Item where faculty "Faculty of Economics and Business Administration" and date of item 2020

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | Á | Ú
Number of items: 352.

A

Alaboodi, Fatima (2020) A betegélmény és a lojalitás kapcsolatának vizsgálata szegedi egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Aliyev, Emil (2020) Cause and effects of financial market crash (2007-2009) for U.S. and EU’s economy. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Aliyeva, Nazrin (2020) Impacts of air transport on the economy. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Almási, Bence (2020) PropTech, az ingatlanpiac digitális transzformációjának hatása a magyar fiatalok ingatlanvásárlási tudatosságára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ancsa-Molnár, Helga (2020) A Család és Otthonteremtési Kedvezmény a magyar lakásépítés és gyermekvállalás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Antal, Tibor Kende (2020) Extrém árfolyamváltozások vizsgálata a tőzsdén jegyzett biotechnológiai cégek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Asadbayli, Yuksal (2020) Financial Ratio Analysis as a Tool of Evaluating the Performance of Companies for Investment Decision: The Case of ExxonMobil and Chevron. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Asgarova, Amina (2020) Gender Equality as a Leading Path to Future Development. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Aszalai, Andrea (2020) Nonprofit szervezetek és az adó egy százaléka. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Asztalos, Dávid (2020) A társasági adórendszer és a versenyképesség lehetséges összefüggései a kelet-közép-európai országok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Badinszki, Bettina (2020) Az Inditex logisztikai folyamatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bagi, Zsolt János (2020) Vállalatirányítási rendszer optimalizálási projektek a Continental vállalat Mobile Fluid Systems üzleti egységében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Bakró-Nagy, Dominika (2020) Egy működő fogászati magánpraxis gazdasági elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, László István (2020) A franchise hálózatok fejlődése és növekedése: McDonald's. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyi, Ádám (2020) A labdarúgó-világbajnokságok rendezésével járó költségek és gazdasági hatások. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Barcsay, Zita Éva (2020) Szervezetek közötti együttműködés. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Barcsik, Márk (2020) A takarékszövetkezeti integráció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Barta, Eszter (2020) A pozitív tagsági referenciacsoportok hatása a Z generáció információkeresési szakaszára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Batsuuri, Bilguun (2020) Financial literacy level among Mongolian high school students. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bencsik, Anita Tünde (2020) A nonprofit szervezetek számviteli és adózási sajátosságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Benkő, Árpád Péter (2020) Az orvos – beteg kommunikáció sajátosságai orvos interjúk tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Benyoda, Dóra (2020) Pénzügyi kultúra gyakorlatorientált fejlesztésének fontossága hazai és finn általános iskolások körében, Avagy, miért lehet egy finn program követendő példa hazánk számára? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berczi, Gábor (2020) The Volkswagen Diesel Scandal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bereczky, Ádám András (2020) A Közösségi média szerepe a kosárlabdában a tengerentúlon és hazánkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berki, Bianka (2020) A gerillamarketing hatékonysága és megítélése ács egyéni vállalkozó esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bilali, Arlinda (2020) The Importance of Circular Economy for Businesses in the EU. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bojtos-Tóth, Gábor (2020) Motivációs preferenciák vizsgálata, eltérő életkorú munkavállalók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bokros, Edit (2020) Szervezeti Kommunikáció és Konfliktus Elemzés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borboly, Bettina (2020) A környezettudatos fogyasztás a ruhavásárlási szokások kapcsán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borbély, Lilla Ilona (2020) Információmenedzsment: üzleti intelligencia platformok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borda, Szilárd (2020) Csongrád megyei SSC-k telephelyválasztási szempontjai. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Boris, Norbert (2020) A precíziós mezőgazdaság bevezetésének motivációi és akadályai Békés megyében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Boros, Dóra (2020) A társadalmilag felelős fogyasztói magatartás vizsgálata a szegedi 18-29 éves nők körében arcápoló készítmények vásárlása során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Boros, Gréta (2020) Az Ernst and Young Könyvvizsgáló Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének vizsgálata a beszámolók alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Botyánszki, Bence (2020) A munka- és a szabadidő egyensúlyában rejlő lehetőségek a munkaerőhiány megoldására Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bouhlel, Sofian (2020) Prospects of the Deep and Comprehensive Free Trade Agreement (DCFTA) between the European Union and Tunisia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Budai, János Kristóf (2020) A beszállítók hatása a lakossági fogyasztókra egy innovatív cég életében a kkv szektorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Buknicz, Rebeka (2020) Az Észt csoda nyomában: Magyarország és Észtország digitalizáltságának összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bundság, Éva Szabina (2020) A közösségérzet vizsgálata kerékpározók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Byambajav, Bishrel (2020) The Impact of Loyalty Programs of Small Businesses on Consumer Behavior and Customer Retention. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bácsi, Attila József (2020) Az állami szerepvállalás megjelenési formái és a támogatási rendszer főbb elemei a vidékfejlesztésben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Bárkányi, Angelika (2020) A leltározás szerepe a kereskedelemben. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Béres, Nándor András (2020) Az egészséges táplálkozás hatása a fiatal sportolók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró, Attila (2020) Az abszolút hozamú befektetési alapok teljesítményének értékelése kisbefektetői szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Chen, Xi (2020) How impulsive buying behaviour affects the global economy through shopping methods? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Cicelszki, Ivett (2020) A PESO-modell elemeinek fogyasztói megítélése a POKET szebkönyvek marketingkommunikációján keresztül-különös tekintettel a szájreklámra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csabai, Regina Réka (2020) Az életbiztosítások szerepe az egyes életpálya-szakaszokban, különös tekintettel az X és Y generációkra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csada, Márk Barnabás (2020) Vállalati életciklusok, a Kalo-Méh Trans Kft. életútja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csamangó, Szilvia Klára (2020) Nemzetközi marketing kulturális összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csanádi, Bence (2020) A YouTube, mint a 21. század online reklámfelülete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csenki, Zoltán (2020) Fotós és videós szolgáltatások iránti attitűd vizsgálata kis- és középvállalkozások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csonti, Katalin (2020) Munkahelyi bántalmazások. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Csáky, Attila (2020) A Lapcom Kft.: Délmagyarország kiadó marketing tevékenységének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csávás, Zsolt (2020) Fordtól a Tesláig: az autóipar menedzsment rendszerének fejlődése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csókán, Klaudia (2020) A Magyar Fejlesztési Bank Zrt. csoport tagja a Diákhitel Központ Zrt. A Diákhitel, mint nem tipikus hitel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dancz, Ákos Gyula (2020) Lehet MaaS a közlekedési rendszer? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Daru, Márta (2020) Monetáris politikai eszköztár fejlődése a 2008-as gazdasági világválság tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Demus, Henrietta (2020) Marketing strategies of Apple and Huawei- Why Apple brand equity is worth more than Huawei’s? (Marketing reasons in terms of smartphone market). