Aydi, Souha (2023) Computer-based Assessment of Scientific Reasoning of 8th Grade Students in Tunisia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Chuluunbaatar, Ariuntsetseg (2023) English teachers' belief on EFL urriculum for non-English majors in higher education in Mongolia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gomes, Andreia Sofia (2023) Cape Verdean EFL Secondary Teachers' Perceptions and Self-reported Practices toward Fomative Assessment. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gurka, Éva Mária (2023) Gimnazista diákok önértékelésének és szubjektív társadalmi helyzet megítélésének kapcsolata távlati céljaikat meghatározó motivációikkal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Jancsovics, Györgyi (2023) A Gordon-módszer alkalmazási lehetőségei bölcsődei kereteken belül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Mezrigui, Amira (2023) Teachers’ attitudes towards the use of ICT in early childhood education in Tunisia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Mikli, Fanni (2023) Óvodapedagógusok véleménye a homogén és heterogén életkorú csoportok szervezéséről és működéséről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Némethné Szűcs, Eszter (2023) Az óvodapedagógusok és az IKT. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Oláh, Viktória (2023) Óvodai idegen nyelvi nevelés - Mit gondolnak az óvodapedagógusok? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Zanóczné Markovics, Szilvia (2023) Korai matematikai készségek online fejlesztése nagycsoportos óvodás gyermekek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Őze, Fanni Erzsébet (2023) A társas összehasonlítás motivációs hatásáról alkotott tanári nézetek feltárása a célelmélet alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.