Item where specialization "pedagógiai szakértő" and date of item 2001

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | H | J | K | L | M | N | P | S | U | Z
Number of items: 20.

B

Balogh, Irén (2001) A fizika, mint a tudásátvitel célpontja és kiindulópontja, valamint a problémamegoldás színtere középiskolás tanulóknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Huszár, Lászlóné (2001) Azonos matematikai tartalmú szöveges és nem szöveges problémák megoldásának összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hóbor, Sándor (2001) Kilencedikes gimnazisták matematikai és anyanyelvi felkészültsége a négy- és nyolcévfolyamos képzési formában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hóborné Radics, Ildikó (2001) 10-11. évfolyamos szakközépiskolai tanulók tudása matematikai függvények témakörben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jékely, Endréné (2001) Attitűdvizsgálat társadalomismeret tantárgyból. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jósa, Erzsébet (2001) A 14 éves tanulók összefüggés-megértésének fejlesztése és eredményei a genetika témakör feldolgozása során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Karnis, Pálné (2001) Hogyan függ össze a tanulók olvasási képessége tanulmányi eredményességükkel? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kasza, Gyuláné (2001) Az összefüggések vizsgálata és tanítása a magyar nyelv tantárgy keretein belül a középiskola 10. évfolyamán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Imréné (2001) Biológia tudásmérés a szabályozás témaköréből a gimnázium 12. osztályában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán Istvánné Székely, Dr. Éva (2001) 15 éves tanulók térgeometriai ismereteinek jelenléte a gyakorlati problémákban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Ladányi, Gáborné (2001) Történelem tudásszintmérésen elért teljesítmény és a tanulási stratégiák kapcsolata 6. osztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Luzsányi, Lászlóné (2001) Az összefüggés-megértés helyzete egy 8. osztályos vizsgálat tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magyari, Sándorné (2001) A 7. osztályos tanulók földrajzi tudásszintmérőn elért teljesítményét befolyásoló tényezők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Marczona, Tamás (2001) Technikus tanulók tanulási motivációjának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mikes, Imre (2001) A mérések különböző formái az iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagyné Seres, Magdolna (2001) A 7. osztályos biológia és földrajz tankönyvben szereplő összefüggések feltárása, struktúrájának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Propszt , János (2001) Diagnosztikus tudásszintmérés a 7. évfolyamon az "Atomok és elemek" témakörben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Schütz, Lajosné (2001) A versengő személy prototípusa ötödik és nyolcadik osztályos tanulók és az őket tanító pedagógusok szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

U

Ungvári, Dr. Jánosné (2001) A biológiai ismeretek, és a nevelők hatása a 8. osztályos tanulók káros szenvedélyekkel szembeni attitűdjére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zoltán, Attila (2001) A tanulási motiváció és a matematika összefüggése középiskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 19. 11:07:34 CEST.