Csanádi, Viktória (2021) A kémiatanulás nem kognitív tényezőinek vizsgálata az általános iskolában az osztálytermi és online oktatás alatt - a kémia és biológia tantárgyak összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2021_csanadi_viktoria.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (1MB) |
English title
Study of non-cognitive factors of chemistry learning in primary school during classroom and online education - comparison of chemistry and biology subjects
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department
Discipline
Specialization
biológia-kémia osztatlan tanári
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Bogárné Németh, Mária
adjunktus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | 01. Natural sciences 01. Natural sciences > 01.04. Chemical sciences 01. Natural sciences > 01.06. Biological sciences 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences |
Depositing User: | TTIK szerkesztő |
Date Deposited: | 2022. Apr. 19. 10:53 |
Last Modified: | 2022. Apr. 27. 08:36 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/124027 |
Actions (login required)
View Item |