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Deák, Tekla Tünde (2020) Megéri-e a magyar fogyasztóknak elektromos autóra váltani? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Deáki, Dániel (2020) A magyar lakás-takarékpénztárak története és állami támogatásuk megszüntetésének indokai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dibáczy, Melitta (2020) A toborzás, kiválasztás kihívásai a XXI. században a Continental Automotive Hungary Kft. Mesterséges Intelligencia Fejlesztő Központ gyakorlatán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dillmann, Dénes Benedek (2020) Fiatalok és álláskeresők vállalkozóvá válásának támogatása – motiváció és projektszemlélet megközelítéssel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dobó, Zsuzsanna Réka (2020) A környezettudatos gondolkodás és kommunikáció megjelenése és hatása az elektronikus kereskedelemre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobó, Ágnes (2020) A pénzügyi osztály tevékenységei a Florin Zrt. gyakorlatában. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Doma, Mariann (2020) A Csongrád megyei mikro-, kis- és középvállalkozások innovációs tevékenységét akadályozó tényezők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Tamás (2020) A magyar agrárium finanszírozása; kiemelten a földjelzáloghitel és a mezőgazdasági támogatási rendszer. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dékány, Anna (2020) Start-upok a klímaváltozás elleni küzdelemben: Vállalkozói hajlandóság felmérése egy élhetőbb környezet reményében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dér, Lilla (2020) A fast fashion és a fenntartható divat hatása a Z generáció fogyasztói magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Elekes, Mariann (2020) A vállalkozói hitelezés folyamata a 3A Takarékszövetkezet gyakorlatában, a Növekedési Hitelprogram Fix és a Széchenyi Beruházási Hitel bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Elekes, Zsófia Beáta (2020) A munka és a magánélet egyensúly különbözőségének vizsgálata a közszférában és a versenyszférában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Erdei, Viktória (2020) Youtube - a paraszociális kapcsolatok hatása a vásárlási hajlandóságra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Erdélyiné Dr. Pintácsi, Dr. Katalin (2020) A 2008-2013-as gazdasági válság hatása Olaszország bortermelő ágazatára : a toszkán példa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas, Csilla (2020) A magyar cafeteria rendszer bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Csongor (2020) A közösségi platformok, köztük a Youtube és a Facebook működése az online marketing szemléletében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, József Zoltán (2020) Az ingatlanok megvásárlását elősegítő családtámogatási rendszerek hatása a társadalomstatisztikai viszonyokra. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Richárd Márk (2020) Empirikus csődelőrejelző modell fejlesztése építőipari vállalatokon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas, Balázs (2020) Energiatároló kereskedelmi lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas, Ábel Dorián (2020) Overview of nuclear energy from an economic perspective. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ficzere, Anita (2020) Közforgalmú gyógyszertár működése és fejlesztési lehetőségei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Fogas, Máté (2020) Az ár szerepe a lakossági fogyasztók vásárlási döntéshozatalában gázszolgáltató választásakor. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Frankó, Melinda (2020) A pénz boldogságra való hatása a „Z” generáció esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Galzó, Orsolya (2020) Orvos-beteg kommunikáció a XXI. században. A digitalizáció szerepe az egészségügyben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Gamsz, Renáta (2020) Hallgatói motivációk vizsgálata a GTK-n történő szakválasztás során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gaudi, Boglárka (2020) A megváltozott munkaképességű munkavállalók esélyegyenlősége a munkaerőpiacon az Eaton Enterprises (Hungray) Kft. példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Geiger, Domonkos (2020) Egy hazai kis- és középvállalkozás üzleti kapcsolatainak a vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Guba, Eszter (2020) A különböző generációk munkahelyi elvárásai és elköteleződése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás, Martin (2020) Ipari nyersanyagok volatilitásának vizsgálata pénzügyi idősorokon és lehetséges opciós fedezési stratégiák gyakorlati felhasználása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gurmai, Szilvia (2020) Békéscsaba Megyei Jogú Város Önkormányzatának helyi adórendszere, valamint a bevételek elemzése 2013 és 2018 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyarmati, Edvárd (2020) Amerikai elsődleges nyilvános részvénykibocsátások és vállalati spin-offok elemzése és összehasonlítása szorzószámok szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyüre, Alexandra (2020) A mezőgazdasági vállalatok és az őstermelők számviteli kérdései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajma, Roland (2020) Jövedelemeloszlás vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajnal, Andrea Márta (2020) A kórházi eladósodás egyik okáról, kiemelten a Teljesítményvolumen Korlát jogintézményére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Halász, Anna Dominika (2020) Szeged útja az okos várossá válásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hankó, Vivien (2020) Hogyan befolyásolják a véleményvezérek a fogyasztói döntést kozmetikai termékek esetén? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Haskó, Zsombor (2020) A Szegedi Tudományegyetem beiskolázási marketingjének vizsgálata a Gazdaságtudományi Kar hallgatóinak körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hassan, Mohammed Ibrahem Ali (2020) The Impact of Big Data on External Auditing: A Survey of Auditing Practice in Egypt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Nikolett (2020) Betegelégedettség felmérése a sürgősségi betegellátásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegyi, Dániel Bence (2020) Az azonnali fizetési szolgáltatás bevezetésének hatása a magyar háztartartások készpénztartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegyi, Judit (2020) The quality and quantity of basic research far exceeds that of clinical research in Hungarian Doctoral Schools. Significant paradigm shift is needed. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Helgert, Laura (2020) A pálmaolaj termelés negatív következményeinek csökkentésére tett megoldási kísérletek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hencz, Márton Pál (2020) Lakossági folyószámla konstrukciók és a digitalizáció hatása a bankolásra az Erste Bank Hungary gyakorlatában. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Herczeg, Zsófia (2020) Az építésvezetők toborzása, kiválasztása, beillesztése és megtartása az Alukonstrukt Kft.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hernyik, Orsolya (2020) A nők munkaerő-piaci pozícióját befolyásoló tényezők – nők jelenléte a felsővezetésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Holo, Patrik László (2020) Strukturált adatbázisok a SEO-ban: Az algoritmusok változásának hatása a felhasználói élményre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Homonnay, Réka Judit (2020) A vállalatok társadalmi felelősségvállalásának fogyasztói megítélése a Lush Cosmetics példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Gergely (2020) Kapcsolati kompetencia vizsgálata és bemutatása könyvelőirodán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Nikoletta (2020) Lakáspiaci és lakáshitelezési tendenciák Magyarországon a 2008-2009-es válság tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Tibor (2020) Az account-based marketing szerepe a B2B piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hosszú, Andrea (2020) Klasztermenedzsment szerepe a Dél-Alföld régió fejlődő és akkreditált innovációs klaszterei esetén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Huseynov, Farid (2020) Crypto-Cloud Computing: How is the Blockchain Technology going to Shape the Future? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Huszár, Norbert (2020) A környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata a Műanyagmentes Július példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hévízi, Patrik (2020) Kis- és középvállalkozások finanszírozásának kockázatmenedzsmentje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hódi, Péter (2020) The Application of Game Theory in Agent-based Computational Economics. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

