Item where faculty "Faculty of Economics and Business Administration" and date of item 2018

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z | Ő
Number of items: 412.

A

Abdel-Hafez, Imad Ammar (2018) Print Shop Marketing in a Digital Era Analyzing customers' needs and influences. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Adiyajamba, Yumjirdulam (2018) Reklám és média gyerekekre gyakorolt hatása Magyarország és Mongólia összevetésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Al Sayed Hesso, Razan (2018) Intra- EU migration of regulated professions: Flows and economic implications for the Central and Eastern European countries. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Alafranji, Kamal Sobhi (2018) The Basic motivation of foreign students for studying abroad. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ali Hassan, Nada Omar (2018) Intangile capital reporting and disclosure - the case of telecom companies in Egypt and the UK. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Aly, Ahmed (2018) Vezetés elmélet a vendéglátás vonatkozásában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Andruskó, Evelin (2018) A Compact-HU Kft. termék-, és értékesítéspolitikája. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Andó, Anna Dóra (2018) A nyugdíjrendszer fejlődése és a jelenleg elérhető államilag támogatott nyugdíjcélú megtakarítások. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Andó, Judit Eszter (2018) A magyar háztartások pénzügyi megtakarításainak alakulása az ezredfordulót követően. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Andódi, Tamás (2018) Analysing the success of the NFL International Series. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ankhbayar, Bayarchimeg (2018) Renewable energy support schemes and its impact on renewable energy development in Europe. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Antal, Tibor Kende (2018) Részvényesi értékrombolás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bacsa, Dániel (2018) Kivándorlás Magyarországról, országhatáron túli honfitársaink, illetve Németországban élő magyarok munkavállalása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Badamjav, Buyanjargal (2018) Banking under uncenventional monetary policy. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bagita, Tímea (2018) Az Argo kétéltű terepjáró bevezetésének sikeressége a magyar piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bakirova, Nazrin (2018) Social Marketing: Key Success Factors of organizing Social Marketing campaign derived from theories, case studies and Interviews. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bandula, Brigitta (2018) Minőségmenedzsment alkalmazása az elosztás folyamatában : esettanulmány a Phoenix Mecano Kecskemét Kft. alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bani Ata, Baha Eddin Mohammad (2018) The impact of the international organizations in countries neighboring to conflict areas: the case of Jordan. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barczi, Ádám (2018) A feltétel nélküli alapjövedelem előnyei és hátrányai fókuszcsoportos kutatás alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bariss, Tímea (2018) Egy élelmiszer strat-up és a legújabb online marketing trendek. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Batshone, Amer George Fouad (2018) Transformation of Human Resources Management to a Human Capital Management. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bencsik, Anita Tünde (2018) A nonprofit szervezetek számviteli és adózási sajátosságai. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bene, Tamás Gábor (2018) A BÉT ötven árnyalata: az aktív és passzív befektetési stratégiák spektrumában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bensinger, Flóra (2018) A nonprofit szervezetek számvitele és adózása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bertalan, Péter (2018) Az ipari parkok és a bennük található kis- és középvállalatok viszonya, a békéscsabai Almáskerti Ipari Park példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Betyár, Krisztina Kitti (2018) A szegedi közlekedés fejlesztésének hatása - a Szegedi Közlekedési Kft. Vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bitó, Róbert (2018) A vissza nem térítendő támogatások hatása a vállalatok értékteremtésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodzás, Boglárka (2018) A Nyárfa Pizza éttermi szolgáltatásának piaci bevezetése - Mennyire merjünk nagyot álmodni? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bogdán, Ilona Katalin (2018) Katasztrófa kockázatok- kiemelten a természeti katasztrófák- biztosíthatósága és alternatív kockázatkezelési lehetőségei. Katasztófa kockázatok elleni védekezés néhány európai országban és Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borbás, Anna (2018) A controlling rendszer az NKM Áramszolgáltató Zrt.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borbély, Norbert (2018) Customer clustering : comparison of different clustering methods using retailer data. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bori, Katalin (2018) A K&H BankZrt. eseménymarketingjének vizsgálata munkavállalói és lakossági megítélés alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borka, Beáta (2018) Az OTP Bank hitelezési folyamatának, mint aktív bankművelet, valamint a lakáscélú hitelezés és a családok otthonteremtési kedvezményének bemutatása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bosnyák, Martin (2018) Az egészséges életmód, mint trend hogyan befolyásolja a fogyasztói döntéseket? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bozsó, Bence (2018) Az Yves Rocher marketingkommunikációjának vizsgálata Magyarországon és Franciaországban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Burzás, Dávid (2018) A Délmagyarország ATL eszközeinek bemutatása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Busa, Brigitta Katalin (2018) Lehet-e a bitcoin a jövő fizetőeszköze? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Butenko, Viktória (2018) A Merkbau Kft. értékesítési folyamatai a Vectory rendszerben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Buza, Patrik Márk (2018) Inbound marketing a BZB szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bácsi, Sándor Zoltán (2018) Piaci szerkezet és verseny a vasúti árufuvarozásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Anita (2018) A beolvadás számviteli feladatai az EDF DÉMÁSZ Hálózati elosztó Kft. példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Gabriella Erzsébet (2018) A szociális bérlakásprogram alakulása, fejlődése Szegeden. Kintlévőségi intézkedések és hátralékkezelés a lakásgazdálkodási folyamatokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Réka (2018) Az életpálya-szakaszokhoz kapcsolódó pénzügyi megtakarítási formák vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánfi, Richárd (2018) A Dél-alföldi Közlekedési Központ Zrt. forgalmi és logisztikai tevékenységei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bánáti, Bettina (2018) Lakossági jelzáloghitelezés gyakorlata Magyarországon, kritikák és jövőbeni kilátások 2000-. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bárdos, Mihály Bence (2018) Egy szegedi informatikai vállalat tudásszerzési és tudásmenedzsment technikáinak feltárása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Béres, Tünde (2018) A Pro-Help Tanácsadó Kft. számvitelei információs rendszere. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró, Renáta (2018) A Fókusz Takarékszövetkezet lakossági hitelezése és annak fejlődése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró, Róbert András (2018) Hogyan befolyásolják az élelmiszerek csomagolásán lévő címkék a fogyasztói döntést? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bónus, Tünde (2018) A nemnövekedés elmélet megjelenése az egyén szintjén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bús, Beatrix (2018) Dantom Kft. fejlődése, jelenlegi helyzete. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bús, Nenad (2018) Használtautó kereskedő által alkalmazott marketingkommunikációs eszközök. Other, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csanádi, Nóra (2018) Az internet hatása az orvos - beteg kommunikációra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csapó, Anna Katalin (2018) A neuromarketing irányelveinek hozzájárulása a vonzóbb csokoládécsomagok kialakításához. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Cselédes-Horváth, Tamara (2018) A közbeszerzés bemutatása logisztikai szempontok szerint a Szegedi Tudományegyetemen. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Csendesné Lajkó, Gyöngyi (2018) Európai Uniós társfinanszírozású fejlesztések egy település életében : Bugac a fejlődés útján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csengeri, Róbert Zsolt (2018) Egy kisvállalkozás növekedése és az azzal járó HR problémák bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csernus, Nóra (2018) Magánszemély ingatlan értékesítéséből és vásárlásából származó jövedelem adókötelezettség szabályai 2017-ben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Cserép, Olivér (2018) Az IKEA Lakberendezési Kft. stratégiai elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csiki, Máté (2018) Tőkepiaci fertőzések a visegrádi és a fejlett országok részvénypiacai között - A Heckit modell alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csikós, Sándor (2018) Nonprofit marketing - színházi marketing. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csiszár, Dávid Erik (2018) A magyar kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás fejlődése és a díjverseny elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csongrádi, Anna Katica (2018) A nők helyzete a skandináv országokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csontos, Blanka Gréta (2018) Férfiak és nők hozzáállásának vizsgálata luxustermékekkel és hamisítványaikkal kapcsolatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csontos, László Máté (2018) A GBP/USD devizapár árfolyamának vizsgálata a technikai elemzés fő eszközeinek alkalmazásával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csáki, Izabella (2018) Az elektromos autók hatása a XXI. századra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csányi, Annamária (2018) Állami támogatások az otthonteremtésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Császár, Adrienn Zsuzsanna (2018) How can the World Trade Organization manage the vulnerability of developing countries? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csökmei, Krisztina (2018) A játékelmélettől az elektronikus árverésekig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csúcs, Balázs (2018) A norvég hitelbuborék a reflexivitás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czigléczki, Gábor (2018) Az egészségügyi marketing lehetőségei egy magyar kisvállakozás esetében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Czirok, Nikolett (2018) A női egyenjogúság és esélyegyenlőség gyakorlati megvalósulása a munkaerőpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czékus, Bence (2018) A Forma-1 üzletpolitikája és markerting eszközei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czékus, Claudia (2018) The Social Market Economy in Germany and in the European Union. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czékus, Patrícia (2018) A vezetőség és a beosztott viszonya a vállalat sikerességének szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dankó, András Márton (2018) A táncház módszer alkalmazási lehetőségei a revival zenei marketingben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Daróczy, Barnabás Dániel (2018) Consumer attitudes towards hybrids and electric vehicles. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Demjén, Levente István (2018) A környezetgazdaságtan és ökológiai közgazdaságtan perspektívája közötti különbség a napenergia példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Deák, Lolita (2018) Kis- és középvállalkozások adózási helyzete napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobler, Szonja (2018) Hatékony és hosszútávú működés elérésének lehetősége saját vállalkozásomban, a szervezeti életciklusmodell elemzésének vizsgálatával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobozi, Lilla Edit (2018) A 2008-as gazdasági világválság hatása a magyar építőipari válalaltokra, négy válallat vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dogan Can, Ferenc (2018) A zenefogyasztás vizsgálata a szegedi egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dorogi, Kristóf László (2018) A Fővárosi Állat- és Növénykert, mint márkaközösség elemző bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dékányné Hangyál, Dóra (2018) Az államháztartás szervezeteinek számviteli, beszámolási rendszere, sajátosságának bemutatása a helyi önkormányzatok példáján keresztül. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Dér, Viktória (2018) Menedzsment és szervezeti működés az IBM-ben, különös tekintettel az ellenőrzésre. Other, Szegedi Tudományegyetem.

