Items where Subject is "05.02.03.15.06. E-commerce"

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]Item Type
Jump to: B["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]T
Number of items at this level: 4.

B

Bagdi, Ádám (2023) Viselkedés-gazdaságtan az online marketingben. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gyöngyi, Bátor Barnabás (2023) A weboldalak esztétikai hatása a bizalomra és vásárlásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Herpai, Anna (2019) Az elektronikus kereskedelem kihívásai a fogyasztók szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tasi, Rebeka (2023) A Capturly.com közösségi média marketingtevékenysége. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. szeptember 9. 06:55:26 CEST.