Bagdi, Ádám (2023) Viselkedés-gazdaságtan az online marketingben. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Balog, Viktória (2023) A Capturly.com online marketingkommunikációja. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Baranyi, Enikő (2023) A webergonómia hatása a konverzióra - Esettanulmány a Cleanowash Kft.-ről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Baranyi, Laura Krisztina (2023) Online vásárlási szokások összehasonlítása férfiak és nők körében, különös tekintettel az emocionális és a racionális marketingüzenetek vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bognár, Alexander (2023) A Scitec Nutrition online marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Botár, Dalma (2023) A webergonómia hatása a magyar fiatal felnőttek táplálékkiegészítőkkel kapcsolatos fogyasztói döntéseire. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dékány, Anna (2020) Start-upok a klímaváltozás elleni küzdelemben: Vállalkozói hajlandóság felmérése egy élhetőbb környezet reményében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Füvesi, Florina Hanna (2023) Az online platformok befolyása a fogyasztók döntéseire az utazások során. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Ganpurev, Emujin (2023) Financial Ratio Analysis: A Comparison Study between Google, Amazon, and Microsoft (2017-2022). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gerhát, Regina Magdolna (2023) Az elektronikus szájreklám szerepének vizsgálata a divatipari termékek online vásárlása során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gyöngyi, Bátor Barnabás (2023) A weboldalak esztétikai hatása a bizalomra és vásárlásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hajdu, Vivien (2023) „Pixel leszek, amíg élek” – a virtuális influencerek megjelenése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Herpai, Anna (2019) Az elektronikus kereskedelem kihívásai a fogyasztók szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Marjanovich, Alex Igor (2023) Az online cipővásárláshoz kapcsolódó félelmek és a döntést befolyásoló tényezők vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mendbayar, Bold-Erdene (2023) Digitalization in the retail industry: Comparison of virtual and non-virtual companies. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pintér, Anna (2023) Miért nincsenek unikornisok Magyarországon? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pusztai, Máté (2023) A digitális hirdetések iránti attitűdöket befolyásoló tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ripp-Sveier, Jázmin (2023) Az online marketing hatása a kisgyermekes anyukák internetes vásárlásaira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rudics, Árpád (2023) Startupok és startup ökoszisztéma - A szegedi startup ökoszisztéma fejlesztésének potenciális opciói a Szegedi Tudományegyetem intézményi lehetőségeit figyelembevéve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Simon, Milán (2023) Az Instagram influenszerek hatása a Z generáció vásárlási szokásaira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Péter (2023) Startup vállalkozások és ökoszisztéma. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Blanka (2023) Digitális marketingeszközök hatása az impulzusvásárlásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Váradi, Emese (2021) Virtuális vállalatok és virtuálizáció a vállalatok működése, munkafolyamatai során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vörös, Krisztián (2023) Az influencerek negatív hatásai a fogyasztói szokásokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zolnay, Dávid Sámuel (2023) Startup ötlet megvalósításának első lépései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.