Item where specialization "kereskedelem és marketing" and date of item 2023

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | F | G | H | J | K | L | M | N | P | R | S | T | V | Ő
Number of items: 119.

A

Asztalos, Péter (2023) Az étrendkiegészítők elektronikus kereskedelmének változásai a koronavírus- járvány hatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bagdi, Ádám (2023) Viselkedés-gazdaságtan az online marketingben. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Balog, Viktória (2023) A Capturly.com online marketingkommunikációja. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyi, Laura Krisztina (2023) Online vásárlási szokások összehasonlítása férfiak és nők körében, különös tekintettel az emocionális és a racionális marketingüzenetek vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyi, Zsófia (2023) A Legrand Zrt. raktározási tevékenysége és az orosz-ukrán háború hatása a raktárkapacitásra és a készletekre. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Benyó, Eszter (2023) A közösségi média hatása az énképre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Benárik, Dávid (2023) A közösségi média hatása a fogyasztói elvárásokra, elégedettségre és lojalitásra a gyorséttermi szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berényi, Edina (2023) Hirdetéskerülés a közösségi médiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berényi, Patrik (2023) A csomagolás és annak megjelenése a Duocor Ipari Bt.-nél. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Bodó, Martin (2023) Az énkép-illeszkedés hatása a fiatalok üdítőválasztására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bolváry, Csenge (2023) A vegán és cruelty free termékeket fogyasztók márkahűségének és motivációinak vizsgálata a kozmetikai termékek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Botár, Dalma (2023) A webergonómia hatása a magyar fiatal felnőttek táplálékkiegészítőkkel kapcsolatos fogyasztói döntéseire. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bubla, Bettina (2023) Az influencerek hatása a fiatalok sportfogyasztási attitűdjeire. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csiszér, Fanni Boglárka (2023) Út a fenntartható fogyasztás felé. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csáki, Diána (2023) A nagyvállalatok CSR tevékenységének hatása a hazai fogyasztók attitűdjére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Deák, Fanni (2023) A vegán termékeket fogyasztók vásárlási döntésére ható tényezők vizsgálata a kozmetikai termékek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dóczi, Eszter (2023) A státuszfogyasztás megjelenése a divatipari termékek piacán a Z generáció példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas, Veronika (2023) Saját márkás termékek vásárlói a TheVR tartalomszolgáltatók közösségében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Olga Viktória (2023) Raktárvezetési technológia tervezése a Rollsped Kft.-nél. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Ficsór, Tamás (2023) Az influencerek által létrehozott élelmiszeripari márkákkal kapcsolatos fogyasztói attitűd vizsgálata, különös tekintettel a 18-30 éves korosztályra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Dávid (2023) Morális dilemmák és hatásuk az önvezető járművek világára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Ádám (2023) Márkaközösségek a 18-24 évesek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fábián, Lili (2023) Kihívások és lehetőségek a fiatal, pályakezdő diplomások számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Führer, Amarilla Dóra (2023) Az Országos Mentőszolgálat készletgazdálkodása, beszerzés- és raktározási folyamatok a mindennapokban és a koronavírus-járvány elleni védekezés időszakában. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Fürj, Ádám Lajos (2023) Termeléstervezés fontosságának bemutatása az ellátási láncban a Pick Szeged Zrt.-nél. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Füvesi, Florina Hanna (2023) Az online platformok befolyása a fogyasztók döntéseire az utazások során. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Fődi, Kata (2023) Z generációs fiatalok munkahelyválasztási preferenciái Csongrád-Csanád vármegyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gece, Szuzi (2023) Míg a halál el nem választ? Avagy hogyan vált a Nike egy világ számára közkedvelt márkává? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gerhát, Regina Magdolna (2023) Az elektronikus szájreklám szerepének vizsgálata a divatipari termékek online vásárlása során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyuris, Martina (2023) Az Y és Z generáció utazási szokásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyöngyi, Bátor Barnabás (2023) A weboldalak esztétikai hatása a bizalomra és vásárlásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Nikoletta (2023) A fogyasztói magatartás vizsgálata a hazai biotermékek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hadobás, Dzsenifer (2023) A "fogyasztói" élmény megjelenése az esküvők során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdu, Vivien (2023) „Pixel leszek, amíg élek” – a virtuális influencerek megjelenése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Halász, Péter Szilárd (2023) How does the Instagram communication of airline companies impact the travel preferences of the Gen-Z? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hamar, Richárd (2023) Fotós szolgáltatások árazása és a fogyasztók attitűdje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hatvani, Katalin (2023) A Sonrisa Kft. működésének bemutatása, agilis módszertanok alkalmazása a saját termék fejlesztésében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Heiner, Csaba Ákos (2023) Politikai marketingkommunikáció a közösségi médiában: agenda-setting a Facebookon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hernádi, Dorina (2023) A fogyasztói magatartás vizsgálata az ételérzékenyek és a mentesen étkezők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horvát, Eszter (2023) Fontos a csomagolás? : fogyasztók elégedettségének mérése a Geek&Gorgeous márka termékeinek csomagolásával kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Babett (2023) Influenszerek hatása a fogyasztói döntésre a kozmetikai piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Luca Anna (2023) A magyar nők fogyasztói magatartása a kozmetikumok piacán, különös tekintettel a natúrkozmetikumok fogyasztására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hódi, Regina (2023) Z generáció sajátosságai luxustermék vásárlás során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jakus, Luca (2023) Az inbound marketing módszertanának bemutatása és alkalmazása a tudatoshajápolás.hu weboldalon keresztül. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Jankovics, Balázs Ferenc (2023) Az esport mint speciális marketing eszköz lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Karácsonyi, Petra (2023) A fogyasztók vásárlói magatartásának változása a H&M üzleteiben megjelent fenntartható divat hatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Katona, Renáta (2023) Női és férfi szerepek megjelenítése a marketingkommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Márk Balázs (2023) A fiatalok kosárlabda cipő vásárlási preferenciái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Noémi (2023) Toborzási és kiválasztási módszerek különbözőségei kis- és középvállalkozások, illetve multinacionális cégek esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Alexandra (2023) "Sharenting” megjelenése kisgyermekes anyukák körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Kincső Dominika (2023) A barista: A kávézás élményének egyik meghatározó forrása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsor, Bernadett (2023) Elektromos autózás okozta változások a márkahűségre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Komlós, Maja (2023) Generációváltás és kihívásai a családi vállalkozásokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kormos, Eliza (2023) A családi vállalkozások generációváltásának körülményei és konfliktusai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kormányos, Márk Tamás (2023) Az embereknek a feltétel nélküli alapjövedelemhez való viszonyulása, politikai nézeteik alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Korom, Olivér (2023) A COVID-19 járvány hatása az Európai Unió és tagállamai munkaerőpiacára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kosztolányi, Dóra (2023) „Szárnyaló siker” A Red Bull márka hatása a fogyasztói magatartásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Dóra (2023) Használhatósági tesztelés a Netflix applikáción és annak hatása a felhasználói elégedettségre a Z generáció körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Eszter (2023) A 2022-es Black Friday kampány vizsgálata egy kerékpárüzlet tekintetében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Kukla, Bence (2023) Sofőrök nélküli autóbuszok a tömegközlekedésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kun, Lilla (2023) Hangok, színek, ízek: érzékszervek szerepe a márkafelismerésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán, Anita (2023) A sportszponzoráció hatása a fogyasztói lojalitásra a Pick Szeged szurkolók példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kövesdi, Máté (2023) Elektromos autókra való átállási hajlandóság vizsgálata a magyar (új)autóvásárlók körében napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Laczi, Hanna Viktória (2023) A fogyasztó és az egészségjavító termék közötti kapcsolat vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel, Bendegúz Levente (2023) A fiatalok munkahelyválasztását és munkahelyen való maradását befolyásoló nem pénzbeli ösztönzők fontossága. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lőrincz, Dalma Emese (2023) A nemek közötti egyenlőtlenség a munkaerőpiacon és azon belül a felsővezetésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Marjanovich, Alex Igor (2023) Az online cipővásárláshoz kapcsolódó félelmek és a döntést befolyásoló tényezők vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Matyika, Milán Balázs (2023) Sörfogyasztási szokások a szegedi egyetemisták körében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Medgyesi, Döme (2023) Marketingkommunikációs eszközök hatékonysága az ingatlanpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Merena, Boglárka (2023) A közösségi média marketing megjelenésének vizsgálata a STAVMAT Építőanyag Kereskedelmi Zrt. példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mezei, Nikolett (2023) Szervezeten belüli humánerőforrás tevékenységek, kiemelt tekintettel a toborzásban használt marketingkommunikációs eszközökre. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Miklós, Kyra (2023) A nyers etetési trend vizsgálata a hazai kutyatartók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Miksity, Ramóna (2023) Fesztivál támogatás, mint imázsformáló eszköz: A Szegedi Tudományegyetem és a Szegedi Ifjúsági Napok esete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mocsári, Bence Máté (2023) Autómentes szegedi belváros társadalmi megítélése és marketingje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mocsári, Dániel Balázs (2023) Politikai marketing a közösségi médiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Moharos, Dorina (2023) Fesztiválozók elégedettségének, lojalitásának vizsgálata az EFOTT kapcsán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Ákos (2023) Kreatív szolgáltatások elemzése és pozícionálása vállalkozások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsi, Vanda (2023) A network marketing (MLM) hálózatok strukturális felépítése és különbözőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Dóra (2023) Egyetemisták Fast Fashion ruhavásárlási szokásainak változása a koronavírus hatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Ramóna (2023) A láthatatlan munka és hatásai a nők gazdasági és társadalmi egyenlőtlenségeire. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagypál, Lili (2023) Szurkolói lojalitás vizsgálat a Real Madrid futball csapat példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Laura (2023) A luxuscikkek királynője: a Hermés Birkin táska ismertsége és vásárlási motivációja a potenciális magyar fogyasztók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pallag, Csaba Róbert (2023) A romániai magyar állampolgárok attitűdje a magyar kormány felé. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Paróczai, Gergő (2023) Logisztikai folyamatok a szegedi Praktiker Kft.-nél. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Pass, Hella (2023) Az énmárka építés szerepe a divatmodellek sikerességében a magyar, illetve japán piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Anna (2023) Miért nincsenek unikornisok Magyarországon? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pocsai, Márk (2023) A fiatalok fogyasztói magatartásának vizsgálata a webáruházak tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pogoszov, Áron Miklós (2023) Egészségturizmus és fürdőzési szokások Magyarországon. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Pogoszov, Áron Miklós (2023) Egészségturizmus és fürdőzési szokások Magyarországon. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Pusztai, Máté (2023) A digitális hirdetések iránti attitűdöket befolyásoló tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pálfi, Anna Réka (2023) Megosztáson alapuló közösségi közlekedési eszközök megítélése a különféle (Baby Boomer, X, Y, Z) generációk által. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Páncsits, Vivien (2023) Pop zene, közösségi média és merchandising: zenerajongói szokások vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rada, Adél (2023) A súlyos anyagi depriváció területi különbségei Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ripp-Sveier, Jázmin (2023) Az online marketing hatása a kisgyermekes anyukák internetes vásárlásaira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rozmis, Edina (2023) E-WOM, avagy az online szájreklám hatása a felvételi előtt álló középiskolás tanulók egyetem választására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Noémi (2023) A Magyar Telekom Nyrt. toborzási és kiválasztási folyamatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Réti, Virág Bernadett (2023) Az influencerek és a közösségi média befolyása a fiatalok vásárlási döntéseire. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Róka, Máté (2023) Az állami költségvetés és a fenntartható gazdasági növekedés közötti kapcsolat Magyarországon a XXI. században. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Simon, Milán (2023) Az Instagram influenszerek hatása a Z generáció vásárlási szokásaira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Soós, Angéla (2023) A kávézó választást befolyásoló tényezők, avagy a tökéletes recept egy kávézó működtetéséhez. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Ivett Laura (2023) A fogyasztók vásárlási szokásai az online és offline térben, a közösségi média trendek és a FOMO és JOMO jelenségek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Ákos Lajos (2023) Követeléskezelés, mint professzionális szolgáltatást nyújtó vállalkozások marketingje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szakáll, Nárcisz Rozália (2023) A Nike fogyasztói megítélése a 15-35 éves korosztály körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szász, Fruzsina (2023) Vidékfejlesztési projektek hatáskörvizsgálata Mezőhegyes városában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sánta, Márk András (2023) A Z generáció kulturális és színházlátogatási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tamáska, Márton (2023) Az ökológiai „zöld” értékek szerepe a fogyasztói döntéshozatalban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tandari, Petra (2023) Kelet- és nyugat európai vállalkozások gazdasági környezetének átfogó elemzése és a klaszterek összehasonlítása vállalkozásfejlesztés szempontjából. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Tasi, Rebeka (2023) A Capturly.com közösségi média marketingtevékenysége. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Turú, Patrik (2023) Agrostar Vegetables Kft. logisztikai folyamatának és működésének bemutatása. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga, Anita Barbara (2023) A női vezetők hátrányos megkülönbözetetésének vizsgálata Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Szabolcs (2023) Raktározás és szállítás, stratégiai elemzés az Angolcsomag Ltd. logisztikai ellátási rendszerében a gazdasági válság idején. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Zsóka (2023) Kozmetikai termékekkel kapcsolatos fogyasztói magatartás: ez nem nem kérdése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Viharos, Máté Gábor (2023) Az alapvető élelmiszerekre vonatkozó hatóságilag rögzített árazás hatása a magyar fiatal felnőttek fogyasztói magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vin, Nikoletta (2023) Keresőoptimalizálási stratégiák: Esettanulmány a Rackhost Zrt. alapján. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Gergő (2023) A magyar munkavállalók az Egyesült Királyságban a Brexit után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze-Puskás, Bettina (2023) Fogyasztói sajátosságok vizsgálata a tram-train-t használók körében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Véh, Endre (2023) Dinamikus és statikus formátumú online hirdetések hatékonyságának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös, Krisztián (2023) Az influencerek negatív hatásai a fogyasztói szokásokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ő

Őze, Noémi Abigél (2023) Szemkamerán keresztül : termékelhelyezések vizsgálata a videóklipekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 7. 11:08:00 CEST.