Item where specialization "marketing" and date of item 2013

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]O["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]Ö
Number of items: 40.

B

Bagi , Noémi (2013) A coaching hatékonyságát befolyásoló tényezők a szakirodalom tükrében - coachszemmel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bognár, Nóra (2013) A koreai gyártmányú televíziók térhódítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borbola, Balázs Antal (2013) A vevői értékek stratégiai leképződése a Balanced Scorecardot alkalmazó vállalatoknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bozsó, Krisztián (2013) Közösségi média-marketing megjelenése a magyar kkv-szektor online marketingkommunikációjában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bánsághi, Száva (2013) Kézhigiéniával kapcsolatos kockázatészlelés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró, Lídia (2013) Családi kis- és középvállalkozások sikerhez vezető stratégiái Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Börönde, Csaba (2013) A nők gazdasági aktivitásának és társadalmi mobilitásának néhány eltérése és sajátossága Magyarországon a rendszerváltástól napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csányi, Mária Magdolna (2013) Az énmárka építés művészete a Szegedi Tudományegyetem hallgatói körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fekete, Gábor István (2013) Mobil marketing - A mobil marketing attitűd vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Geönczeöl, Zsófia Éva (2013) Saját márkás termékek fogyasztói megítélése az FMCG szektorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyarmati, László (2013) A Szegedi Tudományegyetem zöld törekvéseinek értékelése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Herédi, Éva (2013) A McHale vállalat elosztási csatornájának működése a termék- és árpolitika tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kasza, Irén Éva (2013) Product Placement - a magyar reklám új korszaka. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kereszti, Zoltán (2013) A magyar labdarúgás nézőszámának emelése marketing eszközökkel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Barbara (2013) Szolgáltatásmarketing a szállodaiparban. A Hunguest Hotel Forrás frontvonalának szerepe a minőség közvetítésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kuller, Lilla Tünde (2013) Nemzetközi kávézóláncok a magyar piacon - A "Starbucks élmény". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kékes-Szabó, Barbara (2013) Zöld megoldások elterjedtsége a magyar magasépítészeti piacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kószó, István (2013) Felelős játékszervezés - magyarországi játékosok és szakértők véleményének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lengyel, Róbert (2013) Fogyasztási és megtakarítási szokások. A kínai és magyar lakosság szokásainak vizsgálata és összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Maróti, Zoltán (2013) Motiváció és motiválás kontingencia szemléletű vizsgálata néhány jellemző alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mihály, Edina (2013) Romkocsmamarketing: a Szimpla marketing-stratégiájának sajátosságai, a kulturális befogadóterek működtetésének lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Miletin, Liliana (2013) Magyar élelmiszeripari termékek és Magyarország megítélése a belgrádi Hungarikum Centar vásárlói körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Judit (2013) A magyarországi fogyasztók elégedettségének és lojalitásának vizsgálata a gyorséttermek esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Mihály Tamás (2013) Google me! A keresőhirdetés jelene és jövője Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsi, Gergely (2013) Az Agro modul értékesítési eszközeinek vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Péter (2013) A gazdasági világválság hatása a Lombard Lízing Zrt. visszavett eszköz értékesítési stratégiájára, IT és B2B tevékenysége tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Nikolett (2013) A Scent Marketing hatása a fogyasztók magatartására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Zsuzsanna (2013) Családi vállalkozások sikerének titka. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Novéné Keresztury, Lilla (2013) Japán szervezeti kultúra kontra magyar szervezeti kultúra. A kultúrák közötti kommunikáció csapdái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

O

Ocskó, Dóra (2013) Marketing vagy morál? Az OTP Bank Nyrt. társadalmi felelősségvállalásának kritikai elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Orsós, Klára (2013) The pricing strategies of SMEs in case of their internationalization. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pap, Kataliin (2013) Gyerekek és reklámok. Az "olcsó" bébiszitter mellékhatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pap, Katalin (2013) Gyerekek és reklámok - Az „olcsó” bébiszitter mellékhatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Patai, Edina (2013) A fiatal generáció kohorsz élményei és megjelenésük a vásárlási szokásaikban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rutai, Mariann (2013) Fogyasztói egészségmagatartás a fiatalok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rutai, Zsuzsanna (2013) Szervezeti kommunikáció és konfliktuskezelés az EDF DÉMÁSZ Zrt.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Schmidtné Szabó, Renáta (2013) Az élelmiszer-gazdasági marketing sajátosságai és a mézmarketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács, Dénes Gergely (2013) „Így buliztok ti” - Bulizási szokások vizsgálata az Y generáció körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Brigitta (2013) A vállalatok társadalmi felelősségvállalásának szerepe PR szempontból. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ö

Ördög, Boglárka Ágota (2013) Az önmarketing és a személyes márka jelentősége a karrierépítés aspektusából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. június 24. 03:41:04 CEST.