![]() | Up a level |
Balogh, Irén (2001) A fizika, mint a tudásátvitel célpontja és kiindulópontja, valamint a problémamegoldás színtere középiskolás tanulóknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Huszár, Lászlóné (2001) Azonos matematikai tartalmú szöveges és nem szöveges problémák megoldásának összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Hóbor, Sándor (2001) Kilencedikes gimnazisták matematikai és anyanyelvi felkészültsége a négy- és nyolcévfolyamos képzési formában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Hóborné Radics, Ildikó (2001) 10-11. évfolyamos szakközépiskolai tanulók tudása matematikai függvények témakörben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Jékely, Endréné (2001) Attitűdvizsgálat társadalomismeret tantárgyból. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Jósa, Erzsébet (2001) A 14 éves tanulók összefüggés-megértésének fejlesztése és eredményei a genetika témakör feldolgozása során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Karnis, Pálné (2001) Hogyan függ össze a tanulók olvasási képessége tanulmányi eredményességükkel? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kasza, Gyuláné (2001) Az összefüggések vizsgálata és tanítása a magyar nyelv tantárgy keretein belül a középiskola 10. évfolyamán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Imréné (2001) Biológia tudásmérés a szabályozás témaköréből a gimnázium 12. osztályában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kálmán Istvánné Székely, Dr. Éva (2001) 15 éves tanulók térgeometriai ismereteinek jelenléte a gyakorlati problémákban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ladányi, Gáborné (2001) Történelem tudásszintmérésen elért teljesítmény és a tanulási stratégiák kapcsolata 6. osztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Luzsányi, Lászlóné (2001) Az összefüggés-megértés helyzete egy 8. osztályos vizsgálat tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Magyari, Sándorné (2001) A 7. osztályos tanulók földrajzi tudásszintmérőn elért teljesítményét befolyásoló tényezők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Marczona, Tamás (2001) Technikus tanulók tanulási motivációjának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Mikes, Imre (2001) A mérések különböző formái az iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagyné Seres, Magdolna (2001) A 7. osztályos biológia és földrajz tankönyvben szereplő összefüggések feltárása, struktúrájának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Propszt , János (2001) Diagnosztikus tudásszintmérés a 7. évfolyamon az "Atomok és elemek" témakörben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Schütz, Lajosné (2001) A versengő személy prototípusa ötödik és nyolcadik osztályos tanulók és az őket tanító pedagógusok szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ungvári, Dr. Jánosné (2001) A biológiai ismeretek, és a nevelők hatása a 8. osztályos tanulók káros szenvedélyekkel szembeni attitűdjére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Zoltán, Attila (2001) A tanulási motiváció és a matematika összefüggése középiskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.