I

Igaz, Tamás (2020) A Contitech Fluid Automotive Hungária Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmi helyzetének elemzése a beszámolók adatai alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Imre, Nikolett (2020) Atipikus foglalkoztatás elterjedése és változása Magyarországon a koronavírus járvány első hulláma során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ivanovic, Laura (2020) Online marketing tanácsadócég piacra lépésének lehetőségei Magyarkanizsán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jaczina, Dóra (2020) A kettős finanszírozás problémája és megoldására vonatkozó modellek, a társadalombiztosítási jogviszonnyal rendelkező fogyasztói oldalról történő megközelítésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jakab, Lili Éva (2020) A márkaválasztás pszichológiai háttere a sportruhák vásárlása esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Janda, Marcell (2020) The potential of multicultural teams - Focusing on cultural diversity and performance in teams. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Janesz, Kitti Enikő (2020) Az Y és Z generáció fogyasztási szokásainak és vásárlási döntéseinek összehasonlítása a ruházati cikkek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Joling, Anuja (2020) The Application of Sustainability Reporting Standards among Listed Companies in India. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Bianka (2020) Magyarország vezető baromfifeldolgozóinak vagyoni összehasonlítása a beszámolók alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Tímea (2020) Környezettudatos marketing és a fogyasztói magatartás kapcsolata. A fogyasztói tudatosság és motivációk élelmiszer vásárlás során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Vivien (2020) Nők helyzete a munkaerőpiacon, gyermekvállalási hajlandóságukat befolyásoló tényezők vizsgálata Szegeden és térségében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jurás, Katalin (2020) Munka és magánélet egyensúlya Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jószai, Csilla (2020) Fenntarthatósági jelentések összehasonlíthatósága a ruházati iparban a H&M és Zara példáján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Józsa, Máté János (2020) Nonbusiness-business együttműködések teljesítményének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kajtár, Daniella Petra (2020) A számviteli szétválasztás sajátosságainak bemutatása a Baja Energetika Kft. működésén keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kancsár, Regő (2020) Az online játékok mikrotranzakciójának gazdaságpszichológiai vonatkozásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Karsai, Dóra (2020) Ruhavásárlási szokások a Z generáció körében, fast fashion és slow fashion térnyerése Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kató, Kornél (2020) A Horizont 2020 Uniós projektek menedzselése, különös tekintettel a pénzügyi jelentésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskeméti, Lilla Gyöngyi (2020) A humán tőke szerepe Magyarország vidéki járásainak versenyképességében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Khatab, Bader (2020) Factors Affecting University Students Loyalty to Zara Brand. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Király, Dorka Dominika (2020) A vezetői számvitel alkalmazásának eredményessége a Mezőmag Kft. példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Király, Gabriella (2020) Környezettudatosság és fenntarthatóság a megaesemények során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Király-Ábel, Anita (2020) A fogyasztói döntéseket befolyásoló tényezők vizsgálata az esküvői szolgáltatások piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Izabella (2020) Hírességekről alkotott véleményt befolyásoló tényezők vizsgálata több márka alkalmazása esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Nikolett (2020) SZILK GlobalLog Kft. logisztikai folyamatai. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Nikoletta (2020) A társadalmi célú reklámok hatásvizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kisdeák, Marcell Péter (2020) A hazai járások versenyképességének vállalati szempontú elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kislitsa, Kristina (2020) Diversity and Inclusion in selected Silicon Valley tech companies. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kispál, Gergő (2020) Ipar 4.0 a hazai élelmiszeriparban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Boglárka Zsófia (2020) Kulturális marketingkommunikáció a Szegedi Szabadtéri Játékoknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Gabriella (2020) Egészségügyi marketing alkalmazhatósága és társadalmi felelősségvállalás a makói ContiTech Fluid Automotive Hungária Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Kamilla (2020) A GDPR hatása a könyvviteli és a könyvvizsgálati munkára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Laura (2020) Uniós munkavállalók Ausztriában - jelenségek, trendek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, László (2020) Az elektromos közlekedés számokban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss-Szabó, Szandra Roxána (2020) Lakossági hitelezés Magyarországon 2008 után - különös tekintettel a lakáscélú hitelezésre és a K&H Bank gyakorlatára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koltai, Gabriella (2020) Állati eredetű élelmiszerek fogyasztásának és megítélésének vizsgálata a fiatal felnőttek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Komáromi, Ádám (2020) Vállalatok társadalmi felelősségvállalása: A „LEGO Csoport” esettanulmánya. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Koncz, Erika (2020) Árpreferenciák vizsgálata a borok piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kondacs, Mihály Márton (2020) Marketingtevékenység a nonprofit szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kondacs, Tibor (2020) Egyetemek gazdaságfejlesztési hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kopasz, Evelin (2020) A helyi adók rendszere és szerepe az önkormányzati alrendszerben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Korom, Zénó (2020) A kiskereskedelmi vásárlási döntési folyamat vizsgálata, különös tekintettel a mobiltelefon vásárlásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kosztin, Attila (2020) A B2B kapcsolattartási módok vizsgálata az építőiparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kosztor, Alexa Kitti (2020) A Coop Szeged Zrt.-nél a kontrolling szerepe az üzleti tervezésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kotogán, Klaudia (2020) Elektromos autók gazdaságosságának vizsgálata a fogyasztók szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kotogán, Klaudia (2020) Kriptovaluták kereskedelmi célú felhasználása, előnyei, hátrányai, gyakorlati megjelenése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovačević, Milan (2020) Competitiveness of post socialist countries: The case of Yugoslavia and its neighbours. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Gábor (2020) Hat év mérlege - A Szegedi Szabadtéri Nonprofit Kft. teljesítményértékelése pénzügyi és nem pénzügyi mutatók segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Henrietta (2020) Szociálpolitikai menetdíj támogatás ismertetése. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Lilla (2020) A munka és a magánélet egyensúlya a munkavállaló és a munkáltató szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Réka Boglárka (2020) Can the Korean cosmetic products break into the European cosmetic market? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Tamás (2020) A nem pénzbeli ösztönzők hatása a munkavállalókra, avagy munkahelyi ösztönzés fizetésemelés nélkül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Vivien Nikolett (2020) Influencerek működésének bemutatása a vállalatokon és a véleményvezéreken keresztül. „Szponzorált tartalom”. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Zsolt (2020) Vállalkozóvá válás - A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar hallgatóinak vállalkozói hajlandóságának vizsgálata, illetve a vállalkozási aktivitásuk növelésének lehetősége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krekuska, Noémi (2020) A nonprofit szervezetek marketingje az adó 1%-os felajánlásának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krnág, Gizella Tünde (2020) Az Y generáció bankolási szokásai - avagy miben kell megújulnia a bankoknak. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Károly, Miklós (2020) Ügyfélelégedettség, lojalitás és ügyfélorientáció mérése szervezeti piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kárpáti, Klaudia (2020) A generációk digitális kompetenciáinak különbségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kókai, Ferenc (2020) A 2008-as gazdasági válság indikátorai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya, Orsolya (2020) A kapcsolati marketing alkalmazásának vizsgálata B2B piacon egy agráripari vállalat példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya, Veronika (2020) A Flow-élmény, az Y-generáció és a motiváció kapcsolata, nagyvállalati környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kószó, Zsófia (2020) A területi vonzóképesség vizsgálata Csongrád megye kistelepülésein. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Laczkó, Dóra (2020) Generációk motivációi munkahelyi környezetben: A munkavállalói elégedettség vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ladányi, Marianna (2020) Az egészségügyi rendszer finanszírozási problémái, különös tekintettel a közpénzek felelős felhasználására. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Lajkó, Péter (2020) A pénzügyi kockázatkezelés egyes eszközei és technikái, különös tekintettel a hitelkockázatra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lantos, Angéla (2020) Vegetáriánus és vegán fogyasztók húspótlók iránti attitűdjének vizsgálata motivációik függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lantos, Géza Emil (2020) Külső képzések hatása a vállalkozások eredményességére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lantos, Zoltán (2020) A családi vállalkozások kommunikációja és konfliktusai egy esetpéldán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel, Gergő (2020) A fogyasztói élményeket befolyásoló tényezők vizsgálata a napi fogyasztási cikkek piacán a Szegedi Tudományegyetem hallgatói körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lipták-Pikó, Mónika (2020) Az IFRS 16 Lízing standard által hozott változások és ezek hatása a könyvvizsgálati folyamatokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Locskai, Péter (2020) Általános forgalmi adó csalás Magyarországon és a visszaszorításáért tett intézkedések. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Losonczi, Nikolett (2020) A Családi Otthonteremtési Kedvezménynek a lakáspiacra gyakorolt hatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lovászi, Zita (2020) Szakképzett munkaerő biztosítása egy tejipari vállalatnál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

