Browse by Supervisor

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 99.

Vígh-Kiss, Erika Rozália (2017) A fejben számolás stratégiáinak vizsgálata 6. osztályos tanulók körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szántó, Mihályné (2016) Arányossági gondolkodás és a törtek témakörében mért tudásszint összefüggései 7. és 8. osztályos tanulóknál. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Mákné Karika, Tímea (2016) Az 5. osztályosok tört reprezentációi és a műveletvégzés során elkövetett racionális hibák, ennek hatása a tudásszintre. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Ács-Kurucz, Mariann (2016) Az értelmi fejlődés és a motoros képességek összefüggéseinek vizsgálata óvodás korú gyermekek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Katonka, Pál (2016) Diagnosztikus mérés matematikából 10. osztályban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Aszódiné Pálfi, Edit Andrea (2016) Térszemlélet képességének mérése az általános iskola 5. és 7. évfolyamán. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Révész, Márton Tamás (2016) A gondolkodási képesség fejlesztése problémamegoldó gondolkodást igénylő feladatokkal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Lelkes, Anikó (2016) A kutatásalapú tanulással kapcsolatos tanulói attitűdök vizsgálata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Beharóczkiné Varga, Andrea (2016) A matematikai kompetenciák mérése a gazdasági és pénzügyi nevelés fejlesztési területen szakközépiskola 9. évfolyamán. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Stockné Bereczki, Ildikó (2016) A számolási készség és nem rutinszerű matematikai szöveges feladatok megoldásának vizsgálata ötödik osztályos tanulók körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Holeczné Morvai, Dr. Ildikó (2016) A természettudományok tanulásával kapcsolatos tanulói attitűdök vizsgálata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Terényi, Tamás (2015) A földrajz tanulását meghatározó affektív tényezők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bányai, Fanni (2015) A gondolattérképek és alkalmazásuk a pedagógia tantárgy tanításában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Steinerné Gyurcsák, Katalin Izabella (2014) Algebrai tudáselemek vizsgálata 7. osztályos tanulók és matematikatanárok körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Harsányi, János Elemér (2014) Intézményi önértékelés a Balassagyarmati Balassi Bálint Gimnáziumban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Majoros, Erika (2014) Ismeretszint-vizsgálat a Szegedi Fegyház és Börtön börtöniskolájában tanuló fogvatartottak körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Velkeyné Gréczi, Alice (2014) Matematika feladatok megoldása során elkövetett tipikus hibák vizsgálata 8. és 9. évfolyamos tanulók körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Beleznai, Gábor András (2014) Nem hagyományos gondolkodási módot követelő matematikai feladatok, a matematikai tehetség felismerése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Csasznyné Halász, Ágnes Judit (2014) Pedagógusok tanulásra és tanításra vonatkozó meggyőződéseinek vizsgálata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Ekéné Abuczki, Marianna (2014) Térszemlélet vizsgálat a 14 éves korosztály körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Grallert, Krisztina (2014) Ábra és táblázat segítő hatásának vizsgálata szöveges feladatok megoldása során 9. évfolyamos tanuló körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös, Sándor (2014) A matematika tanulását befolyásoló affektív tényezők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Béla (2014) A mindennapos testnevelés bevezetésével kapcsolatos nézetek empirikus vizsgálata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Krizsánné Daskó, Magdolna (2014) A nyári szünet hatása a 2. és 3. osztályos tanulók matematikai tudásának alakulására. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Matlári, Gergely (2013) Matematikai tudásszint és tanulással kapcsolatos háttérváltozók vizsgálata első évfolyamos tanulók körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kerezsi, Katalin (2013) A kutatásalapú tanulás lehetőségei matematikaórákon az integrált oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Dr. Ildikó (2013) A kémia órákon vett pH-számolásokhoz szükséges matematikai ismeretek transzferálása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Andrea (2013) A problémaalapú tanulás alkalmazása a matematika órán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Maller, Éva (2012) Harmadik osztályos tanulók olvasási képessége családi és iskolai háttérváltozók tükrében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Surinás, Olga (2012) Tudatos olvasás és olvasási stratégiák érett és gyakorlott olvasóknál. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Krisztina Júlia (2012) A kombinatív képesség fejlődésének vizsgálata az általános iskola 7. évfolyamán. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Jobbágy, Enikő Barbara (2011) Az olvasási stratégiák használatának hatása az olvasási teljesítményre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bódainé Szilasi, Edit Márta (2011) Szociometriai jellemzők vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné Sándor, Edit (2011) A matematikai gondolkodás elemeinek vizsgálata a környezetismeret tantárgyban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borsi, István Norbert (2010) A 10., 12. és 14. évfolyamos tanulók szövegszerkesztési és táblázatkezelési ismereteinek a vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Árvainé Libor, Ildikó (2010) Grafikonok, táblázatok értelmezése az általános iskola 4. osztályában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sereg, János (2010) Matematikai szöveges feladatok megoldása és a szövegértés közötti összefüggések vizsgálata 9-10. évfolyamosok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ó Szabó, Sándor (2010) A matematikai gondolkodás elemeinek vizsgálata kémia tantárgyi tudásszintmérésben 7. és 10. osztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Ádám (2010) A probléma alapú tanulás és tanítás alkalmazási lehetőségei a matematikaoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szakály, Balázs (2010) A sakkoktatás képesség- és személyiségfejlesztő hatásainak vizsgálata óvodában és általános iskola alsó tagozaton. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskésné Krizsán, Katalin (2009) Időhasználat, iskolai teljesítmény és szabadidő 12 és 14 éves tanulók vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csekeiné Vagács, Zsuzsanna (2009) Matematikai problémamegoldás vizsgálata egyenes és fordított szövegezésű szöveges feladatokkal negyedik osztályosok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kelemen-Molitorisz, Anikó (2009) Szakközépiskolás tanulók olvasási stratégiáinak és iskolai könyvtárhasználati szokásainak vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pilán, Viktor (2009) A matematikai szöveges feladatok megoldásának diagnosztikus feltérképezése az általános iskola hatodik és nyolcadik évfolyamán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vígh, Ilona (2008) 10. és 12. évfolyamos középiskolás tanulók matematikai gondolkodásának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Szilvia (2008) Tanulói teljesítménymérés angol nyelvű, autentikus anyagok felhasználásával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsobrák, Róbert (2007) A 10. évfolyamos gimnáziumi tanulók tudása a másodfokú egyenletek és szöveges feladatok témakörben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Székely, Gabriella (2007) Matematika tudásszintmérés a Pilis-Gerecse Iskolaszövetséghez tartozó általános iskolák negyedik osztályos tanulóinak körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kremnitzky, Gáborné (2007) Pedagógus közérzetvizsgálat egy empirikus kutatás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné Mátyus, Monika (2007) A szöveges matematika feladatok ábrázolása az általános iskola 4. osztályában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mokbelné Bacsa, Éva (2007) A tanulási célok az angol nyelvtanulás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pelyhe, Nóra (2006) 12-13 éves tanulók példaképválasztása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pozsár, Péterné (2006) A 6. és 8. osztályos tanulók alapműveleti képességének és a tantárgyakkal kapcsolatos attitűdjeinek elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh Andrásné Farkas, Gabriella (2006) Az informatika mint tantárgy jelentőségének és szülői megítélésének vizsgálata ötödik évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Stadler, Tamás (2006) Középiskolás tanulók informatikával kapcsolatos attitűdjeinek vizsgálata kérdőív segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bódainé Szilasi, Edit Márta (2006) Szociometriai jellemzők vizsgálata a Corvin Mátyás Kereskedelmi és Vendéglátó Ipari Szakközépiskola Szakiskola tanulói körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kita, Erzsébet (2006) Térgeometriai ismeretek vizsgálata a 9-11. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fricskáné Fekete, Ibolya Margit (2006) A barátválasztás motívumai serdülőkorban. Egy kérdőíves longitudinális vizsgálat eredményei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Cseh, Ágnes Gabriella (2006) A szöveges feladatok megoldó képességének vizsgálata aritmetikai és geometriai tartalmakon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváthné Moldvay, Ilona (2005) Attitűdvizsgálat pedagógusok körében az integrált nevelésről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ráduly , Zsolt (2005) Az informatikai alapismeretek tudásszintjének és a háttérváltozók kapcsolatának vizsgálata hetedik évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szolnoki, Tünde Júlia (2005) Beszélő képek. Vizuális kultúra hétköznapi piktogramok ismeretének elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csaplárné Molnár, Zsuzsanna (2005) Nyolcadik osztályos tanulók algebra tudása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Orosz, Imréné (2005) A matematika, mint a problémamegoldás színtere, a középiskolás tanulóknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Erzsébet (2005) A statisztikatanítás eredményessége a kerettanterv, az alkalmazható tudás és a korrelatív gondolkodás tükrében gimnázium kilencedik évfolyamán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kispál, József (2005) A szövegszerkesztés tudásszintjének mérése a nyolcadik évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsilinyiné Tóth, Ágnes (2005) A szövegértés szerepe az egyenletekkel megoldható feladatokban a középiskola 9. évfolyamán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyai, Lajosné (2005) A térképolvasási képesség vizsgálata a 12-14 évesek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kalmár, Edit (2004) Arányossági problémák 7. osztályos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Galbácsné Szabó, Gabriella (2004) A tanulók elméleti és gyakorlati tudásának mérése az informatika tantárgy táblázatkezelés témakörében a 11. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bencsik, János (2003) Fejlesztő kísérlet a matematikai szöveges feladatok megoldására a 4. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Almásiné Császár, Piroska (2003) Problémamegoldó gondolkodás fejlesztése az általános iskola 5. osztályában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Keszőcze, László (2003) Racionális hibák az exponenciális és a logaritmikus egyenletek megoldásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tamás, Beáta (2003) A problémamegoldó gondolkodás fejlesztése a szöveges feladatok tanítása során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szava, Lászlóné (2003) A tanulásban akadályozott és az általános képességű tanulók teljesítményeinek összehasonlítása tájékozódási alapismeretek témakörében 2. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jobbágyné Vörös, Ibolya (2002) A 7. osztályos tanulók teljesítménye a szakértők véleményének egyezése alapján összeállított földrajzi tudásszintmérő teszten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné Bertalan, Éva (2002) A 9. osztályos tanulók matematikai statisztika tudásszintjének elemzése a kerettantervi követelmények alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Istvánné (2002) Az elméleti tudás szerepe az ének-zene tantárgy értékelésében az általános iskola 8. osztályában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Túriné Sándor, Zsuzsanna (2002) Az irodalom tantárgy tudáselemeinek vizsgálata 18 éves diákok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Géza (2002) Földrajzi témájú sorképzéses feladatok pontozási problémái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Béla (2002) Kecskeméti 9. évfolyamos szakiskolai tanulók attitűd vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Mária (2002) Középiskolai tanulók százalékszámítással kapcsolatos számolási készségének kritériumorientált értékelése és a közeli transzfer hatásának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bordásné Bóna, Anna (2002) Síkidomokkal kapcsolatos szöveges feladatok megoldottsága asztalos szakmát tanuló diákok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Parádáné Ragány, Csilla (2002) Törtekkel kapcsolatos számolási készség fejlettségének mérése hatodik és hetedik osztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csereklyei, Ildikó (2002) A helyesírás és a számítógép-használat összefüggései egy fővárosi középiskola 10. évfolyamán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hóborné Radics, Ildikó (2001) 10-11. évfolyamos szakközépiskolai tanulók tudása matematikai függvények témakörben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Magyari, Sándorné (2001) A 7. osztályos tanulók földrajzi tudásszintmérőn elért teljesítményét befolyásoló tényezők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bangáné Csontos, Julianna (2001) 8. osztályos tanulók számtan-algebra tudásszintjének és a matematika tantárggyal kapcsolatos attitűdjeinek elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sevecsekné Hosszú, Mária (2001) Az alkalmazható földrajzi tudás mérése a 7-8. osztályos tanulóknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, István (2001) Az iskolaváltás problémái matematikai tudásszintmérőn elért eredmények tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Propszt , János (2001) Diagnosztikus tudásszintmérés a 7. évfolyamon az "Atomok és elemek" témakörben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, László (2001) Földrajz és történelem feladatok összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Szilágyi, Mária (2001) Tudásszintmérés és attitűdvizsgálat a földrajz tantárgy tartalmi és módszertani megújításához. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ladányi, Gáborné (2001) Történelem tudásszintmérésen elért teljesítmény és a tanulási stratégiák kapcsolata 6. osztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Gyuláné (2001) Általános iskolai pedagógusok minőségbiztosításról alkotott véleménye. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Györe Mihályné Bosznai, Gyöngyi (2000) Hogyan befolyásolja a matematikai szöveges feladatok megoldottságát a feladatok szövegezése hetedik osztályban? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barát, Veronika (2000) Nyolcadik osztályos tanulói teljesítmények összehasonlítása analóg kémiai és matematikai feladatok alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Gáborné (2000) Tudásszintmérés földrajzból az általános iskola nyolcadik osztályában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simon Tamásné Vecseri, Márta (1998) Néhány történelmi tévképzet vizsgálata egyházi fenntartású iskolák 6-7. évfolyamain. Masters, József Attila Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. március 17. 18:09:29 CET.