8. osztályos tanulók számtan-algebra tudásszintjének és a matematika tantárggyal kapcsolatos attitűdjeinek elemzése

Bangáné Csontos, Julianna (2001) 8. osztályos tanulók számtan-algebra tudásszintjének és a matematika tantárggyal kapcsolatos attitűdjeinek elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2001_bangane_csontos_julianna.pdf] PDF
2001_bangane_csontos_julianna.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (13MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

Pedagógiai Tanszék

Discipline

Humanities

Specialization

pedagógia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Csíkos, Dr. Csaba
tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2016. Mar. 24. 13:39
Last Modified: 2016. May. 18. 14:54
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/56071

Actions (login required)

View Item View Item