László, Imre Alex (2020) Európai Uniós források hatása a magyar KKV-szektorra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lévai, Lili Lujza (2020) Online vásárlási szokások vizsgálata a fogyasztó szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magosi, Réka Judit (2020) A közösségi média szerepe a szegedi plazmaadók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Magyar, Angelika (2020) Generációs különbségek megnyilvánulása a fogyasztói magatartásban a Fast fashion jelenségen keresztül bemutatva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Makra, Alexandra Éva (2020) Egyszerűsített végelszámolás egy mikrovállalkozás esetében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Mammadli, Sabuhi (2020) Energy Sector of Azerbaijan – The Potential of Transition towards Renewables. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Marosi, Anna (2020) Generációs különbségek a munkahelyen - Sztereotípia vagy valós konfliktusforrás? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Marton, Roland (2020) A nemzetközi kereskedelem és áruszállítás környezetkárosító hatásai. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti, Anett Franciska (2020) Az autógyártás szerepe a német gazdaságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti, Péter (2020) Az emocionális márkaépítés és reklámozás hatásai a fogyasztók márkamegítélésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti, Ábel (2020) Üzlet a sporton túl: a sportoló márkaépítés eszközei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Medvegy, Rebeka Dóra (2020) Biztosan környezetbarát a környezettudatos vásárló fogyasztása? – Cselekvés és eredmény közötti szakadék vizsgálata a környezettudatos fogyasztók között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Megyesi, Dávid Bence (2020) Természetes monopóliumok beruházási döntéseinek szempontjai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Megyesi, Gabriella (2020) The Feasibility of the Circular Economy in the Fashion Industry. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mendbayar, Uyanga (2020) The Impact of Introducing Accounting Information Systems and Enterprise Resource Planning Systems: The case of Businesses in Asian Developing Countries. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mihályovics, Dominika (2020) Multinational Enterprises in the Indian aerospace and defense industry and their contriution to the economic growth. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Milojev, Ágnes (2020) A mezőgazdaság finanszírozási sajátosságai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Daniella (2020) Marketing célú grafikai anyagok fogyasztói észlelésének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Dóra (2020) Az új munkaerő útja az Ingatlannet.hu ingatlanportálnál. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Gábor (2020) Mindenkinek válság a válság? A 2008-as gazdasági válság hatása az Accent Hotelsre, mint szállodaüzemeltető cégre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnárné Szász, Katalin Tímea (2020) A csapatépítés szerepe, lehetőségei és korlátai a Bonafarm Zrt. törzsadat-karbantartás csoportban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsi, Bence (2020) Visegrádi országok nyugdíjrendszerei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsi, Tímea Alexandra (2020) Felsőoktatási intézményválasztást befolyásoló tényezők vizsgálata a Szegedi Tudományegyetemen. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mári, Nikolett (2020) A hazai kis- és középvállalkozások jellemzői, forráshelyzete és az államilag támogatott hitelprogramok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mári, Sarolta (2020) A fogyasztói magatartás vizsgálata a hulladékcsökkentés jegyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márki, Edina Brigitta (2020) A magyar egészségügy finanszírozása. Egészségügyi ellátásokra fordított erőforrások és a népegészségügyi helyzet egymásra gyakorolt hatásainak elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Márkus, Levente (2020) A Z generáció munkavállalási motivációi, céljai és megjelenése a munkaerőpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Armand Richárd (2020) Economic Impacts of Mega-Events : The Case of E-Sport. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Adrienn (2020) Takarékszövetkezetek könyvvizsgálati feladatainak bemutatása az ügyfelekkel szembeni követelések példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Anna (2020) A fogyasztói elégedettség és lojalitás vizsgálata az NKM Energia Zrt. földgáz egyetemes szolgáltatásban vételező fogyasztói között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Barbara (2020) Az EKB monetáris politikájának aszimmetrikus hatása különös tekintettel az államkötvény hozamokra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Fanni (2020) Az Y és Z generáció turisztikai vonatkozású fogyasztói döntései az alternatív szálláshelyek piacán az AirBnB és a Couchsurfing példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Szabina (2020) A környezetvédelem alkalmazása marketing eszközként. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyi, Richárd (2020) A Brexit hatása az európai pénzügyi intézményekre és biztosító társaságokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagylaki, Petra (2020) Környezettudatos fogyasztás a Szegedi Tudományegyetem hallgatói körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagymihály, Norbert Géza (2020) Digitalizáció hatása az építőipari vállalkozásokra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes, Zsuzsanna (2020) Vezetői elakadások a kisvállalkozások növekedési életszakaszában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyári, Ádám (2020) Italfogyasztási szokások vizsgálata zenei rendezvényeken. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nádasi, Emese (2020) A vezetői számviteli rendszer kialakításának bemutatása egy esettanulmányon keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nánási, Zsigmond (2020) A Soproni Óvatos Duhaj IPA bevezetésének folyamata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Katinka Mandula (2020) Az Ipar 4.0 hatása a hazai feldolgozóiparra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

