Bali, Anita (2023) Agresszív magatartást tanúsító, tanulásban akadályozott tanulók önértékelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Banasák, Rebeka (2023) Az ERG teszt felvétele a Budapest XVIII. kerületi SOFI értelmileg akadályozott tanulóival. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csanádi, Evelin (2023) Az agresszió kezelése és a korrekciós lehetőségek felismerése és kezelési módja az iskolai életben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Brunner, Eszter (2023) Idegennyelv-oktatás, különös tekintettel a német nyelvoktatás módszereire a tanulásban akadályozott személyeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Aranka (2023) Olvasástanítás fonomimikával egy szegregált iskola első és második osztályában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bilicki, Mónika (2023) A figyelemzavarok típusainak ismerete a vajdasági oktatási terekben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Anna (2023) A fonológiai tudatosság fejlesztési lehetőségei tanórákon az Aranyossy Ágoston Református Óvoda és Iskola 6. osztályában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Gréta (2023) A fonomimika alkalmazása 5-8. osztályos, értelmileg akadályozott tanulók olvasástanításában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Mariann (2023) A hátrányos helyzetű, tanulásban akadályozott diákok meleg végrehajtó funkciói. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tugyi, Vivien (2023) A munkamemória összetevőinek vizsgálati lehetőségei a fejlesztés szolgálatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szerbin, Bernadett (2023) A sakkjáték hatása a tanulásban akadályozott (enyhén értelmi fogyatékos) tanulók tanulási teljesítményére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Novák, László (2023) A tanulásban akadályozott tanulók verbális kreativitásának fejlesztési lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Korom, Lilla (2023) A tanulásban akadályozott és a nem tanulásban akadályozott, hátrányos helyzetű, roma tanulók tanulási motivációjának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dudás, Fanni Mónika (2022) Agresszió az iskolában, korrekció lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Függné Nagy, Andrea (2022) Az idői orientáció és fejlesztési lehetőségei tanulási nehézségek eseteiben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zsolnai, Fanni (2022) A kézjeles kommunikáció használata tanulásban akadályozott személyeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kormos, Zita (2021) A Down szindrómás gyermek beszédfejlődése és a családi környezet. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Világos, Tímea (2021) A verbális munkamemória fejlesztésének lehetőségei a tanórákon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dankó, Zsófia (2020) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrációjának megvalósulása Tiszakécskén: Szocimetriai felmérés egy integrált osztályban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Bernadett (2020) Sajátos nevelési igényű, integráltan oktatott, felső tagozatos tanulók önértékelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Irsai, Flóra (2020) Tanulásban akadályozott tanulók vizuális kreativitásának fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváthné Bácsi, Erzsébet (2018) A tanulásban akadályozott és a többségi tanulók szövegértő képességének összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kulcsár, Katalin (2016) Készségmérés és fejlesztés az óvodában. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Kapás, Gabriella (2016) Verbális szeriális emlékezet vizsgálata tanulásban akadályozott tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kerekes, Veronika (2016) A verbális szeriális memória működésének vizsgálata tanulásban akadályozott tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.