynamic flocking system. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Füri, Milán (2018) Android applikáció küzdősport egyesületek adminisztrációs tevékenységeinek automatizálására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kasnyik, Dávid Zoltán (2018) Diszkrét tomográfiai algoritmusok vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Loránd (2017) FPS típusú játék készítése Unity 3D-vel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hirling, Dominik (2017) Gerincvelő szegmentálás nyaki régióban készült MRI képeken. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Marcell Tamás (2017) Szegmentációs algoritmusok többértékű orvosi képeken. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Cserni, Bálint Gábor (2016) Rendszervédelem a másik oldalról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vígh, László (2015) Mikroszkópiás rendszerek vezérlése és adataik kielemzése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lúgos, Gábor (2014) Bőrbetegség diagnosztikai képelemző rendszer fejlesztése: Nagyméretű, szabálytalan alakú elváltozások felismerése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, István (2014) Elektronikus napló fejlesztése PHP+MySQL felhasználásával. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Verebélyi, Bertalan (2014) Kalandjáték készítése Unity 3D-ben Adatok tárolása, játék logika és Android. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Verebélyi, Csaba (2014) Kalandjáték készítése Unity 3D-ben Mesterséges intelligencia, fizika és karakter interakció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zombori, Balázs (2014) Labirintus szerkesztő fejlesztése Unity segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tasnádi, Ervin Áron (2014) Operációs rendszerek memóriakezelő algoritmusainak implementációi. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ábrahám, Markó (2014) Tomográfiai algoritmusok megvalósítása: a BART. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Koller, Tamás (2014) Táblajáték szerkesztő és táblajáték csomag fejlesztése Unity segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petrikné Simon, Erzsébet (2014) Órarend készítő alkalmazás fejlesztése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Koós, Krisztián (2014) A szimulált hűtés különböző megvalósításai a képfeldolgozásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Najzer, Helga (2013) 3D-s tetris megvalósítása OpenGL függvénykönyvtár segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Urbán, Szabolcs (2013) Automatizált orvosi képfeldolgozás - Tumor kontúrozás CT és MR képeken. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berta, Gábor (2013) Bináris mátrixok rekonstrukciója abszorpciós vetületekből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bartók, Ferenc (2013) Diszkrét tomográfiai algoritmusok megvalósítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csatlós, Gábor Pál (2013) Diszkrét tomográfiai algoritmusok vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Schmidt, László (2013) Operációs rendszerek memóriakezelő algoritmusainak megvalósítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zalatnai, Csongor (2013) Operációs rendszerek memóriakezelő algoritmusainak megvalósítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gorácz, Ákos Zoltán (2013) Operációs rendszerek: Szimulálási környezet megvalósítása file-rendszerekhez. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Gábor (2013) Számítógépes játék készítése grafikai és fizikai motorokkal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szigetvári, Gergő (2013) Webes 3D termékkatalógus WebGL-ben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Márk (2012) 3D játékprogram megvalósítása Irrlicht Engine segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bajzát, Gábor (2012) GPGPU alacsony szinten: Az AES algoritmus megvalósítása ECB és CTR módban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegyi, Attila (2012) Háromdimenziós Avatar-tervező program megvalósítása Cortona SDK segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Piroska, András (2012) Játékfejlesztés DirectXszel és PhysXszel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kádár, Márta Mária (2012) Operációs rendszerek holtpont témaköréhez tartozó algoritmusok megvalósítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Roland (2012) Operációs rendszerek processzus ütemező algoritmusainak megvalósítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Muráncsik, Sebestyén (2012) Operációs rendszerek: Szimulálási környezet megvalósítása file-rendszerekhez. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, Zsolt (2012) Operációs rendszerek: Szimulálási környezet megvalósítása file-rendszerekhez. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koós, Krisztián (2012) Tomográfiai algoritmusok megvalósítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Filkus, Dominik Martin (2011) 3D játékprogram elkészítése OpenGL függvénykönyvtár használatával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vadász, László (2011) 3D-s játékok motor fejlesztése PyGL-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Tamás (2011) CUDA gyorsított sarokpont keresések. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kristó , Ákos (2011) GPU-k programozása Cg nyelven. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Halász, Zsolt Attila (2011) Játék készítése az OpenGL függvénykönyvtár használatával, hálózati támogatással. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Árva-Tóth, Dóra (2011) A Képfeldolgozás és Számítógépes Grafika Tanszék honlapjának az elkészítése VRML-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Keller, András (2011) A középiskolai függvényábrázolás és elemzés segítése multimédiás segédanyaggal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Dániel Ferenc (2011) A szimulált hűtés különböző megvalósításainak alkalmazása a képrekonstrukcióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csurka, Levente (2010) 3D-s stratégiai játék fejlesztése Microsoft XMA GameStudioban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Paulik, Róbert (2010) Deformálható testek fizikai szimulációja grafikus hardveren. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Utasi, Tamás (2010) Emberi koponya CT felvételeinek automatikus szegmentálása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kondás, György Győző (2010) Jpeg tömörítés CUDA segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csatlós, Gábor Pál (2010) MR képek szegmentálása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bató, Lilla (2009) KRESZ-oktató program OpenGL-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskés, Imre (2009) Online befektetési tanácsadó és közvetítő rendszer. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csatári, Zoltán (2009) Parktervező szoftver készítése Cortona SDK segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Zsolt (2009) Puzzle játék fejlesztése OpenGL fv. Könyvtár felhasználásával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ujházi, Attila (2009) Sport taktikai elemek bemutatása VRML-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, László Gábor (2009) Szegmentáló algoritmusok GPU-n való megvalósítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Róbert (2009) Többszereplős szerepjáték megvalósítása OpenGL függvénykönyvtár felhasználásával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Felföldi, Róbert (2008) Háromdimenziós megjelenítés Flash-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Blaskovics, Viktor (2008) 3 dimenziós játékfejlesztés JAVA környezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vrabecz, Kitty (2008) Biliárd játék megvalósítása OpenGL függvénykönyvtár felhasználásával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bottó, Zoltán (2008) GPU-k programozása Cg nyelven. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Ferenc (2008) Hálózati játék fejlesztése Ogre3D-vel: fizika a játékfejlesztésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bácsi, Gábor (2008) Hálózati játék fejlesztése Ogre3D-vel: játék-architektúra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsapka, György (2008) Hírportál készítése webkettes fejlesztőeszközökkel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bástyi, Péter (2008) ImageJ pluginek fejlesztése, Morphing, Warping. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Ágnes (2008) Megvilágítás OpenGL függvénykönyvtár felhasználásával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sticker, Nóra (2008) Pluginek fejlesztése ImageJ-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hantos, Norbert (2008) Puzzle játék fejlesztése OpenGL fv.könyvtár felhasználásával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Zsolt (2008) Rajzolóprogram az Euklideszi szerkesztés módszereivel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Diószegi, Edit (2008) VRML grafikus szerkesztő oktatása a középiskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kelemen, Csaba (2008) VRML portál készítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Diószegi, Edit (2007) Lakberendező szoftver megvalósítása Cortona SDK segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gere, Péter (2007) Yu-Gi-Oh! Kártyajáték megvalósítása PC-re, Visual C++ és OpenGL segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Arató, Péter (2007) A középiskolai programozás oktatás segítése multimédiás segédanyaggal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petre, Linda (2007) A ClavissBook számlamozgás műveletének megvalósítása a bolgár piacra specializálódva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Utassy, Zsófia Vanda (2007) DICOM eszköztárak összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Sándor (2007) Egy hálózati játék elkészítése OpenGL-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sulcz, Roland János (2007) Lakberendező szoftver készítése Corona SDK segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Füsti-Molnár, András (2006) 3D-s űrhajószimulátor OpenGL-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pénzes, Ildikó (2006) Ablakozó függvénykönyvtár 3D alkalmazásokhoz. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dósa, Zoltán (2006) Digitális képek feldolgozása valós időben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gris, Zoltán (2006) Képfeldolgozó műveletek megvalósítása OpenGL-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kremzel, József (2006) Környezeti adatok klaszteranalízise. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Minik, Ilona (2006) Oktatási segédanyag készítése Számítógpes grafika című tárgyhoz. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Merczel, László (2006) Optimalizációs eljárások a 3D megjelenítésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Garai, Krisztián (2006) Webalkalmazás-keretrendszer fejlesztése Java nyelven. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Győző (2006) A marás szimulációja OpenGL-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dömös, Csaba (2005) 3D modellező DirectX megjelenítéssel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Sándor (2005) 3D-s FPS fejlesztése OpenGL-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Flórián, Sándor (2005) 3D-s effektek OpenGL-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kardos, Péter (2005) Háromdimenziós pinball pályaszerkesztő fejlesztése OpenGL-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lipták, Mátyás (2005) Játék fejlesztése OpenGL-lel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bedő, Tibor (2005) KRESZ szimulációs keretrendszer. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szender, Ákos (2005) Közlekedési szituációk 3D-s modellezése Cortona SDk segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rémán, Gyöngyi (2005) Lakberendező program OpenGL-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Geönczeöl, Tibor (2005) Modell transzformáció 3D-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csányi, Anett (2005) Oktatási anyag szerkesztő fejlesztése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös, Anita (2005) Színes képeken végzett pont-operációs műveletek megvalósítása Khoros rendszerben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Széll, Anikó Gabriella (2005) Virtuális múzeum készítése VRM segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lovas, László (2005) WEB-es portál alapelemek fejlesztése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Cseh, Gergely (2004) 3D-s Mini golf játék OpenGI-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs, Erzsébet (2004) Adatbázis fejlesztése a Meló-Depó 2000 Iskolai Szövetkezet részére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kása, János (2004) Anaglif eljárások alkalmazása VRML állományokra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Stummer, László (2004) Anaglif eljárások alkalmazása VRML állományokra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán, András (2004) Játékkészítés DirectX-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Újházi, László (2004) Multi-platformos VRML megjelenítő OpenGL felhasználásával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Novák, Zoltán (2004) Online képgaléria generátor készítése Delphiben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Márk (2004) OpenGL példatár. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szökrönyös, Attila (2004) Stl fájlok hatékony tömörítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Zsolt (2004) Toborzás az Interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Adrián (2004) Él megtartó simítások megvalósítása Khoros rendszerben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Deé, Norbert (2003) Adatbázis és adatbáziskezelő fejlesztése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Siket, Péter (2003) Grafikai algoritmusok megvalósítása OpenGL segítségével nVidia grafikus processzorokon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csökmei, Krisztina (2003) Hough-transzformáció megvalósítása Khoros rendszerben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kövesi, Róbert (2003) Háromdimenziós alakzatok hatékony felépítése OpenGL-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bán, Attila István (2003) Image-text típusú adatbázisok megvalósítása PHP, Postgresql és Linux segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bedő, Tibor (2003) Játékprogram készítése DirectX-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Megyeri, Zoltán (2003) Játékprogram készítése DirectX-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Retek, Mihály Attila (2003) OpenGL játék készítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Banó, Anita (2003) Pénzügyi adatbázisrendszer fejlesztése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kalmár, Gábor (2003) WEB böngésző Tcl/Tk-ban, beépített PostScript interpreterrel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ördög, Róbert István (2002) DIRECTX alkalmazás fejlesztése Microsoft Visual C++ környezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hévizi, Gábor (2002) E-learning rendszer kialakítása Macromedia Flash és PHP segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Huber, Szilárd (2002) Egy 3D-s autósjáték fizikai és mesterséges intelligenciai problémáinak vizsgálata, megoldása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fritz, Zsombor (2002) Egy 3D-s autósjáték grafikai és egyéb problémáinak vizsgálata, megoldása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Petrikné Simon, Erzsébet (2002) Rendőrségi alkalmazás megvalósítása Delphiben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdu, Ferenc (2002) Webalapú hálózat-dokumentáló rendszer. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Soós, Rózsa Katalin (2001) Fa adatszerkezetek C++-ban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bunkóczy, Tamás (2001) Internetes webáruház fejlesztése Microsoft Windows-os környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, András (2001) Képfeldolgozó alkalmazás készítése Visual C++ nyelven. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Deé, Norbert (2001) Növénytermesztési adatbázis és adatbázis-kezelő fejlesztése Windows platformra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Turna, Katalin (2001) Palm kézi számítógép alapú telefonszámlázó és nyilvántartó rendszer, Delphi és Satellite Forms fejlesztői környezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Imre (2001) User interface alapelemek létrehozása C++-ban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Balázs (2000) 3D-s modellszerkesztő program készítése Direct3D segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vertán, Krisztián (2000) DBBD, adatok titkosítása DICOM rendszerek alatt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bobák, Csaba (2000) A Khoros rendszer portolása Windows platformra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szepesi, Endre (2000) A SZOTE-PACS CD-archiváló rendszere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Attila (1999) Biztosítóberendezés nyilvántartó és átmenőraktár program. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Göbölös, Boglárka (1999) Khoros rendszer. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Tráser, Tamás (1999) Marhalevél nyilvántartás. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Rojik, Csaba (1999) Nagy mennyiségű főkönyvi könyvelési adat átvitele külső rendszerből SAP rendszerbe Batch-Input módszerrel. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Garai, Krisztián (1999) OpenGL példatár a számítógépes grafika előadáshoz. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Mátrabérci, Dávid (1999) Postscript interpreter Tcl/Tk-ban. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Gazdag, Zsolt (1998) Bútornyilvántartó program megvalósítása Foxpro for Windows adatbázis-kezelő rendszerben. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Sándor, György (1998) DICOM képmegjelenítés Tcl/Tk-ban. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Vince, Gábor (1998) GIF animációk készítése. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Erdőhelyi, Balázs (1998) Grafikus képfeldolgozó program DOS operációs rendszeren. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Gergely, István (1998) Repülőtéri információs rendszer. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Rakitovszky, Norbert (1998) Repülőtéri információs rendszer. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Tráserné Horváth, Annamária (1998) A Rubik-kocka. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Kissné Szabó, dr. Edit (1998) Szoftver-hardvernyilvántartás ORACLE rendszerben. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Dudás, Gábor (1996) Grafikai algoritmusok megvalósítása PASCAL nyelven. Masters, József Attila Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. február 24. 01:07:35 CET.