O

Ocskó, Gábor (2020) A Nemzeti Közművek marketingtevékenységének sajátosságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ohát, Zalán Buda (2020) Egy startup kialakulása: Hogyan lesz egy ötletből vállalkozás? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Olasz, Barbara (2020) eSport csapatok üzleti modelljei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Oláh, Zoltán (2020) AZ önkormányzatok működése a költségvetéstől a zárszámadásig. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Opauszki, Annamária (2020) A kriptodevizák bemutatása és árfolyamváltozásának vizsgálata 2017 és 2019 között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ormos, Petra (2020) A fogyasztói magatartás vizsgálata az online környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Oroszi, Nelli (2020) Felelős gondolkodás a munkahelyi kiégésről – munkáltatói és munkavállalói szemmel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pan, Wen (2020) Bank Profitability, Financial Stability and Monetary Policy in the Euro Area. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pap, Franciska (2020) A turizmus keresletének, kínálatának és hatásainak vizsgálata Makó példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pap, Szilvia (2020) Az egyéni vállalkozás elindítása és adózási lehetőségei. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Dávid (2020) A közösségi média hatása az Y és Z generáció fogyasztói magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Géza (2020) Az Y és Z generációs fiatalok lakóhely választását befolyásoló tényezők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Nóra Andrea (2020) The evolution of the Italian economy before and after the Maastricht Treaty and the Sovereign Debt Crisis. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Tamás (2020) A bankrendszer szerepe a tőkeimportban- és exportban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pataki, Gergő (2020) Vállalkozások finanszírozása: a tervezéstől a forrásbevonásig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Perei, Mónika (2020) A fiatal felnőttek elvárásai a kényelmi üzletek áruválasztékával és szolgáltatásaival szemben, különös tekintettel a Coop Szolnok Zrt. üzletpolitikájára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pesti, István (2020) Szervezeti siker azonosítása szervezetspecifikus modellek segítségével az MH 37. II. Rákóczi Ferenc Műszaki Ezred saját üzemeltetésű kantinjánál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Petényi, Zoltán (2020) Az énkép hatása a dohánymárka választásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Dávid Attila (2020) A Klinikai Vizsgálatokat Koordináló Iroda bemutatása, valamint lehetséges munkaköri átszervezések a munkaidő és a bérezés optimalizálása érdekében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Pszota, Anett (2020) Lájkolnád? Vagy látni sem akarod? Az Y és Z generáció hirdetés olvasási hajlandósága a Facebook hírfolyamon megjelenő hirdetésekkel kapcsolatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pusztai, Andrea (2020) A hazai mezőgazdasági szektor versenyképessége. A növénytermesztési támogatások lehetőségei (2010-2019). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pásztor, Barbara Júlia (2020) A verseny- és a monopolhelyzet vizsgálata a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. beszerzési részlegén keresztül, valamint az online aukciók térnyerésének és lehetőségeinek elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pásztor, Bálint (2020) Küzdelmes évtizedek: a magyar költségvetési politika konszolidációs kísérletei 1918-1938. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Péter-Szabóné Tajti, Szabina (2020) A műanyagipar jövője a jelenkor kihívásainak tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Ribizsár, Fanni Lívia (2020) A Fintech jelenség elterjedését támogató szabályozói eszközök. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Richter, Dávid László (2020) A jövő OTP fiókja és marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rjasko, Natalia (2020) The evolution of EU-Ukraine partnership with special regard to the latest agreements accepted. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Roósz, Mária Mercédesz (2020) A Süd-Alu Kft. fejlődése, jelenlegi helyzete. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Krisztián (2020) Influencerek hitelességének vizsgálata a fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rádi, Martin (2020) A lojalitás vizsgálata a magyar kukorica vetőmagpiacon a kapcsolati marketing tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rádóczi, Lajos István (2020) Az Európai Uniós forrásból elnyerhető támogatások nehézségeinek vizsgálata a szegedi mikrovállalkozások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rávai, Roxána (2020) Vállalkozók pénzügyi kultúrájának fogalmi meghatározása és összetevőinek vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Révész, Judit (2020) A Szegedi Tudományegyetem hallgatóinak kultúrafogyasztása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sallay, Fanni (2020) Design és pihenés a kertben. Egy szezon hatása a szegedi Auchan áruházra. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Savolt, Dániel (2020) A nyugdíjcélú öngondoskodás szerepe, megtakarítási szokásokban és pénzügyi tudatosságban való megjelenése a Szegeden élő Y generáció körében tekintettel a fiatal vállalkozókra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Schnürlein, Henrik (2020) Közösségi média hatása a rendszeres sportolási szokások kialakulására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sebők, Anna Réka (2020) A Szeged és vonzáskörzetében élő nők munkaerőpiacra való reintegrálódását befolyásoló tényezők a gyermekvállalást követően. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sebők, Bianka (2020) Kockázat, bizonytalanság. Biztosítási kockázat. Katasztrófa kockázatok biztosítása és alternatív kezelési módjai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Seiitkhanova, Arailym (2020) Is Instagram a Good Channel for Brand Equity Building? The Case of Generation Z. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Serfőző, Aliz (2020) A fiatalok divatkövetése és a márkaimázs szerepe a fast fashion világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sharshekeeva, Cholponai (2020) Effectiveness of financial support in Power Sector, Kyrgyz Republic. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sinkó, Attila Ferenc (2020) A HÉA átmeneti elvrendszere az EU-ban, és annak jövőbeni kilátásai 2018-at követően a „Single at area” tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Sára Eszter (2020) A közforgalmú gyógyszertár gondozási szolgáltatásainak elégedettségmérése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Sisák, Bernadett (2020) Egy vállalat gazdasági teljesítménye mögötti innovatív beruházás sajátosságai. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Sisák, Magdolna (2020) A kisteleki fiatal lakosságot érintő impulzusok a Széchényi 2020 ciklusában megvalósult helyi önkormányzati beruházások szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Somoskövi, Tamás (2020) Fogyasztói magatartása vendéglátásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sonoda, Ayane (2020) Consumer Behaviour Towards Green Marketing For Cosmetics. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Soós, Róbert (2020) Egy hazai középvállalat életútjának elemzése az Adizes életciklus modell alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Student, Tamás (2020) A közönség sikeres elérésének vizsgálata egy kulturális szolgáltató esetében - a Magyar Nemzeti Cirkusz marketingkommunikációjának elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabadkai, Liza (2020) E-mail alapú kapcsolattartás egy hazai ingatlanportál esetén – Hírlevélmarketing az Ingatlannet.hu példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Bence (2020) A magyar lakosság pénzügyi kultúrájának vizsgálata a devizahitelezés problémáinak tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Réka Paula (2020) A kis- és középvállalkozások alternatív finanszírozási lehetősége: a közösségi finanszírozás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Tímea Bianka (2020) Generációk közötti különbségek az NKM Energia Zrt.-n belül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó-Nagy, Krisztina (2020) Az orvoslátogatás eredményességét befolyásoló tényezők vizsgálata. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai, Zsófia Krisztina (2020) „Fizetett promóciót tartalmaz” A YouTuberek hitelességének megítélése a Z generáció szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szalma, Beáta Anna (2020) Fogyasztói magatartás vizsgálata a cukormentes üdítőitalok piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szanati, László (2020) Az önszerveződő szervezetek. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Szanyi, Petra (2020) Az üzleti inkubáció kialakulása és hatása hazai innovatív mikro- és kis- és középvállalkozások versenyképességére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szatmári, Róbert László (2020) Tömegközlekedési társaságok jelenlegi helyzete és fejlődési lehetőségei egy konkrét példán keresztül. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Szebenyi, Viktor (2020) Családi vállalkozások utódlásának problematikája és a magánéletre való hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres, Dorottya Viktória (2020) Budapest és agglomeráció, lehetőség vagy kényszer a műszaki területen dolgozók számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szenczi, Alexa (2020) A Tesla, mint innováció elterjedésének korlátai Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szigeti, Máté (2020) Az egészségügyi és oktatási kiadások hatása a kelet-közép-európai országok gazdasági növekedésére 2000-2017 között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sziver, Dóra (2020) Munkáltatói márka: Ideális munkahely az Y és Z generáció számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szoboszlai, Károly (2020) Projektmenedzsment technikák és vevői projektek APQP-rendszerben való menedzselése a makói CTFAH Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szásziné Reisz, Piroska (2020) Szegedre érkező külföldi önkéntesek motivációjának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szécsi, Roland (2020) Fiatalok borfogyasztási szokásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szél, Petra (2020) A közösségi tulajdonú gazdasági társaságok ellenőrzése Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szőrös, Anna (2020) Az átalakulás számviteli szabályainak vizsgálata magyaroroszági példákon keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Gyöngyi (2020) A Pingvin Patikák kommunikációjának formái és sajátosságai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, György (2020) Tartalommarketing, mint erős bástya! Esettanulmány egy kisvállalkozás online marketingjének POE elv szerinti vizsgálatára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Kevin (2020) A minimálbér közgazdaságtana. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Sólya, Anna (2020) A magyar fogyasztók lojalitása a hazai gyümölcsök és zöldségek iránt, a tudatosság, az információk és az etnocentrizmus tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sólya, István Dénes (2020) A munkanélküliség változása a donorfinanszírozott projektek hatására Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács, Renáta Dorina (2020) Családok otthonteremtési kedvezményének eddigi tapasztalatai a magyar társadalom demográfiájának tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tamási, Csanád József (2020) A vállalati és a személyes márka kapcsolata Elon Musk példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tankó, Zsombor Zoltán (2020) Az Ernst & Young Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tarjányi, Dániel (2020) Szállítmányozási tevékenység kiszervezésének gazdaságossági eredményessége az AT&KM Kft.-nél. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Tarjányi, Norbert (2020) Az egészségtudatos táplálkozás vizsgálata fogyasztói piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Topálszki, Szabin (2020) Vezetés és motiváció, a motiváció szerepe a munkahelyi életben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Trapp, Cintia Alexandra (2020) A napelemes rendszerek telepítésével foglalkozó vállalatok marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Trudics, Béla (2020) Facebookon végzett remarketing tevékenység vizsgálata szegedi vendéglátóhelyek esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Trényi, Adrienn (2020) Lehetséges adópolitikai döntések várható hatásai Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tuboly, Ágnes (2020) Vásárlói percepciók egy építőipari kereskedés arculatával kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Turdéli, Andrea (2020) A családtagok és a munkavállalók viszonyának bemutatása a Cement Kft-n keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Turkevi-Nagy, Klaudia (2020) Az elektronikus hírközlés versenyjogi aspektusai. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Turzó, Ottó (2020) A Csavarker Plusz Kft ajánlórendszerének fejlesztési lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóbiás, Fanni (2020) Best Iroda Kft. életciklusainak elemzése Adizes modellje alapján. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Amanda Esztella (2020) Az irodai ergonómia tanulmányozása a szegedi Continental tömlő kereskedelmi irodájában. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Dávid (2020) A hazai online kiskereskedelmi vállalkozások keresőmarketingjének vizsgálata a fogyasztók szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Judit (2020) Biztosítási kockázatok, kockázatkezelés. A szállítmánybiztosítás, mint kockázatcsökkentési módszer fejlődése 2013-2018 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, László (2020) Gyógyszertári vállalkozás indítása. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Patrícia (2020) Új generáció megjelenése a munkaerőpiacon, avagy a Z generáció elvárásai a munka világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Viktória Leila (2020) Bérszámfejtés a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft.-nál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Helga Klára (2020) Generációváltás és generációmenedzsment. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Réka Szabina (2020) Szeged város imázsának élményszemléletű fejlesztése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Törő, Kata (2020) Hogyan befolyásolja az információs technológia a marketingtevékenységet kis- és középvállalkozások körében? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Túri, István (2020) Lakásárak befolyásoló tényezői a Dél-Alföld régióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

