Item where specialization "marketing" and date of item 2022

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]V["Update/Views:jump_separator" not defined]Á["Update/Views:jump_separator" not defined]Ó
Number of items: 28.

B

Bitter, Szabolcs Balázs (2022) Az influenszerek jelene Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Cseri, Laura (2022) Influencerek szerepe a környezetbarát szépségápolási termékek fogyasztásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dankó, András Márton (2022) Digitális hagyományőrzés : népi kézművesek online piactérhez való csatlakozási hajlandóságának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Galgóczi, Sonja (2022) Az idősek közösségi média és reklám fogyasztásának összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyulai, Ádám (2022) #Disconnect: A Joy Of Missing Out jelenség - Hogyan növelhető a fogyasztók mentális jóléte? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Horváth, Csenge (2022) Árpoltika : a sör terület szerinti árdifferenciálása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Ágota (2022) From me to me, avagy az önajándékozás szerepe a fogyasztói társadalomban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kovács, Boglárka Gabriella (2022) Tolcsvai borok értékesítésének fellendítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Dániel Zsolt (2022) Szervezetközi kommunikációt befolyásoló tényezők az autóiparban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Károly, Miklós (2022) Online hirdetésekkel kapcsolatos attitűdök vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magosi, Réka Judit (2022) Az Instagram hatása a női énképre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Medvegy, Rebeka Dóra (2022) A bizalom meghatározó szerepe a megosztáson alapuló gazdaságban, valamint a Covid-19 világjárvány erre gyakorolt hatása az Oszkár telekocsirendszer platform példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Daniella (2022) A COVID-19 hatása az e-kereskedelemre és az online fogyasztói magatartásra Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nyúl, Adrienn (2022) Az Y és a Z generáció filmnézési szokásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pap, Franciska (2022) Az egyéni vállalkozók marketing ismereteinek és tevékenységének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Attila Ferenc (2022) A járványhelyzet hatása a lakosság véradási motivációira egy nonprofit szervezet esetén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Poturak, Emina (2022) A sikeres influencer kampány összetevői. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sikó, Beáta (2022) Miért fordít hátat az olvasó? Kísérlet a hatékony e-mail komponenseinek feltárására szemkamerás megfigyelés segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sinkó, Balázs (2022) A nyereményjátékok hatása a fogyasztói lojalitásra a kényelmi termékek piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Stuller, Éva (2022) A vállalati társadalmi felelősségvállalás és a fogyasztói magatartás kapcsolatára ható tényezők vizsgálata a biztosítótársaságok gyakorlatán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabadkai, Liza (2022) A social listening és a keresőoptimalizálás dilemmája – social listening alapú kulcsszókutatás a Rackhost.hu példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tesch, Zsanett (2022) Csoporthatás befolyása a fogyasztói választásokra az 1-es típusú diabéteszes gyermekek szüleinek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tuboly, Ágnes (2022) Divatipari márkák logói közti hasonlóságok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Anita (2022) A közösségi média marketing értékesítés-befolyásoló szerepe különös tekintettel a Facebook és az Instagram platformokra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Kitti (2022) Az Alitta Iron Bt. webshop fejlesztését követő ügyfélelégedettség vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Völgyesi, Lívia (2022) A csomagolásmentes termékek fogyasztási szokásainak vizsgálata az egyes generációk körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ábrahám, Nóra Edit (2022) Milyen az értékes online fogyasztói vélemény a szálláshelyekről? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ó

Ódri, Viktor (2022) Ügyfél elégedettség mérés a vasúti tömegközlekedésben ezen belül is a MÁV jegy értékesítő mobil alkalmazás példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. június 24. 03:34:36 CEST.