Item where faculty "Faculty of Economics and Business Administration" and date of item 2023

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | Y | Z | Á | Ó | Ú | Ő
Number of items: 444.

A

Abonyi, Zsóka (2023) A Z generáció státuszfogyasztásának vizsgálata a ruházati kiegészítők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Agócs-Szalontai, Beatrix (2023) Az esélyegyenlőség helyzete a Szegedi Tudományegyetemen a képességszemlélet alapján. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Al, Mghawish Yamama (2023) The Essence of Fashion: Navigating Brand Identity Across Fashion Niches. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Al-Haddadin, Haneen Monther Freeh (2023) Green Marketing and its Impact on Consumer Buying Behavior. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ali, Amina (2023) A vállalatok lehetséges szerepe a 2050-re kitűzött klímacélok teljesítése kapcsán, A szegedi ContiTech Rubber Industrial Kft. esetén keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ameh, Oine Ruth (2023) Critical Assessment of SDG1; Corruption and Insecurity as root causes of Poverty in Nigeria. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Asztalos, Péter (2023) Az étrendkiegészítők elektronikus kereskedelmének változásai a koronavírus- járvány hatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Atwi, Hussein (2023) Leveraging NFTs in Marketing: Strategies for Enhancing Customer Engagement and Brand Loyalty. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Baatarchuluun, Nandin Erdene (2023) International Business Culture in Mongolia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bacsa, Dalma (2023) Családi Otthonteremtési Kedvezmény hatása az ingatlanpiacra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bagdi, Ádám (2023) Viselkedés-gazdaságtan az online marketingben. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Bagó, Levente (2023) A magyar bankrendszer kialakulásának viszontagságos évtizedei: alapítások, válságok és stabilizációk : a pénzintézetek hitelezési tevékenységének és struktúrájának változása 1867-1938. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bakos, Bence Zsombor (2023) Az átalakulások számvitelének általános bemutatása, illetve az összeolvadás hatásainak szemléltetése az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bakos, Noémi (2023) Vállalati fenntarthatósági közzététel bemutatása esetpéldákon keresztül. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Bakos, Renáta (2023) A családi vállalkozások vezetése és utódlása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Baksa, Dávid (2023) A magyarországi számvitel törvényi szabályozásának fejlődése a rendszerváltozástól a 2020-as évig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bali, Violetta (2023) A magyar egészségügyben fellépő munkerőhiány. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Balog, Fanni (2023) Környezettudatos csomagolóanyagokkal kapcsolatos attitűdök a felnőtt magyar lakosság körében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Balog, Viktória (2023) A Capturly.com online marketingkommunikációja. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Dávid László (2023) Monetáris politikai reakciófüggvény vizsgálata VAR modell segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Júlia (2023) Magyarország hitelminősítői értékelésének alakulása a forint alapú államadósság tükrében az elmúlt 15 évben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balássy, Gábor (2023) A COVID-19 első hullámának gazdasági hatása Magyarországon a mikrovállalkozások sikerességének fényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs, Noémi (2023) Halandóság alakulása Skandináviában és Magyarországon. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Banda, Milán (2023) Menedzsment feladatok a multinacionális vállalatok világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyi, Enikő (2023) A webergonómia hatása a konverzióra - Esettanulmány a Cleanowash Kft.-ről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyi, Laura Krisztina (2023) Online vásárlási szokások összehasonlítása férfiak és nők körében, különös tekintettel az emocionális és a racionális marketingüzenetek vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyi, Zsófia (2023) A Legrand Zrt. raktározási tevékenysége és az orosz-ukrán háború hatása a raktárkapacitásra és a készletekre. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Barlog, Léna (2023) A mikrofinanszírozás sötét oldala -- A Sri lanka-i mikrofinanszírozás elemzése a képességszemlélet segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bartucz, Bence (2023) A költségnyilvántartás szerepe a döntéshozatalban egy mezőgazdasági vállalkozás példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bartók, Bálint (2023) Detroit város önkormányzatának csődjéhez vezető okok és következményei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Batinkov, Róbert (2023) A túlnépesedés gazdasági és környezeti hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bedő, Fanni (2023) Nők férfias munkakörökben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Beke, Kata (2023) A pályakezdők elvárásai a munkaerőpiacon az ösztönzésmenedzsment tekintetében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Benczik, Sándor Péter (2023) Számviteli harmonizációs törekvések az Európai Unióban - Az IFRS hazai bevezetésének tapasztalatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bende, Nóra Viktória (2023) Magyarország versenyképessége a fiskális és környezeti fenntarthatóság, valamint a társadalmi fejlődés tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Benkóczy-Tóth, Tímea (2023) A tranzakcióanalízis használhatósága egy business coaching folyamat során. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Benyó, Eszter (2023) A közösségi média hatása az énképre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Benárik, Dávid (2023) A közösségi média hatása a fogyasztói elvárásokra, elégedettségre és lojalitásra a gyorséttermi szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berki, Bianka (2023) A Z generáció médiafogyasztási szokásai és vizuális észlelése a felsőoktatási marketing perspektíváján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berényi, Edina (2023) Hirdetéskerülés a közösségi médiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berényi, Patrik (2023) A csomagolás és annak megjelenése a Duocor Ipari Bt.-nél. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Bodó, Martin (2023) Az énkép-illeszkedés hatása a fiatalok üdítőválasztására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bognár, Alexander (2023) A Scitec Nutrition online marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bolváry, Csenge (2023) A vegán és cruelty free termékeket fogyasztók márkahűségének és motivációinak vizsgálata a kozmetikai termékek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Botár, Dalma (2023) A webergonómia hatása a magyar fiatal felnőttek táplálékkiegészítőkkel kapcsolatos fogyasztói döntéseire. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bouabid, Nermine (2023) A Machine Learning Approach to Predicting the Movements of Green Bond Indices Using Conventional Financial Market Indices. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Brachna, Dzsesszika Olga (2023) A kondorosi civil szervezetek működése számviteli és társadalmi szempontból. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Brandt, Ádám (2023) A magyar lakosság energiafogyasztása az energiaválság árnyékában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bubla, Bettina (2023) Az influencerek hatása a fiatalok sportfogyasztási attitűdjeire. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Budai, Zoltán (2023) A konvergencia régióban lévő vállalkozás projektjének fejlesztése külső forrás bevonásával – KKV vizsgálatokkal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Budincsevich, Anna (2023) A Z-generáció önkénteseinek hatása az őket foglalkoztató szervezetekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Buka, Renáta (2023) A kis-és középvállalatok finanszírozási formái és az elmúlt 15 év válságainak a működésükre gyakorolt hatásai. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Fanni (2023) Digitális detox vizsgálata a fiatalok körében egy hetes tesztidőszak alatt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bálity, Martin (2023) A labdarúgószervezetek üzleti modelljeinek változása a Covid-19 hatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bányai, Balázs Richárd (2023) A technikai sportok közgazdasági háttere Európa és az Egyesült Államok vonatkozásában a 2000-es évek elején. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bárkai, Nóra Lili (2023) A Covid-válság hatásai a Visegrádi országok devizáira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bárkányi, Gábor (2023) Egy kis- és középvállalkozás és egy multinacionális cég projektmenedzsment szerkezetének összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bárány, Dániel Imre (2023) A Szerencsejáték Zrt. gazdasági helyzetének összehasonlítása a 2020-as válságidőszak és az előtte lévő időszak között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bárány, Réka (2023) A krízis nyoma a márkán: a Volkswagen emissziós botrány a magyar fiatalok szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bárány, Zsuzsanna (2023) A hallgatók felsőoktatási motivációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bódi, Ferenc (2023) A magyar háztartások öngondoskodási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bóka, Bence (2023) Súlyszám-alapdíj fedezeti pont a szülészet-nőgyógyászati aktív fekvőbeteg-szakellátásban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Börcsök, Viktória Erzsébet (2023) A hazai államháztartási belső kontrollrendszer bemutatása az SZKT példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Cao, Shang Ren (2023) Kulturális különbségek vizsgálata a magyar és Magyarországon élő kínai fiatalok közt a Coca Cola reklámjain keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Charkasov, Tarlan (2023) Product Policy of Huawei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csaba, Gabriella (2023) A TAO támogatási rendszer labdarúgásra gyakorolt hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csabai, Zsófia (2023) Az államadósság alakulása Svédországban az 1990-es évek közepétől napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csanádi, Zsófi (2023) Az online és offline fogyasztói magatartás vizsgálata a Livello di vita márka esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csapó, Zsanett (2023) A számvitel fejlődése és a digitalizáció megjelenésének társadalmi megítélése a könyvelés területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csebella, Orsolya (2023) A XXI. századi HR szerepe a mentális egészség megtartásában a vállalati kultúrában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csikós, Zoltán Koppány (2023) A smart money concept stratégia eredményessége a devizapiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csiszér, Fanni Boglárka (2023) Út a fenntartható fogyasztás felé. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csonka, Balázs (2023) The convergence of the Central Eastern European states after their European Union accession. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csák, Gergő Balázs (2023) Kis- és középvállalkozások ösztönzésmenedzsmentje Csongrád-Csanád megyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csáki, Diána (2023) A nagyvállalatok CSR tevékenységének hatása a hazai fogyasztók attitűdjére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csányi, Bettina (2023) Házastársak közötti munkamegosztás gazdasági és társadalmi szempontjai. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Császár, Noémi (2023) Kihívások az agilis szoftverfejlesztési módszertanra való áttérés közben egy nagyvállalati példán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csóti, Patrícia Rozália (2023) Elektronikus fizetési megoldások használata Kínában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csőke, Dorottya (2023) A szegedi fenntartható városi mobilitás fejlesztése- az elmúlt öt év legjelentősebb projektjei és azok hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csőszi, Tibor (2023) A fogyasztói magatartás változása a COVID-19 vírushelyzet hatására a vendéglátóiparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czeglédy, Anita Flóra (2023) Degrowth: gazdasági növekedés nélküli fejlődés Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czikora, Tibor (2023) Az aktív és passzív kezelésű tőzsdén kereskedett alapok teljesítményének vizsgálata COVID-19 járvány idején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dancza, Bence (2023) Szerencsejáték Zrt. értékesítési pont nyitásának gazdasági kérdései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Deák, Fanni (2023) A vegán termékeket fogyasztók vásárlási döntésére ható tényezők vizsgálata a kozmetikai termékek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobosi, Eszter (2023) Átalakulás folyamatának bemutatása a Geoszonda Bt. példáján keresztül. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Dogan Can, Ferenc (2023) The Examination of Streaming Services’ Relevance in the Landscape of Hungarian Media Consumption. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Domján, Judit Alexandra (2023) Fenntarthatóság a városi közlekedésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dorka, Botond Péter (2023) A modellváltó egyetemek szervezeti struktúrájának változása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Durkó, Laura Patrícia (2023) Az NHP Zöld Otthon Program sikerességének vizsgálata országos szinten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dávid, Anna (2023) Fesztivál önkéntesek motivációi. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dóczi, Eszter (2023) A státuszfogyasztás megjelenése a divatipari termékek piacán a Z generáció példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dömösi, Petra (2023) Elemzés a Dél-Plast Zrt. gazdasági környezetéről és pénzügyi-gazdasági helyzetéről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Eilami, Nader (2023) The Impact of The Online Channels on Consumers’ Buying Behavior In the U.S. - The Study of Consumer Electronics (B2C E-Commerce). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

ElHamory, Zeina Anouar (2023) The Effect of Culture on Bargaining and Buying Attitudes of Consumers. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Elek, Dominik (2023) The sources of the semiconductor shortage and its global impacts. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Elekes, Kristóf Zoltán (2023) A magyar fuvarozók és az önvezető tehergépjárművek: várakozások, attitűdök és várható iparági hatások. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Enkhbold, Battamir (2023) Export and Import process changes in Mongolia recently. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Erdenebayar, Enkhjin (2023) Financial literacy assessment among foreign students studying in Hungary. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Erdenebileg, Udval (2023) How does K-pop impact the South Korean economy? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Eszenyi, Kitti Réka (2023) Lakáspolitika az ezredfordulótól Magyarországon, különös tekintettel a Családpolitika programra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fabó, Csenge (2023) Az éves beszámoló kiegészítő mellékletében szereplő információk felhasználhatósága. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Faragó, Tünde (2023) Marketing és fesztiválok kapcsolata Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Tímea (2023) A CSRD várható hatása a hazai vállalatok fenntarthatósági jelentéstételére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Veronika (2023) Saját márkás termékek vásárlói a TheVR tartalomszolgáltatók közösségében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Gergő (2023) Az emberi erőforrás menedzsment toborzási és kiválasztási folyamatainak digitális transzformációja egy hazai logisztikai nagyvállalatnál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Olga Viktória (2023) Raktárvezetési technológia tervezése a Rollsped Kft.-nél. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Péter Zsolt (2023) A Pick Kézilabda Zrt. beszámolóinak elemzése (2018-2021). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ficsór, Tamás (2023) Az influencerek által létrehozott élelmiszeripari márkákkal kapcsolatos fogyasztói attitűd vizsgálata, különös tekintettel a 18-30 éves korosztályra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Dávid (2023) Morális dilemmák és hatásuk az önvezető járművek világára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Ádám (2023) Márkaközösségek a 18-24 évesek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Frank, Alexandra (2023) Kiégés telefonos ügyfélszolgálati munkakörben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Futó, Ágota (2023) A kis- és középvállalkozások fő teljesítménymutatói (2016-2021). Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Fábián, Emőke (2023) Lakosság részvétele a helyi gazdaságfejlesztési folyamatokban a kalocsai Szentháromság tér felújításán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fábián, Lili (2023) Kihívások és lehetőségek a fiatal, pályakezdő diplomások számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fátyol, Anita (2023) Az MCS Zrt. tárgyi eszköz könyvvizsgálatával kapcsolatos feladatok a könyvelési osztály szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fésű-Volencsik, Anna (2023) A hálózatosodás előnyeinek bemutatása egy Gyöngy Patikákhoz tartozó gyógyszertár forgalmi adatain keresztül. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Földi, Krisztián (2023) The Key Success Factors of Startups in the Artificial Intelligence Industry. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Führer, Amarilla Dóra (2023) Az Országos Mentőszolgálat készletgazdálkodása, beszerzés- és raktározási folyamatok a mindennapokban és a koronavírus-járvány elleni védekezés időszakában. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp, Krisztián (2023) A Ryanair és a Wizz Air fogyasztói megítélése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fürj, Ádám Lajos (2023) Termeléstervezés fontosságának bemutatása az ellátási láncban a Pick Szeged Zrt.-nél. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Füvesi, Florina Hanna (2023) Az online platformok befolyása a fogyasztók döntéseire az utazások során. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Fődi, Kata (2023) Z generációs fiatalok munkahelyválasztási preferenciái Csongrád-Csanád vármegyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fődi, Éva (2023) A vérgazdálkodás helyzete Magyarországon, a vérkészítmény-kereslet és -kínálat egyensúlyának nehézségei és lehetséges megoldások. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gajda, Fruzsina (2023) A koronavírus-járvány hatása nemzetközi és helyi szinten Makó Város Önkormányzat működésén keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ganpurev, Emujin (2023) Financial Ratio Analysis: A Comparison Study between Google, Amazon, and Microsoft (2017-2022). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gantulga, Natsagmaa (2023) Consumer Acceptance of Virtual and Augmented Realities as Destination Marketing Tools. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gece, Szuzi (2023) Míg a halál el nem választ? Avagy hogyan vált a Nike egy világ számára közkedvelt márkává? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Geiger, Zsombor (2023) Az építéskerámiai vállalatok helyzetének elemzése Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gerhát, Regina Magdolna (2023) Az elektronikus szájreklám szerepének vizsgálata a divatipari termékek online vásárlása során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gholami, Hosna (2023) The Influence of Cognitive Dissonance on Consumer Behavior. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gombi, Anna (2023) A zöldterületek hatása a gazdasági és társadalmi jóllétre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyuris, Martina (2023) Az Y és Z generáció utazási szokásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyöngyi, Bátor Barnabás (2023) A weboldalak esztétikai hatása a bizalomra és vásárlásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyöngyösi-Szikszay, Eszter (2023) A Szegedi Közlekedési Kft. komplex elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gábor, Dominika Szilvia (2023) Nők a munkaerőpiac világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Nikoletta (2023) A fogyasztói magatartás vizsgálata a hazai biotermékek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Norbert (2023) A mezőgazdasági kárenyhítési rendszer környezeti igazságosság szempontú vizsgálata a 2022. évi aszálykár példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gémes, Gergely (2023) A Magyarországon élő, felsőfokú oktatásban tanuló hallgatók vállalkozási hajlandóságának alakulása a tanulmányaik befejezése után és az azt befolyásoló tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Góg, Márk (2023) Nemkonvencionális monetáris politikai eszközök alkalmazása 2007-től napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gömöri, Kristóf (2023) Az oltásokkal kapcsolatos egészségügyi kommunikáció és különböző oltásellenes csoportok szerveződése. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Görög, Petra (2023) A vezetés szerepe a munkavállalók sikeres ösztönzésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hadobás, Dzsenifer (2023) A "fogyasztói" élmény megjelenése az esküvők során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajasad, Ahmad Manhal Ahmad (2023) Pharmaceutical retail in Jordan VS Hungary. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdu, Anna Szabina (2023) A magyar agrárium helyzete és lehetőségei – makro elemzés mikro szemponttal kiegészítve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdu, Vivien (2023) „Pixel leszek, amíg élek” – a virtuális influencerek megjelenése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Halász, Péter Szilárd (2023) How does the Instagram communication of airline companies impact the travel preferences of the Gen-Z? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hamar, Richárd (2023) Fotós szolgáltatások árazása és a fogyasztók attitűdje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hankó, György (2023) A magyar nyugdíjrendszer értékelése társadalmunk különböző korcsoportjaiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hatvani, Katalin (2023) A Sonrisa Kft. működésének bemutatása, agilis módszertanok alkalmazása a saját termék fejlesztésében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Ildikó (2023) Kis- és középvállalkozások finanszírozási lehetőségei a koronavírus válság idején néhány dél-alföldi vállalkozás példáján bemutatva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Heiner, Csaba Ákos (2023) Politikai marketingkommunikáció a közösségi médiában: agenda-setting a Facebookon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Heinrich, Ágnes (2023) Public relations és hírnévépítés a szolgáltató vállalatok szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hermán, József Nataniel (2023) Az IFRS bevezetése a hazai hitelintézeteknél - az áttérés vizsgálata egy magyar nagybanknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hernádi, Dorina (2023) A fogyasztói magatartás vizsgálata az ételérzékenyek és a mentesen étkezők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hortobágyi, Zalán (2023) A közép- és kelet-európai labdarúgó klubcsapatok szervezeti felépítése és nemzetközi kupákban való sikerességének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horvát, Eszter (2023) Fontos a csomagolás? : fogyasztók elégedettségének mérése a Geek&Gorgeous márka termékeinek csomagolásával kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Babett (2023) Influenszerek hatása a fogyasztói döntésre a kozmetikai piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Eszter Mónika (2023) Fizetési szokások Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Luca Anna (2023) A magyar nők fogyasztói magatartása a kozmetikumok piacán, különös tekintettel a natúrkozmetikumok fogyasztására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Vivien (2023) A modellváltás hatása a Szegedi Tudományegyetemre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horák, László (2023) Vállalatok üzleti modelljeinek változásai a COVID-19 bekövetkezése után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Huri, Tamás (2023) Esettanulmány coaching folyamatról, tanulsággal, önreflexióval - Vezetőfejlesztő program egy telekommunikációs vállalatnál. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Huszár, Norbert (2023) A mezőgazdaság egy sajátos ágának bemutatása: A hazai fenyőfatermesztés gazdasági szemmel, egy induló saját vállalkozás példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hávris, Szandra (2023) Replika divatcikkek: Milyen motivációk vezethetnek hamisított cikkek vásárlásához az X és a Z generáció körében? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Héjjas, Kitti (2023) Guardian Orosháza munkáltatói márkájának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hódi, Regina (2023) Z generáció sajátosságai luxustermék vásárlás során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hőrich, Martin (2023) A munkahelyi jóllét az önkormányzati, illetve vállalati szférában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Ivkovic, Ivandekic Andrej (2023) A körforgásos üzleti modell megjelenése és fejlesztési lehetőségei egy bútorkereskedelmi kisvállalkozás tevékenységében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Iványi, Petra (2023) Fogyasztói magatartás a hagyományos és mentes cukrászsütemények piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jakab, Lili Éva (2023) Az AstraZeneca, a Moderna, a Pfizer, valamint a Sinopharm finanszírozási és kifizetési döntéseinek változása a COVID-19 okozta megbetegedés elleni vakcina gyártásának és értékesítésének hatására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jakus, Luca (2023) Az inbound marketing módszertanának bemutatása és alkalmazása a tudatoshajápolás.hu weboldalon keresztül. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Jancsó, Dávid (2023) Az euró bevezetése Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jankov, Ákos (2023) Családi vállalkozások öröklési problémái egy mezőgazdasági vállalkozás példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jankovics, Balázs Ferenc (2023) Az esport mint speciális marketing eszköz lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jankó, Marcell Zoltán (2023) Fogyasztói magatartás a streaming világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jeremiás, Jázmin Janka (2023) Puerto Rico és Görögország adósságválságának összehasonlítása a költségvetési fegyelem, alkotmányos berendezkedés, valamint a szövetségi szinttel való kapcsolat tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

José, Catarina De Sena Muengo (2023) An analysis of Financial Literacy in Recent Graduates in the Labor Market and the Job Acceptance Rate. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, István Tamás (2023) Az euró bevezetése Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kadyrbekova, Aizada (2023) Purchasing products in-applications. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Karakus, Gülreyhan (2023) Economic Inequalities Among Countries & Green Finance Policies. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Karácsonyi, Petra (2023) A fogyasztók vásárlói magatartásának változása a H&M üzleteiben megjelent fenntartható divat hatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kaszai, Levente (2023) A sportszakmai eredményességet befolyásoló tényezők és a hatékonyság vizsgálata az OTP Bank Ligában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Katona, Máté (2023) Az élet válságos oldalán: egy pénzügyi és egy reálgazdasági válság anatómiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Katona, Renáta (2023) Női és férfi szerepek megjelenítése a marketingkommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Keoboua, Vanida (2023) The Impact of BTS on The South Korea's Economy. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kertai, András (2023) Az európai nemzetközi vasúti áruszállítás TEN-T hálózatának magyarországi szűk keresztmetszeteinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kertész, Kitti Kamilla (2023) A pályakezdő közgazdászok munkaerőpiaci elvárásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kertész-Farkas, Inez (2023) A COVID-19 és az energiaválság hatásának elemzése az AGRIKON KAM Kft. gazdálkodásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kincses, Bence (2023) Szegénység, hozzászokás, kitörés: A szegénységből való kilépés lehetőségei és akadályai Békés megyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis-Vén, László (2023) A projekttervezés elmélete és annak gyakorlati megvalósításának összehasonlítása egy konkrét projekt elemzésén keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kispál, Kitti (2023) The importance of social media in growing brand loyalty for the LEGO company among Generation Y and X in Hungary. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Andrea (2023) Lakáscélú jelzáloghitelezés az ezredfordulótól napjainkig, különös tekintettel a családi otthonteremtési kedvezmény hitelezésben betöltött szerepére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Benedek (2023) A fiskális válságkezelés és az államadósság alakulása Magyarországon 2008 és 2019 után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Csilla (2023) Az elektromos autók elterjedése és fogyasztói megítélése Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Márk Balázs (2023) A fiatalok kosárlabda cipő vásárlási preferenciái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Noémi (2023) Toborzási és kiválasztási módszerek különbözőségei kis- és középvállalkozások, illetve multinacionális cégek esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Roland (2023) Szerencsejáték használati szokások, zavarok és a Big Five személyiségjegyek kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Sára (2023) Insight of the ecosystem of the world of esports. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Alexandra (2023) "Sharenting” megjelenése kisgyermekes anyukák körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Kincső Dominika (2023) A barista: A kávézás élményének egyik meghatározó forrása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsor, Bernadett (2023) Elektromos autózás okozta változások a márkahűségre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kokroko, Francoise (2023) Why is Europe attractive in the eyes of Chinese firms? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Komlós, Maja (2023) Generációváltás és kihívásai a családi vállalkozásokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kopasz, Andrea (2023) Egy közlekedési társaságnál alkalmazott számviteli információs rendszer. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Korcsmáros, Csaba Ferenc (2023) Forint-euro árfolyam és a devizapiaci nyomás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kormos, Eliza (2023) A családi vállalkozások generációváltásának körülményei és konfliktusai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kormányos, Márk Tamás (2023) Az embereknek a feltétel nélküli alapjövedelemhez való viszonyulása, politikai nézeteik alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Korom, Olivér (2023) A COVID-19 járvány hatása az Európai Unió és tagállamai munkaerőpiacára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kosztolányi, Dóra (2023) „Szárnyaló siker” A Red Bull márka hatása a fogyasztói magatartásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Anna (2023) A Coursera for SZTE marketingkommunikációjának elemzése és fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Boglárka (2023) A sharing economy és annak magyarországi vonatkozásai a vállalkozói oldalról vizsgálva az Airbnb példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Dávid László (2023) Az MNB monetáris politikai eszköztárának hatása a forint árfolyamára 2001 és 2022 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Dénes (2023) Lakossági fizetési kultúra a rendszeres tranzakciók vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Dóra (2023) Használhatósági tesztelés a Netflix applikáción és annak hatása a felhasználói elégedettségre a Z generáció körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Eszter (2023) A 2022-es Black Friday kampány vizsgálata egy kerékpárüzlet tekintetében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Gréta (2023) Nők vezetői pozícióban - Van-e munkaerőpiaci diszkrimináció Szegeden? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Gábor (2023) A kis- és középvállalkozások hitelpiaci eszköze: a lízing. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Martin (2023) Airbnb, Áldás vagy Átok? Az Airbnb és hatásának vizsgálata a lakás- és albérletpiacra Budapesten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Martin (2023) A COVID-19 járvány hatása az ösztönzésmenedzsmentre a KKV szektorban. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Márta Eszter (2023) A duális képzés, mint a munkaerő pótlás eszköze. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kozma, Ágnes Anna (2023) Az elektromos autók térnyerése és megítélése Magyarországon napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krisztin-Német, Dóra Réka (2023) A 2022.évi infláció hatása a Calendula Kft. vagyoni,pénzügyi, jövedelmi helyzetére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kukla, Bence (2023) Sofőrök nélküli autóbuszok a tömegközlekedésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kumar, Love (2023) The role of Chinese FDI in green logistics operation of a BRI host countries using triple bottom approach; Evidence from BRI host country "Pakistan". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kun, Csaba (2023) Shared Service Centerek munkaerőmegtartó képességének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kun, Lilla (2023) Hangok, színek, ízek: érzékszervek szerepe a márkafelismerésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kun-Morva, Zsófia (2023) A koronavírus-járvány hatása a hazai fizetési és vásárlási szokásokra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán, Anita (2023) A sportszponzoráció hatása a fogyasztói lojalitásra a Pick Szeged szurkolók példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Káris, Janka (2023) A 2020-as évek válságai és az infláció réme Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kármán, Szabolcs (2023) Vállalatirányítási rendszer bevezetésének előkészítése egy magyar kis- és középvállalatnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kéri, Martin (2023) Milyen tényezői vannak a szurkolói lojalitásnak egy futballcsapat esetében Magyarországon? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Könyves, Sára (2023) A szegedi Praktiker raktározási folyamatai. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Kövesdi, Máté (2023) Elektromos autókra való átállási hajlandóság vizsgálata a magyar (új)autóvásárlók körében napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kőhalmi, Kristóf Áron (2023) Hazai befektetési szolgáltatók az online térben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Laczi, Hanna Viktória (2023) A fogyasztó és az egészségjavító termék közötti kapcsolat vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ladocki, Viktor (2023) A munka-magánélet egyensúlyának fontossága a Z generáció körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Le, Thi Thanh Mai (2023) Stigma towards people with mental disorders: employers’ perspective. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lebuzova, Khalima (2023) Lavatories' Influence on Consumption Habits. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lele, Máté (2023) A takarékszövetkezeti szektor és a Takarékbank szerepének, helyzetének változása a magyar bankrendszerben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel, Bendegúz Levente (2023) A fiatalok munkahelyválasztását és munkahelyen való maradását befolyásoló nem pénzbeli ösztönzők fontossága. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Li, KeXin (2023) Energy crisis in Europe. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lippai, Bence (2023) Uniós projektek a kis- és középvállalkozások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Liu, Junting (2023) Future potential for China's agricultural development. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lovas, Gábor Attila (2023) Egy belső logisztikai rendszer folyamat- és költségvetületi vizsgálata az MBMH Kft.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lukács, Ádám (2023) Stockton (California) város önkormányzatának csődjéhez vezető okok és a csőd tanulságai. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Lázár, Anett (2023) A coaching helye es szerepe a karriertervezésben es életpályában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Lévai, Anett (2023) Employer Branding, avagy miként vonzzuk be az X és a Z generációs munkavállalókat? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lőrincz, Dalma Emese (2023) A nemek közötti egyenlőtlenség a munkaerőpiacon és azon belül a felsővezetésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Madák-Nyári, Evelin Orsolya (2023) Személyes tényezők szerepe a gyógyszertári marketing során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Magyari, Kinga (2023) A munka és magánélet egyensúlya a mezőgazdasági családi vállalkozások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Marik, Zsuzsanna (2023) Véradással kapcsolatos attitűdök vizsgálata a lakosság körében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Marjanovich, Alex Igor (2023) Az online cipővásárláshoz kapcsolódó félelmek és a döntést befolyásoló tényezők vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Matyika, Milán Balázs (2023) Sörfogyasztási szokások a szegedi egyetemisták körében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Mazurák, Lívia (2023) Atipikus foglalkoztatási formák szerepe a munka-magánélet egyensúly megteremtésében a nők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Md, Jobayer Ibne Saidur (2023) Elevating Leather and Leather goods export from Bangladesh: Overcoming Challenges and Enhancing Competitiveness. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Medgyesi, Döme (2023) Marketingkommunikációs eszközök hatékonysága az ingatlanpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mehak, Aziza (2023) Women in Entrepreneurship How social norms are affecting women’s participation in entrepreneurship in the North Pakistan? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mendbayar, Bold-Erdene (2023) Digitalization in the retail industry: Comparison of virtual and non-virtual companies. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Merena, Boglárka (2023) A közösségi média marketing megjelenésének vizsgálata a STAVMAT Építőanyag Kereskedelmi Zrt. példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Merkovity, Norbert (2023) A personal branding és a szegedi coach-ok. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Mezei, Nikolett (2023) Szervezeten belüli humánerőforrás tevékenységek, kiemelt tekintettel a toborzásban használt marketingkommunikációs eszközökre. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Mezei, Róbert (2023) A zenei streaming szolgáltatókkal kapcsolatos elégedettség és lojalitás a szegedi egyetemisták körében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Micheli, Dominik (2023) A Coca-Cola szervezeti felépítése. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Miczura, Ivett Gréta (2023) Egy fejlődő vállalkozás működése napjainkban Magyarországon. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Mihály, Lívia (2023) Toborzási és kiválasztási stratégiák egy vállalat példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Miklós, Kyra (2023) A nyers etetési trend vizsgálata a hazai kutyatartók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Miksity, Ramóna (2023) Fesztivál támogatás, mint imázsformáló eszköz: A Szegedi Tudományegyetem és a Szegedi Ifjúsági Napok esete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mocsári, Bence Máté (2023) Autómentes szegedi belváros társadalmi megítélése és marketingje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mocsári, Dániel Balázs (2023) Politikai marketing a közösségi médiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Moharos, Dorina (2023) Fesztiválozók elégedettségének, lojalitásának vizsgálata az EFOTT kapcsán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Alexandra (2023) A COVID-19 és az energiaválság hatása a távmunkára és a home office munkavégzés Magyarországon. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Laura (2023) Hogyan mentsünk meg életeket? - Véradással kapcsolatos motivációk és attitűdök vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Ákos (2023) Kreatív szolgáltatások elemzése és pozícionálása vállalkozások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Monori, Kata (2023) Napjaink egyre jelentősebb iránya – ESG bemutatása a vizsgált vállalatok példáján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsi, Vanda (2023) A network marketing (MLM) hálózatok strukturális felépítése és különbözőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Murvai, Máté (2023) Egy fűrészárut értékesítő kisvállalat marketingkommunikációjának elemzése a B2C piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Muzsai, Martina Klaudia (2023) Biztosításokkal kapcsolatos attitűdök, tudásszint és informáltság vizsgálata „Z” generációs magyar egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Móni, Dorotea Lilian (2023) A könyvelői szakma fejlődése a digitalizáció évszázadában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Móricz, Emese Julianna (2023) A nők szerepe a láthatatlan kéz gazdaságában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Dóra (2023) Egyetemisták Fast Fashion ruhavásárlási szokásainak változása a koronavírus hatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, László István (2023) Magyarország gazdasága a COVID-19 idején a Visegrádi Csoport tagjaként. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Ramóna (2023) A láthatatlan munka és hatásai a nők gazdasági és társadalmi egyenlőtlenségeire. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Szilvia (2023) ERP rendszerek jelenléte Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Szilvia (2023) A magyar gazdaság kifehérítésének lépései. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Nagylaki, Petra (2023) Analyzing the importance of safe drinking water and the SDG 6.1 target. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagypál, Lili (2023) Szurkolói lojalitás vizsgálat a Real Madrid futball csapat példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Naqi, Rameesha (2023) Systematic Review of the Impact of Cultural Distance Factors When Firms Internationalize. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Navarro, Rodriguez Jan Brett (2023) Keeping Up with Technology: How can Emerging Economies Address the Difference in the Utilisation of Technology through Education? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Novák, János (2023) Aktív Turizmus Lehetőségének Vizsgálata Gyulán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyerki, Emil (2023) Magyar Honvédség közösségi média használata a tartalékos toborzásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyeste, Szabolcs Balázs (2023) Technikai elemzési eszközök hatékonysága a Nyugat-európai tőkepiacokon a koronavírus járvány alatt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nánási, Lili (2023) Az európai autóipari vállalatok ESG jelentéstételi gyakorlata 2011 és 2021 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Laura (2023) A luxuscikkek királynője: a Hermés Birkin táska ismertsége és vásárlási motivációja a potenciális magyar fogyasztók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Sára Mária (2023) Profitorientált szervezetek leghatékonyabb motivációs eszközei a Checkpoint3D tükrében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Nógrádi, Anikó (2023) Coaching, mint vezetőfejlesztési módszer. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nógrádi, Nikolett (2023) Mezőgazdasági őstermelők helyzete és adózási sajátosságaik 2022-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Olasz, István (2023) A kis- és középvállalkozások finanszírozási lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Oláh, Zoltán (2023) Az endogén fejlődés tényezőinek vizsgálata a magyarországi járások vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Oláh-Németh, Orsolya (2023) A magyar egészségügy finanszírozása és annak problémái A Szegedi Tudományegyetem Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ Pathológiai Intézet teljesítményének elemzése és finanszírozási kérdései a 2018 és 2021 közötti időszakban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Oszlács, Diána Dóra (2023) A GM Club hozzájárulása a klubtagok munkaerőpiaci kompetenciáinak fejlesztéséhez. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pallag, Csaba Róbert (2023) A romániai magyar állampolgárok attitűdje a magyar kormány felé. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pankotai, Tibor (2023) K+F feladatot végző egységek irányítási és szervezeti struktúrái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Paplukács, Anna (2023) A digitalizáció hatása a könyvvizsgálatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Ákos (2023) A COVID-19 okozta finanszírozási nehézségek vendéglátóknál a Csongrád-Csanád vármegyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Paróczai, Gergő (2023) Logisztikai folyamatok a szegedi Praktiker Kft.-nél. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Pass, Hella (2023) Az énmárka építés szerepe a divatmodellek sikerességében a magyar, illetve japán piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Perecz, Diána (2023) A munkaerőpiac női szemüvegen keresztül – az Y generáció kihívásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petric, Attila Márk (2023) Hullámok hátán: válságok és stabilizációk a változó jegybanki szerepfelfogás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Anna (2023) Miért nincsenek unikornisok Magyarországon? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pocsai, Márk (2023) A fiatalok fogyasztói magatartásának vizsgálata a webáruházak tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pogoszov, Áron Miklós (2023) Egészségturizmus és fürdőzési szokások Magyarországon. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Pogoszov, Áron Miklós (2023) Egészségturizmus és fürdőzési szokások Magyarországon. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Polo, George Antoun (2023) Enhance Manufacturing Intelligence: Exploring the Ethical, Legal, and Business Dimensions of AI Adoption in the EU. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Polányi, Kristóf Áron (2023) A subprime válság és a koronavírus krízis részvénypiaci hatásainak összevetése a visegrádi országok mintáján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Poturak, Edina (2023) Tanári munkaelégedettség. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Prakash, Ananya (2023) Challenges in the Restaurant Industry: A Comparative Study between India, Uganda, and Hungary. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pusztai, Máté (2023) A digitális hirdetések iránti attitűdöket befolyásoló tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pálfi, Anna Réka (2023) Megosztáson alapuló közösségi közlekedési eszközök megítélése a különféle (Baby Boomer, X, Y, Z) generációk által. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Páll, Kitti (2023) A Charles River Laboratories Hungary Kft. pályázati tevékenysége. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Páncsits, Vivien (2023) Pop zene, közösségi média és merchandising: zenerajongói szokások vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pósa, Dorka (2023) Hatékony cégvezetés a személyiségvonások tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Póta, Sára Júlia (2023) Egy vállalatirányítási rendszer új verziójának bevezetése egy multinacionális vállalatnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Q

Qatarneh, Ranad Amjad Thalji (2023) The cross-cultural similarities and differences towards the proverb ‘money can’t buy happiness’. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Qian, Shuyu (2023) Factors Affecting Global Educational Equity. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rada, Adél (2023) A súlyos anyagi depriváció területi különbségei Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rahimli, Rahim (2023) Financial Decisions of Individuals. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Raja, Zaib Ali (2023) New Product Development Strategies Impact Apple Inc Global Success. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rehák, Melinda (2023) A könyvvizsgálók csalásfelderítő és megelőző szerepe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ren, Jihua (2023) The trade-offs of China's energy development. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Retkes, Tamás (2023) Az államadósság-válság hatásai a görög gazdaságra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rigó, Luca Boglárka (2023) A jelzáloghitelezés kockázatai banki és lakossági szempontok figyelembe vételével, valamint a magyar jelzáloghitelezés helyzete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ripp-Sveier, Jázmin (2023) Az online marketing hatása a kisgyermekes anyukák internetes vásárlásaira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rittler, Ivett Valéria (2023) Egészségügyi intézmények finanszírozása és kontrollingrendszerei. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Rozmis, Edina (2023) E-WOM, avagy az online szájreklám hatása a felvételi előtt álló középiskolás tanulók egyetem választására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rudics, Árpád (2023) Startupok és startup ökoszisztéma - A szegedi startup ökoszisztéma fejlesztésének potenciális opciói a Szegedi Tudományegyetem intézményi lehetőségeit figyelembevéve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ruskó, Dániel (2023) A CSOK lakáspiaci és lakáshitelpiaci hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Dávid (2023) A magyarországi romák munkaerőpiaci helyzete és azt befolyásoló tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Noémi (2023) A Magyar Telekom Nyrt. toborzási és kiválasztási folyamatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Répási, Evelin (2023) Érzelmi intelligencia és vezetés kapcsolata – az eredményes vezetés kulcsa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Réti, Virág Bernadett (2023) Az influencerek és a közösségi média befolyása a fiatalok vásárlási döntéseire. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Róka, Máté (2023) Az állami költségvetés és a fenntartható gazdasági növekedés közötti kapcsolat Magyarországon a XXI. században. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sarkadi-Nagy, Lívia Petra (2023) A vállalatirányítási rendszer szerepe Magyarország legnagyobb zöldség-gyümölcs termelői szövetkezeténél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Schmid, Krisztián József (2023) Az IPO, azaz a tőzsdei bevezetés folyamata és kihívásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Serfőző, Petra Dalma (2023) Fogyasztói preferenciák vizsgálata az e-book és a hagyományos könyvek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Shalata, Abdallah Ahmed Mohamed Ahmed (2023) Measuring consumer’s perception of marketing automation and its Effect on customer experience. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Milán (2023) Az Instagram influenszerek hatása a Z generáció vásárlási szokásaira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Zsófia (2023) Női vállalkozóvá válást befolyásoló tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Fanni Lili (2023) A Magyar Falvak Turisztikai Iránytűje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sok, Sothearak (2023) Unconventional Monetary Policy: The Effects of the ECB’s Asset Purchase Programmes on Banks’ Lending during the Global Financial Crisis. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Somlyai, Míra (2023) A szervezeti hierarchia laposításának folyamata és kihívásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Somorjai, Sándor (2023) A visegrádi országok felzárkózásának vizsgálata a 2014 és 2020 közötti európai uniós programozási periódusban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Somos, Péter (2023) Viszonyulásunk a jövő futáraihoz : az önvezető szállítórobotok társadalmi elfogadása Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Soós, Angéla (2023) A kávézó választást befolyásoló tényezők, avagy a tökéletes recept egy kávézó működtetéséhez. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Styaszni, Krisztina Kármen (2023) Munkavállalói preferenciák vizsgálata a Z generáció körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Suba, Evelin (2023) Mi motiválja a munkavállalókat Csongrád-Csanád megyében? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Anita (2023) Növeld IT projekted sikerének esélyét – dolgozz a projektednek megfelelő módszertannal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Eliot (2023) Innovációk a nagyvárosi közlekedésben - Az elektromos roller (Lime) megjelenése Szegeden. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Erzsébet (2023) Magyarország gyógyvizei és az egészségturizmus, Egy jövőbeli fejlesztés – kiskunhalasi Csipke Gyógyfürdő. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Flóra (2023) Vezetői számvitel és kontrolling a magyar állami erdőgazdaságok esetében a KEFAG Zrt. példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Ivett Laura (2023) A fogyasztók vásárlási szokásai az online és offline térben, a közösségi média trendek és a FOMO és JOMO jelenségek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Péter (2023) Startup vállalkozások és ökoszisztéma. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Ákos Lajos (2023) Követeléskezelés, mint professzionális szolgáltatást nyújtó vállalkozások marketingje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szakáll, Nárcisz Rozália (2023) A Nike fogyasztói megítélése a 15-35 éves korosztály körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai, Rebeka (2023) A hazai agrárszektor a 21. században. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szatmári, Kristóf (2023) Elektromos vagy hagyományos? Megéri a magyar fogyasztónak villanyautóval közlekedni? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szecsődi, István (2023) Egészségügyi Várólisták – Erőforrásokkal való gazdálkodás az egészségügyben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szenczi, Alexa (2023) The role of renewable energy in the European Union : tracking the progress of Sustainable Development Goal 7.2. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szendi, Róbert (2023) Passzív sportfogyasztási szokások vizsgálata a Formula-1 esetében Magyarországon. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szentpéteri, Orsolya Andrea (2023) Környezeti számviteli információk megjelenése a MOL Nyrt. éves integrált jelentésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szentpéteri, Róbert (2023) Fogyasztói magatartás a Live-Streaming szolgáltatások terén a magyar fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szepesi, Máté (2023) Nonprofit szervezetek menedzsmentje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szlanyinka, László (2023) A Big Data és az adatelemzés hasznosítási területei a labdarúgásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szlovák, Balázs (2023) Önvezető Autók Fogyasztói Megítélése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szlovák, Lilla (2023) Társasági forma és adózási mód választása a mezőgazdasági tevékenységet végző vállalkozó számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szporny, Armand Brendon (2023) A koronavírus hatása a magyar gazdaságra és turizmusra, különös tekintettel Szeged és térségére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szujó, Petra (2023) A vezetők, a kiégés és a munka-magánélet egyensúly. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szász, Fruzsina (2023) Vidékfejlesztési projektek hatáskörvizsgálata Mezőhegyes városában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szécsi, Richárd (2023) A Z generáció a munkakörnyezetben, hogyan működik együtt a többi generációval. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szél, Anikó (2023) Fiatalok a munkaerőpiacon: Szegeden és környékén jelenlévő nehézségek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szél, Evelin (2023) Napjaink válságai és azok hatása a magyar gazdaság egyes elemeire. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Gábor István (2023) Az elmúlt három labdarúgó világbajnokság összehasonlítása a rendező országok szempontjából. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Mercédesz Vivien (2023) Üzletközi vevőkiszolgálás színvonalának vizsgálata: empirikus mérés egy vállalati példán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sáfár, Szabina Petra (2023) Revolut vagy kereskedelmi bankok: melyik a népszerűbb a szegedi GTK hallgatóinak körében? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sánta, Márk András (2023) A Z generáció kulturális és színházlátogatási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sós, Máté (2023) Vevőkiszolgálás folyamatának felmérése és fejlesztése Lean szemléletben. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tamáska, Márton (2023) Az ökológiai „zöld” értékek szerepe a fogyasztói döntéshozatalban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tandari, Petra (2023) Kelet- és nyugat európai vállalkozások gazdasági környezetének átfogó elemzése és a klaszterek összehasonlítása vállalkozásfejlesztés szempontjából. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Tang, Xinji (2023) Disruptive Technologies and Innovative Marketing Strategies’ Applications, Challenges, and Opportunities in Luxury Marketing and their Impacts in the 21st Century. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tankó, Hunor (2023) Szervezeti folyamatok fejlesztése a Mac-Line Hungary Kiállításszervező Kft. alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tapodi, Máté (2023) Coaching és a csúcsteljesítmény. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Tasi, Rebeka (2023) A Capturly.com közösségi média marketingtevékenysége. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Terbe, Botond (2023) A területi tőke egyes tényezőinek vizsgálata vidékies térségekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tick, Zsófia (2023) Szeged fejlettségi szintjének vizsgálata az okos város szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Toldi, Violetta (2023) A jóléti államok demográfiai kihívásai Magyarországon a rendszerváltozást követően. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Toláczi, Gábor (2023) Multimárkahűség és márkaváltás vizsgálata a gyógyszervásárlás során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tordai, Boróka (2023) Hírlevélmarketing és hírlevélstratégia kialakítása kisvállalatok vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tumbász, Lilla (2023) A digitalizáció okozta változások a számvitel területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Turú, Patrik (2023) Agrostar Vegetables Kft. logisztikai folyamatának és működésének bemutatása. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Bence (2023) Az autonóm járművek technológiai működése és a marketingkommunikáció. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Blanka (2023) Digitális marketingeszközök hatása az impulzusvásárlásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Cecília (2023) A Dél-alföldi lovasturizmus alakulása napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Gergő (2023) A sikeres vállalkozóvá válást befolyásoló tényezők négy hazai vállalkozás esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Máté (2023) Egy napelem forgalmazó cég pénzügyi és jövedelmi helyzetének alakulása. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Regina Edit (2023) Vezetői konfliktuskezelési módszerek a NAV bűnügyi igazgatói körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Uddin, Ghayas (2023) Stock Return of Investment Bank(s): "An Empirical Analysis of the sensitivity of Morgan Stanley’s Stock Return to Interest Rates, Exchange Rates, and the S&P 500 Index, both Individually and Collectively. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vankó, Lili (2023) Esztétika alapú fogyasztói döntéshozatal az étkezésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Anita Barbara (2023) A női vezetők hátrányos megkülönbözetetésének vizsgálata Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Dorina Lili (2023) A HR osztály bevezetése egy konyhabútor gyártó vállalatnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Orsolya (2023) „Járványbarát” foglalkoztatás : távolról történő munkavégzés. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Szabolcs (2023) Raktározás és szállítás, stratégiai elemzés az Angolcsomag Ltd. logisztikai ellátási rendszerében a gazdasági válság idején. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Zsóka (2023) Kozmetikai termékekkel kapcsolatos fogyasztói magatartás: ez nem nem kérdése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vas, Titanilla Erzsébet (2023) Az európai monetáris politika zöld gyakorlata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vecsernyés, Dzsenifer Mónika (2023) A Kínai Népköztársaság gazdasági és politikai jelenléte az afrikai kontinensen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vereb, Máté (2023) Viszontagságos évtizedek: A XX. századi magyar pénzrendszerek válságai és stabilizációs kísérletei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vida-Szűcs, Anita (2023) Digitális arany a számvitelben : avagy a bitcoin besorolása a magyar és nemzetközi számviteli rendszerekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vigh, Edit (2023) A telemedicina általi ellátás elfogadottsága és hatása az alapellátásban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Viharos, Máté Gábor (2023) Az alapvető élelmiszerekre vonatkozó hatóságilag rögzített árazás hatása a magyar fiatal felnőttek fogyasztói magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vin, Nikoletta (2023) Keresőoptimalizálási stratégiák: Esettanulmány a Rackhost Zrt. alapján. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Bianka (2023) Belső képzések sikerességének értékelése egy autógyártó vállalatnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Gergő (2023) A magyar munkavállalók az Egyesült Királyságban a Brexit után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Lili (2023) Az impulzusvásárlás és a személyiségjegyek kapcsolata a 20-64 éves magyar fogyasztók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze-Puskás, Bettina (2023) Fogyasztói sajátosságok vizsgálata a tram-train-t használók körében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Végh, Gréta (2023) Cafetéria rendszer lehetőségei a Csongrád-Csanád vármegyei munkavállalók szemszögéből és ennek ösztönző ereje kikapcsolódásra és sportolásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Végh, Máté (2023) Projekttervezés a nagyvállalati szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Véh, Endre (2023) Dinamikus és statikus formátumú online hirdetések hatékonyságának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vékony-Sándor, Katalin Kitti (2023) Coaching a munkahelyen, különös tekintettel a coaching szemléletű vezetésre. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös, Krisztián (2023) Az influencerek negatív hatásai a fogyasztói szokásokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Y

Yang, Cheng (2023) A Study of Customer Relationship Management Strategies in W Hotel in the Post-Epidemic Period. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Yeon, Seung Jae (2023) A case study on the game theoretic analysis of mask-wearing behaviour in Germany. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Yuratmi, Lannisya Trie (2023) Bilateral Cooperation of Indonesia and Japan on SDG7 Towards Energy Transition. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zarti, Malak (2023) The Impact of Social Media Activities of Influencers in the Fashion Industry Case of Chanel and Dior. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zatykó, Norman (2023) Az eredményszemléletű számvitel 2014-es bevezetésének hatásai egy szegedi költségvetési szervnél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zhao, Lizhou (2023) Two-Child Policy and Consumption Patterns in China. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zimmermann, Aliz (2023) Az egészségügyi dolgozók háztartási energiafogyasztási szokásai egy fenyegető gazdasági válság árnyékában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Zolnay, Dávid Sámuel (2023) Startup ötlet megvalósításának első lépései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zombori, Dominik (2023) Fiatalok sikeres vállalkozóvá válása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsadányi, Fanni (2023) A környezettudatosság, mint az online ruhavásárlást befolyásoló tényező. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsigovics, Nikoletta Gyöngyvér (2023) Válságkezelés az Eurózóna legeladósodottabb tagállamaiban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsolnai, Lea (2023) The experience of coffee drinking: tangible and intangible elements of coffee shops and their importance in terms of customer decisions. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zöld, Bernadett (2023) Munkaerőpiaci kompetenciák vizsgálata a pályakezdő diplomások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Árvai, Péter (2023) Az innováció külső és belső tényezői egy szállítmányozó cég példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ó

Ónodi, Leona (2023) Pénzbeli és nem pénzbeli ösztönzők motiváló ereje munkavállalói szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ú

Újhelyi, Lili Magdolna (2023) A Deutsche Telekom IT Solutions hozzájárulásának vizsgálata az ENSZ Fenntartható Fejlődési Célokhoz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ő

Őze, Noémi Abigél (2023) Szemkamerán keresztül : termékelhelyezések vizsgálata a videóklipekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 11. 23:59:47 CEST.