U

Utasi, Balázs (2020) A szponzorációs és a Tao támogatások összehasonlítása, megoszlása az NB I. A kosárlabdacsapatainál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vadkerti-Tóth, Ádám (2020) A magyarországi bankrendszer fejlődése, kiemelten az Erste Bank Hungary Zrt. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Bence (2020) Az Employer Branding bemutatása, valamint kapcsolata az X és a Z generációval. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Emese (2020) A fiatalok médiafogyasztási szokásai és a változó igényekhez alakuló marketingstratégiák. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, László (2020) A magyar autógyártó szektor helyzete és kihívásai a globális értékláncok tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga-Fazekas, Zsuzsanna (2020) A vállalati társadalmi felelősségvállalás és az IKEA. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vargha-Pánczél, Zsófia Klára (2020) Speciális kihívások és innovációs igények az egészségügyi piac in vitro diagnostics (IVD) szegmensben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Vasai, Zsolt István (2020) Az orvosi laboratóriumok finanszírozási helyzete a magyar egészségügyben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vass, Gabriella Klára (2020) A pszichoterror felismerése és kezelése a munkahelyi életben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Velkey, Miklós (2020) Motiváció és vezetés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Verpeléti, Bence (2020) Fogyasztói magatartás vizsgálata a magyarországi magán-egészségügyi szolgáltatásokat igénybe vevők körében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Vig, Dávid (2020) A stratégiai menedzsmenttől a fenntarthatósági számvitelig: Értekezés a vállalati fenntarthatóságról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vinkó, Nóra (2020) Vámügynökségek szerepe az export és import folyamatokban. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Virágh, Vivien (2020) Államadósság-kezelés a fiskális és a monetáris politika kontextusában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vizi, Noémi (2020) Mitől és hogyan válhat vonzóvá egy munkahely a tehetségek számára? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vukováry, Eszter (2020) A kombinált áruszállítás jelentősége napjainkban : Esettanulmány a bajai kikötő vizsgálatával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vágvölgyi, Áron (2020) Trade marketing szerepe a Mizo Coffeee Selection termékbevezetésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

W

Walter, Gergő Csaba (2020) Sportmenedzser szoftverek elterjedése, és azok hasznossága a sportéletben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Wang, Haoyun (2020) Chinese Female Labour Force Situation. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

X

Xia, Yun (2020) How Chinese ICT Equipment Manufacturing Corporations Developed Rapidly in Recent Decades? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Xiang, Yimeng (2020) The similarities between Confucianism and Human Resource Management. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Y

Yahaya, Marufdeen Opeyemi (2020) The Impact of Mergers and Acquisitions on Bank Performance in Developing Economies: the case of Ghana, Nigeria and Pakistan. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zhao, Shijia (2020) Labour mobility between Poland and Germany. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsiday-Galgóczy, Nikolett (2020) Állás és vállalkozás dilemmája az X és a Z generációk tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zámbó, Barbara (2020) Lakáscélú állami támogatások és Magyarország lakáspolitika helyzete a rendszerváltást követően. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ábrahám, Karola (2020) A munka és magánélet egyensúlya vállalkozók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ú

Újvári, Aliz (2020) A női tárgyiasítás megjelenése a marketingkommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 24. 11:54:22 CEST.