E

Egri, Csaba (2018) Jelzáloghitelek és az állami támogatások hatásai a hazai lakáspiacra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Egri, Krisztina (2018) Vállalatfelvásárlások és fúziók az információtechnológiai iparágban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Eiler, Gergő (2018) Az egyszerűsített vállalkozói adó népszerűségének vizsgálata, a kisadózó vállalkozások tételes adója és a kisvállalati adó megjelenésének tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

El-Desouki, Karim (2018) Impact of the refugee crisis on host and transit countries in the Eurpean Union. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Elekes, Bettina Réka (2018) A média hatása az X és Y generációk egészségtudatos táplálkozására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Engedi, István Péter (2018) Népmozgalom és népesség előreszámítás Magyarországon 2060-ig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Enyedi, Csilla (2018) Vezetés és motiváció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fabó, Csongor (2018) A magyar egészségügyi rendszer problémái - co-payment, mint a lehetséges megoldás része. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Fajka, Szilárd (2018) A negyedik ipari forradalom lehetséges hatása a foglalkoztatottságra. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Alexandra (2018) A fordított adózási eljárás alkalmazása az NKM Áramszolgáltató Zrt-nél és leányvállalatánál. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Csilla (2018) "A szokásos rozéfröccs lesz?" Avagy új, korábban nem kóstolt borok kipróbálását befolyásoló tényezők vizsgálata fiatal felnőttek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Katalin (2018) "Otthonunk energiája" - A Nemzeti Közművek márka- és imázsépítése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Mátyás Zoltán (2018) Biztosítási piac és "nyugdíjválás" : erkölcs és haszon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Ádám (2018) Offline és online marketing bemutatása, összehasonlítása a zenei rendezvények példáján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Enikő (2018) A megosztáson alapuló gazdasági modell átfogó bemutatása szabályozói szempontból hazai példákon keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Ádám (2018) A Retting Hungary Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Festő-Hegedűs, Ágnes (2018) Célpontban a szinglik. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Filoso, Giulia (2018) Millenials, Food Tourism and Social Media : an application of the theory of planned behaviour. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fiser, Annamária (2018) A Vajdaság mezőgazdaságának támogatása magyarországi forrásból. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor-Szabolics, Nóra (2018) #travel - avagy a közösségi média hatása az egyetemisták utazási döntéseire. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodorné Hegedűs, Judit (2018) A magyar mezőgazdasági kistermelők jövedelemadózásának vizsgálata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Friebert, Balázs (2018) A vállalatértékelés szubjektív elemei a tőzsdén nem jegyzett cégek értékelése során. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Friebert, Ágoston László (2018) Online marketing eszközök és azok hatékonysága a 25 évnél fiatalabb korosztály körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fujita, Masato (2018) Why Japan should consider unconditional basic income and how can they implement it. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Földes, Sára (2018) The growing importance of sharing economy in tourism and its economic sustainability implications: Airbnb Case Study in Barcelona. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fű, Rita (2018) A Villeroy & Boch Magyarország Kft. beszámolójának elemzése 2012-2017 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gojdár, Kamilla (2018) A kapcsolati teljesítmény dimenzióinak sérülése a vállalatok közötti Kúriai jogesetekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gombos, Dávid Zoltán (2018) The Big-Boom Currency : the creation of something from nothing. Crypto-currencies in the international economy and market. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gonda, Eszter (2018) Társadalmi vállalkozók motivációi. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gonda, Ágnes (2018) Innovatív klaszterek szerepe a XXI. századi gazdaságfejlesztésben az Archenger klaszter vizsgálatán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gubcsi, Szabolcs (2018) Az egyéni vállalkozókat érintő adóváltozások. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gubó, Richárd (2018) Felelősségteljes Kutatás és Innováció egy természettudós szemével. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás, Martin (2018) A KKV IFRS bevezetésének lehetősége Magyarországon és más közép-kelet európai gazdaságokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gulácsi, Zoltán Tamás (2018) A monetáris politikai eszköztár fejlődése 2008 és 2016 között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gurbanzade, Fatima (2018) An exploration into Recruitment and Selection Process in the Central Bank of Azerbaijan Republic. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyekiczki, János (2018) Az energiaszektor privatizációja az Egyesült Királyságban és Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyulai, Zsófia (2018) Az élményérzetet teremtő arculat megalkotás az online-világban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyuris, Zoltán (2018) Befektetési stratégiák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Győri, Bereniké (2018) Magyarországi bormarketing a borászok szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gábor, Brigitta (2018) Felelősségteljes innováció speciális fókusszal : önvezető autók és a nők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Mónika (2018) Lakáspiaci helyzet változása a 2016-ban bevezetett államilag támogatott lakáshitelek és vissza nem térítendő támogatások tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Görbe, Zsolt (2018) Egy mezőgazdasági vállalat költségelszámolásának átalakítása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Görög, Vivien (2018) A digitalizáció megjelenése a Gazdaságtudományi Kar életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajas, Gábor Péter (2018) Explicit vs. Implicit stratégiai célok? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdemár, Gergő (2018) A magyarországi hiányszakmák kialakulásának okai, gyakorlati példa a Z generációban rejlő lehetőségekről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdú, Valentina (2018) Fogyasztói élmény a kozmetikai termékek piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hasanli, Turgut (2018) The labor market in Russian Federation. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Haskó, Zsombor (2018) Értékesítési politika vizsgálata a hazai gyógyszertárak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Havasi, Bernadett (2018) Könyvvizsgálat a digitalizáció forradalmában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Erika (2018) Lakáshitelezés és gyermekvállalás az elmúlt tíz évben : a Családi Otthonteremtési Kedvezmény hatása a házasodási és gyermekvállalási hajlandóságra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegyi, Péter István (2018) A hitelminősítő intézetek kritikája és a globális pénzügyi válságban játszott szerepük, különös tekintettel a 2007-2009-es időszakra vonatkozóan. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herczeg, Zsófia (2018) A helyi adók rendszere : a helyi iparűzési adó bemutatása egy konkrét vállalat példájával. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Hevesi, Amarilla (2018) Magyarország lakáspolitikája, a jelenlegi lakáscélú állami támogatások, kiemelten a Családi Otthonteremtési Kedvezmény gyermekvállalásra vonatkozó hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hodálik, Norbert (2018) Iskolapadból vállalkozásba az elektronikus kereskedelem vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hollósi, Viktor (2018) A biztosításközvetítői szakma üzleti modelljének változása az elmúlt 10 évben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Honti, Tamás (2018) "De ők jobban lopnak!!" : politikai termékek és választói magatartás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Csongor (2018) Fogyasztói elvárások vizsgálata személygépjárművek esetén - elektromos autók az új trendek tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Krisztina (2018) Munkaerőpiaci beszerzéstől az ösztönző bérrendszerig az OTP Bank Nyrt-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hovorka, Sára (2018) Hallgatói elégedettség a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hudák, Hajnalka (2018) A NEAK finanszírozás megjelenése a gyógyászati segédeszköz kiskereskedelemben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Huszka, Ágnes (2018) A közúti személyszállítás szerepe a magyarországi tömegközlekedésben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Hám, Balázs (2018) Minőségfejlesztés és fenntarthatóság a magyar feldolgozóiparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Héjja, Tamás Bence (2018) "Minden nap egy alma az orvost távol tartja." A Tervezett Viselkedés Elméletének alkalmazása a zöldség- és gyümölcsfogyasztás vizsgálata során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jaksa, Judit Krisztina (2018) A Tanyagondnoki Szolgálat működtetésének szükségessége és finanszírozásának lehetőségei Csongrád térségében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Janesz, Kitti Enikő (2018) Piackutatás az önkéntesek motiváltságáról és egy jövőbeni marketingterv készítése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Jiang, Bo (2018) Standardization and adaptation strategies of MNCs: a study of Kentucky Fried Chicken in China. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Judik, Adél (2018) A projektmenedzsment hatékonyságának vizsgálata a jelenkori ICT piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Gergő (2018) A prudenciális bankszabályozás fejlődése és a bankok védelmi vonalai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Ildikó (2018) Magyarország, mint márkanév. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Junger, Endre (2018) A felsőoktatásban oktatók minőséggel kapcsolatos attitűdje. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Justin, Petra (2018) A Contitech Fluid Automotive Hungária Kft. jövedelmezőségi vizsgálata 2012-2016. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Jámbor, Gabriella (2018) A re-design hatása a konverziós rátákra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kanyó, József (2018) A közfoglalkoztatási rendszer a kiskunmajsai közfoglalkoztatottak szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kanyó, Nelli (2018) Az Y generációs munkavállalók ösztönzésének vizsgálata az IT szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kardos, Kitti Anna (2018) A gazdaságfejlesztési célú európai uniós támogatások hatásának bemutatása egy esetpéldán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Karádi, Luca Sára (2018) Csődmodellek alkalmazása : vállalatok fizetőképességének előrejelzése egy Csongrád megyei példán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kaszab, Tamás (2018) A közösségi média hatása az emberi kapcsolatokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kaszap, Tamara (2018) Diszkrimináció a munkaerőpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kaszáné Farkas, Mária Ildikó (2018) A projekt controlling rendszer gyakorlati alkalmazása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kecse-Nagy, Csanád (2018) Betekintés a derivatív instrumentumok árazásába. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskeméti, Szabolcs (2018) A vásárlói döntést befolyásoló tényezők a túró rudik esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Keczán, Gábor (2018) A 2008-as pénzügyi válság hatása Magyarország swap termék piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kelemen, Dóra (2018) A klaszteresedés hatása a vállalkozások innovációs tevékenységére és az azt korlátozó tényezőkre az ArchEnerg Klaszter példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kelemen, Szabolcs (2018) Változásmenedzsment a vállalkozások mindennapjaiban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Keresztesi, Vivien (2018) Az egyes generációk motivációs tényezői a munkahelyen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kertész, Roland János (2018) Instagram használat az Y generáció körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Keszthelyi, Erika (2018) A közösségi média és a PR szerepe a tudatos táplálkozás népszerűsítésében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Király, Barbara (2018) Kereskedelem és üzletpolitika, különös tekintettel a Penny Market Magyarország Kft. esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Alex (2018) Monetáris politika és deviza árfolyam kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Dorottya Rita (2018) A nyugdíjrendszer problémái és implicit adóssága. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Tímea (2018) Hogyan kapcsolódik a háztartások pénzügyi kultúrája különböző makrogazdasági és statisztikai mutatókhoz? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis-Jakab, Tímea (2018) Multi level marketing rendszere és határai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kisjuhász, Nikolett (2018) Kis- és középvállalatok hitelezési folyamatainak alakulása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Andrea (2018) Családi vállalkozások generációváltása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Boglárka (2018) A szabályalapú költségvetés első tíz éve Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Dániel (2018) Egy újonnan nyíló cukrászat marketingje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Júlia (2018) Pénzügyi kultúra felmérés a Szegedi Tudományegyetem első éves közgazdász és jogász hallgatói körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Mária (2018) Megbánás nélküli hedonizmus - avagy a Glamour-napok vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Tímea (2018) A magyar egészségügy gazdasági vonatkozásai, valamint a telemedicinában rejlő lehetőségek. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Zsuzsanna (2018) Munkanélküliség és munkaerőhiány a Dél-Alföldi régióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kissné Szendrei, Edit (2018) Eredményszemléletű számvitelre történő áttérés tapasztalatai Algyő Nagyközség Önkormányzatánál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsispéter, Anett (2018) Miként hat a marketingtevékenység a helyi zöldség- és gyümölcstermelők iránti lojalitásra? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Korchani, Boutheina (2018) Neuromarketing, Conscious and subconscious brand perception. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kothenczné Kiss, Beáta (2018) A nyugdíjbiztosítás pénzügyi lehetőségei Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kotlárik, Diána (2018) A Protokon Kft. szervíz részlegének működése és hatékonyságának növelése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Bianka Melinda (2018) Önkéntes egyszerűsítés a gyakorlatban : négy kéleshalmi család példája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Diána (2018) Generációs különbségek a véleményvezérek követésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Dorina (2018) Projektmenedzsment a gyakorlatban, különbségek az elmélet és a gyakorlati megvalósítás között egy nemzetközi compliance projekt esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Gabriella (2018) Csoportvezetőkkel hatékonyan a DÉMÁSZ call centerben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Hajnalka Éva (2018) Csődkockázat mérése az Alexandra cégcsoport példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, József Teofil (2018) A vezetés megjelenése a Magyar Honvédségben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Kitti (2018) A Hungi Vigadó online marketingkommunikációja. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Liliána (2018) A nők munkaerőpiaci helyzetének és karrierlehetőségeinek bemutatása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Péter (2018) Az utazási szokásokat befolyásoló tényezők vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kozsuch, Edina (2018) A Centerwood Kft. gazdálkodásának átfogó elemzése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Koós, Daniella (2018) Hányados-elemzés a számítógépes játékok iparágában az Activision Blizzard példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krajcsirik, Anita (2018) A digitalizáció hatása a számvitelre és az adóigazgatásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krajkó, Dóra (2018) A véleményvezérek, mint a 21. század vásárlást befolyásoló tényezői. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krizsák, Enikő (2018) Fitness-marketing. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kukli, Zsófia (2018) Egészséges táplálkozást befolyásoló tényezők vizsgálata Magyarország és Vajdaság körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kuklics-Kis, Erzsébet (2018) Iskolamarketing- Szükséges vagy felesleges? Döntésbefolyásolás a marketing eszközrendszerén keresztül középfokú oktatási intézményekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kun, Sándor (2018) Mitől etikus egy befektetés? A társadalmilag felelős és a hagyományos befektetési alapok összehasonlítása a hazai piacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kunstár, András György (2018) Pénzügyi biztosításközvetítő vállalkozások innovációinak hatása a magas szintű ügyfélkiszolgálásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kuruczleki, Nóra (2018) A Brexit hatásának vizsgálata az Egyesült Királyság gyógyszeriparára és gyógyszerkereskedelmére. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán, Lénárd (2018) A FinTech terjedése a pénzügyi szektorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Károly, Miklós (2018) Az SZTE Tehetségpont marketing és PR tevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kócsó, Dalma (2018) Az online reklám hatása az Y generáció tagjaira. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya, Krisztina (2018) Új termék bevezetése az Univer Product Zrt.- nél : bébiételek bevezetése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kóra, Dániel (2018) Az Egyesült Államok és Kína árnyékbankrendszereinek összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kós, Márton (2018) Kockázatbecslés a könyvvizsgálatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kószó, Melinda (2018) A lakás-takarékpénztárak bemutatása, Nemzeti Otthonteremtési Közösséggel való összehasonlítása, illetve elterjedésének vizsgálata a magyar lakosság körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Köteles, Dávid Sándor (2018) A közfoglalkoztatás tapasztalatai államháztartási szempontból 2010 és 2017 között, különös tekintettel Kübekháza esettanulmányára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lakatos, Nikolett (2018) A fogyasztói magatartás vizsgálata a szépségápolási szerek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ledesma García, Lorena Liszeth (2018) Bilateral Economic Relations between China and Ecuador: Overview of FDI and Financing in Ecuadorian Economy. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lenner, Levente (2018) Bonafarm Bábolna Takarmány Kft. pénzügyi döntéseinek vizsgálata beruházási döntések aspektusából. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lenner, Zsombor Imre (2018) "Barázda" Kft. Vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolói alapján. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Leskó, Nóra (2018) Megosztáson alapuló gazdaság. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Letenyei, Kitti (2018) Az indokolatlan orvos-beteg találkozás jelensége, annak feltételezett okai, továbbá a helyzet kapcsán felmerülő lehetséges megoldások. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Li, Jianghao (2018) Economic Impacts of Shanghai World Exposition on Yangtze River Delta Region of China. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Li, Yue (2018) The Expectations of "One Belt, One Road" for China and EU. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lipcsei, Dalma (2018) Vállalati társadalmi felelősségvállalás egy magyar és egy spanyol bank példáján keresztül bemutatva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lipták, Lilla (2018) A közösségi tagság hatása a vegán fogyasztók magatartására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Liszkai, Dávid (2018) Működhet-e egy vállalkozás közösségi média nélkül napjainkban? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Liu, Yan (2018) The Problem and Countermeasures of SMEs Financing in China. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lovászi, Brigitta (2018) A nők munkaerőpiaci helyzete az Egyesült Királyságban és Londonban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lovászi, Máté (2018) Marketingkommunikációs eszközök a hazai édesség nagykereskedelemben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lukácsné Bárkányi, Szilvia (2018) Lakástakarék-pénztárak kezdetektől napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

László, Adrienn (2018) Kis- és középvállalkozások működése és a turizmusban betöltött szerepük. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Légrádi, Rebeka Vivien (2018) Egy piacvezető vállalat csúcsra jutása, pozíciója megtartása : avagy, a siker kulcsának nyomában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lénárt, Anna (2018) Pénzügyi személyiségtípusok és demográfiai jellemzők vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lőrinczi-Kovács, Edina (2018) Államháztartási belső kontrollrendszer működése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magyar, Marcell Péter (2018) Tudásmenedzsment rendszer működése a Contitech Fluid Automative Kft-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Magyar, Richárd (2018) Toborzás, kiválasztás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Magyar, Vivien (2018) Ügymarketing tevékenység gyakorlatának fogyasztói megítélése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Majdanics, Bernadett (2018) Fogyasztói preferenciák a csomagküldésben - az online vásárolt termékek végfelhasználóhoz való eljutási lehetőségeinek összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Majercsik, Máté (2018) A bosszantó reklámok és a bizalom kapcsolata az egyetemista célcsoport körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Major, Kitti Anett (2018) Marketing automatizációs szoftverek a modern marketing technológiai igényére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Major, Zsanett Emese (2018) A magyar építőipar közelmúltja egy konkrét vállalat példájával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Marton, Tímea (2018) Munkatársak vezetése - Motivációk a színház világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti, Péter (2018) A telekommunikációs szolgáltatókhoz való lojalitás vizsgálata az Y generáció tagjainak körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Matuska, Cintia (2018) Nemzetközi turizmussal kapcsolatos fogyasztói döntések a magyar lakosság körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Matvon, Ákos (2018) Eltérő generációk motivációjának vizsgálata a munkaerőpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Medvegy, Dávid (2018) A Logisztikai folyamatok a Hocz és Medvegy Kft.-nél. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Mehtiyev, Nijat (2018) The UK Aid Activity to the Commonwealth. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Meszlényi, Petra (2018) Food aid in the Third World. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Micziz-Belovai, Viktória (2018) Az új termék választását befolyásoló tényezők a dohánypiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mikó, János (2018) A CSR ismertségének és megítélésének vizsgálata a szegedi egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Minkerné Vincze, Henrietta (2018) A reklámok és a média hatása a gyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mohácsi, Nóra (2018) A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. Assessment Center folyamata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Alexandra (2018) Az olimpiák gazdasági hatásai, avagy mit várhatunk egy olimpia rendezésétől. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Lea (2018) A társaságiadó-alap korrekciók jelentősége Magyarország legnagyobb vállalatain keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Mária (2018) Innovation and Educational Development in Hungary and Austria. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Tímea (2018) Vállalati társadalmi felelősségvállalás online megjelenése 5 szegedi székhelyű vállalkozás weboldalán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár-Szombati, Alexandra (2018) A lakosság egészségtudatos táplálkozásának vizsgálata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Morva, Tamás (2018) Dinamikus kapcsolati képességek modellezése az IT Services Hungary IPPS ágazatán belül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Murányi, Ákos Márk (2018) A technológia transzfer szervezetek marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Musayeva, Seylan Rauf Qizi (2018) Effects of growth economy on consumer behaviour. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mustafa-Belal, Aseel Diána (2018) Foreign students satisfaction at the University of Szeged. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mák, Vivien (2018) Az influencerek hatása az emberekre és vásárlási szokásaikra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márta, Renáta (2018) A kiválasztási, beilleszkedési és ösztönzési emberi erőforrás menedzsment módszerek vizsgálata a Makói Városgazdálkodási Nonprofit Kft. példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márton, Bertold (2018) Családi vállalkozások konfliktushelyzetei és megoldásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márton, Bertold (2018) Családi vállalkozások konfliktushelyzetei és megoldásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Móni, Roland Norbert (2018) Az internet felhasználók online vásárlási szokásai a webshopok esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Adrienn (2018) A pick-by-light alkalmazása a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft-nél, mint automatizált eszköz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Barbara (2018) A külföldi közvetlen-befektetések szerepe a visegrádi országok gazdaságában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Erzsébet (2018) A vevői (páciens) elégedettség többdimenziós vizsgálata a magyar egészségügyben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Evelin (2018) A nassolás és márka szerepe az étkezésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, István (2018) Az olimpiák elemzése PR szempontból. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Krisztián (2018) Vezetés és motiváció, avagy a vezetés ereje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Sándor (2018) A 2015-ös Volkswagen konszern botrány hatása a fogyasztók magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Zsófia Luca (2018) A vállalatok devizaárfolyam kockázata és annak forward ügylettel való fedezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy-György, János (2018) Dél- Alföld turisztikai elemzése a szállásférőhelyek és a vendégéjszakák száma alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ngo, Thanh Son (2018) Analyse and Evaluate Aid Impacts of Agriculture in Vietnam. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nikodémusz, Deniel (2018) A családi vállalkozás folytatásának tervei az utód szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyistyár, Kitti Irén (2018) A Magenta 1 bevezetése : elsők vagyunk, de elsők is maradunk? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyíri, Erika (2018) Vállalatértékelés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Náfrádi, Réka (2018) A Sanofi - Aventis Zrt. pénzügyi kontrolling folyamatai. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Gergely (2018) A Kormány és a pénzintézetek felelősségvállalása és intézkedései a devizás eladósodások idején - különös tekintettel az OTP gyakorlatára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Ildikó (2018) Kommunikáció, motiváció és konfliktuskezelés egy szervezet mindennapjaiban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Katinka Mandula (2018) A DAOP-1.3.1.-12 pályázati konstrukció hatása a nyertes válalkozásokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Olajos, Márk (2018) Reklámügynökségek növekedése az életciklus modellek vizsgálatával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Oláh, Lili (2018) Kis- és középvállalatok számviteli harmonizációja az Európai Unióban: KKVIFRS implementációja és alkalmazhatósága. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Oláh, Nikolett (2018) Munkaerőpiaci elvárásoknak való megfelelés a generációs tulajdonságok tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Omunu, Eddie Lawrence (2018) Social Media Marketing - The effectiveness of Nespresso's social media marketing communication. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Osmanov, Ali (2018) International Mobility in Labour and Higher Education. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Papp, Kristóf Áron (2018) Analysis of an International Negotiation: The India-Rafale deal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Krisztián (2018) Az arany szerepének változásai a pénzügyi világban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Patonai, Kata (2018) Kihívások a felsőoktatási marketingben : lehet megoldás a gamification? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Patyi, Enikő (2018) A Bonafarm Csoport likviditását biztosító eszközök. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Pesti, Kitti (2018) Agrártámogatások Magyarországon különös tekintettel a fiatal gazdatámogatás 2007- 2015 közötti helyzetére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Petényi, Zoltán (2018) A Famous Restaurants Hungary Kft. marketingtevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Pinczér, Deniel (2018) Az összeolvadás bemutatása egy valós vállalati példán keresztül. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Tímea (2018) Pályakezdő diplomások kompetenciáinak illeszkedése a munkaerő-piaci elvárásokhoz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Piróth, Ildikó Renáta (2018) A fordításszolgáltatások minőségének megítélése a Magyarországon tevékenykedő vállalatok körében- vizsgálat SERVQUAL modell segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Prónay-Hörömpő, Lilla (2018) Új generációs fogyókúra, a Lifetilt online fogyókúrás közösség netnografikus elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Puszta, Gréta (2018) Az online influencerek hatása az Y és a Z generációra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Péli, Annamária (2018) Lakossági devizahitelezés Magyarországon 2003. évtől napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Péter, Rita (2018) IFRSs: The role of the EU in the standard-setting process. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pópity, Ádám (2018) A tőkevédett befektetési alapok piaca az alacsony kamatkörnyezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Racs, Bettina (2018) Eliminating Gender Inequality with the Contribution of the Sustainable Development Goals. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Radwan, Elhassan Kotb Abdelrahman (2018) Investigating the level of online risk disclosure practices in listed banks: evidence from Egypt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rafael, Tímea (2018) A CRM rendszerben rejlő lehetőségek bemutatása az Ingatlannet.hu esetében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Rakonczay, Mária Hermina (2018) A települési önkományzatok finanszírozási és gazdálkodási rendszerének változása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Remete, Hajnalka (2018) Magyarországi gyógyfürdők a Pannon Rádióban és Televízióban folytatott reklámtervezésének a bemutatása : a Pannon RTV mint hatékony reklámhordozó. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Sándor (2018) Élelmiszerek, háztartási termékek internetes kiskereskedelme. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Tamás Attila (2018) A gazdasági növekedés és a pénzügyi közvetítés fejlettsége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rákossy, András Béla (2018) Affiliate marketing a magyarországi e-kereskedelemben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Répássy, Petra Zsaklin (2018) A Délút Kft. vagyoni-, pénzügyi-, jövedelmezőségi helyzetének elemzése éves beszámolói alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ríos Yong, Ronald Arturo (2018) Outsourcing as a Business Strategy. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rózsa, Benjámin (2018) Közösségi közlekedési projektek gazdasági értékelési lehetőségeinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sajtos, Bettina (2018) A LOHAS szegmens vizsgálata a fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sajtos, Bianka (2018) Márkaszemélyiség vizsgálata a parfüm márkák piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sallai, Dóra (2018) Személyiségbeli különbségek a vállalkozni szándékozó fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Salomone, Francesco (2018) Correlations and complexity of finance: The case of the Budapest Stock Exchange. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sarusi-Kis, Virág (2018) Az ELEKTROGLOB Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének elemzése a beszámolók alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sebők, Beatrix (2018) A befolyásoló tényezők sokasága- avagy a vásárlási motivációk hatása az online vásárlási döntésre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sebők, Zsófia (2018) Valutareformok Magyarországon 1892-1946. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Seres, Eszter (2018) A divatmarketing hatása a fogyasztókra, a divatmárkák piaca és marketingkommunikációja napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Anita (2018) A változó jogi környezet hatása a szerencsejáték szervező vállalatokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Somogyi-Tihanyi, Réka (2018) A Ternai Kft kapcsolat irányítás elvei és módszertana a kezdetektől napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Son, Samnang (2018) Distribution of retail products at the bottom of the pyramid in rural India. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Souphileuth, Oulathai (2018) Microfinance and Women Empowerment in Laos (Lessons from India). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Stadler, Hanna (2018) A hajósi pincefalu borfesztiváljainak összehasonlító elemzése elégedettség és márkaközösség szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Stefánovics, Adél (2018) Kis- és középvállakozások finanszírozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Stuller, Éva (2018) SZTE Karrier Iroda közösségi média aktivitásának elemzése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Stumpf, Péter Bence (2018) Placing Bitcoin into Economic Taxonomy: A GARCH based approach. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Bálint Erik (2018) A videojáték ipar monetizációs változásairól. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Fatime (2018) Integrációs együttműködés hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Gábor (2018) A lakáspiac helyzete napjainkban - A keresletet és a kínálatot befolyásoló tényezők elemzése, különös tekintettel a 2014 óta tartó áremelkedés okaira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Imola (2018) A bankpiaci verseny hatása a vállalati hitelkihelyezésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Nikolett (2018) Az egyéni vállalkozók személyi jövedelemadó szerinti adózása, azok összehasonlítása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Petra (2018) A compliance funkció jelentősége a hazai bankszektorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szalma, Éva (2018) Egy Európai Uniós társfinanszírozású településfejlesztési pályázati kiírás követelményeinek teljesítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szegedi, Anna Eszter (2018) A márkaszeretet vizsgálata az egészségtudatos vásárlói döntésekben Szafi példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres, Károly (2018) FinTech in Hungary. An analysis of FinTech innovation in Hungary, in light of the global emergence trends in the sector. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szenteszki, András (2018) A tudásalapú vállalati kultúra megteremtésének személyügyi akadályai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szujó, Dániel (2018) Az előfizetéses streamingszolgáltatások bővítésének lehetőségei a hazai zenefogyasztási szokások tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szvitán, Zoltán (2018) Magyarország települési önkormányzatainak helyzete az új gazdasági környezetben. Kiút lehetőség, megmaradás kérdései (Békés megye). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szántó, Tünde Katalin (2018) Csődelőrejelzési modellek alkalmazhatósága magyarországi húsipari vállalkozások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szász, Emőke (2018) Női felső vezetők helyzete a munkaerőpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szász, Tünde (2018) A referenciacsoportok, mint keresletformáló tényezők a divatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szécsi, Bella (2018) Nonprofit szervezetek szerepe Mórahalom város életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szénási, Nikoletta (2018) A Pick Szeged Zrt. ellátási lánc integrálódási folyamatának elmzése és értékelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szöllösi, Angelika (2018) Lakás-takarékpénztárak vizsgálata, Fundamenta Lakáskassza Zrt. elemzésén keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szöllősi, Bence Ferenc (2018) National Football League kontra rendezőváros: jó üzlet mindenkinek a Super Bowl? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szöllősi, Dávid Gia-Huy (2018) A változások okai és hatásai a japán kultúrában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szügyi, Ágnes (2018) Az inbound marketing alkalmazása a felsőoktatási online marketingben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Attila (2018) Hűség vagy érdek - A Decathlon törzsvásárlói rendszerének elemzése és fejlődési lehetőségeinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Máté Tibor (2018) Spin-off vállalkozások a Szegedi Tudományegyetemen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sörös, Rebeka (2018) Menedzsment módszerek a középiskolai nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sövény, Virág (2018) Steve Jobs és az Apple. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tabajdi, Gabriella (2018) The Evolution of the Single Market in the Shadow of Brexit. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Taksonyi, Péter (2018) Motiváció és vezetés a változó agrárkereskedelemben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Anita (2018) A számviteli információs eszközök az integrált vállalatirányítási rendszerben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Martin (2018) A TTIP létrejöttének lehetséges hatásai különös tekintettel az autóiparra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Zoltán (2018) Magyar cégek vállakozási feltételeinek alakulása Németországban, különös tekintettel a kiküldetéses foglalkoztatásra. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Talmácsi, Nikoletta (2018) Az okos város koncepciók: nemzetközi és hazai példák értékelése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tamás, Dóra (2018) Pénzügyi tudatosság a 18-25 éves fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tamás, Edina (2018) Az idő szerepe az ellátási logisztika rugalmas működtetésében. Esetpélda a Contitech Fluid Automotive Hungária Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tanács, Borbála (2018) A szuverén hitelminősítés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tanács, Gábor Zoltán (2018) Egy sütőipari KKV telephely választási döntéseinek elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tari, Dorottya (2018) Híres emberek és márkák kapcsolatának hatása a fogyasztói magatartásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tari, Szabrina Anna (2018) Egészségügyi finanszírozás vizsgálata és annak hatásai az egészségügyi ellátórendszerre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tasi, Márton Tibor (2018) A duális képzés észlelt sikeressége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Terbéné Dobó, Ildikó (2018) A japán vezetési felfogás sajátosságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Terék, Larion (2018) Mennyit érsz? A humán tőke és motivációk vizsgálata a szegedi informatikai iparban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tian, Huizi (2018) Analysis of Cross-border E-commerce Logistics in China. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tian, Yuhan (2018) The influence of Taoism on management and leadership. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Trudics, Béla (2018) Az MBMH Kft. tulajdonában lévő emelőgéppark üzemeltetési költségeivel kapcsolatos optimalizálási eljárás analízise, és a működés hatékonyságának monitorozása. A kaizen módszere gyakorlati alkalmazása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Trásy, Domonkos (2018) Magas progresszivitási szintű egészségügyi ellátóhelyek normatív és egyedi finanszírozása Magyarországon. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tárkány, Edit Zsófia (2018) Lovassport és lovas élet Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tímár, Tamara (2018) Az elismerés szerepe a vezetői motivációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tószegi, Krisztina (2018) A mezőgazdaság helyzete Magyarországon a 2008-2015 közötti időszakban, válallati elemzések tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Andrea (2018) A glutén,- és laktózmentes termékeket kínáló cukrászdák és kávézók piaca és a táplálkozási igazságosság helyzete Szegeden. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Balázs (2018) A soha véget nem érő küzdelem?- Államadósság-kezelés Közép-Európa országaiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Dávid (2018) A KISKUN- Next Kft. változásmenedzsmentjének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Nikolett (2018) Lakossági jelzáloghitelezés alakulása az ezredfordulótól napjainkig, kiemelten az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Noémi (2018) A magyarországi immunhiányos betegekért egyesület (MIBE) marketing tevékenységei - Az önkéntesek toborzásától az adományok gyűjtéséig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Renáta (2018) Az Ökológiai Lábnyom és annak ismerete a Szegedi Tudományegyetem hallgatói körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Réka (2018) Comparative Analysis of the United States and China as Aid Donors of Africa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tömösközi, Viktor (2018) A Contitech Fluid Automative Hungária Kft. Főbb logisztikai folyamatai és értékesítési diszpozíciója. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Nilanthi (2018) Vezetői számvitel: költségvetés-tervezés a Rabobank IT systems részlegén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Udvardi, Tibor (2018) Tasted the feelings - A Coca Cola online marketing tevékenysége facebook aktivitás vizsgálattal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ujvári, Fanni Cintia (2018) A személyes márka megjelenése a versenytáncban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ujvári, Zsófia (2018) Városi skálázás és a hazai megyei jogú városok ingatlanpiaca. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ungi, Andrea Rózsa (2018) "Az értékpapírosított amerikai válság". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vallejo Vera, Jorge Luis (2018) Analysis of the current Pricing Structure of the Banana Value Chain From Ecuador to European Union. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Dzsenifer Ivett (2018) Kockázatkezelés. Kockázatáthárítás lehetőségei, biztosítás jellegű és nem biztosítás jellegű kockázat áthárítások összehasonlító elemzése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Emese (2018) A Fundamenta-Lakáskassza Zrt. értékesítési logisztikája. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Katalin Adél (2018) A nők ábrázolása a reklámokban az Unilever példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Ágnes (2018) A hagyományos és alternatív orvoslásról kialakult vélemények. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varjú, Bernadett (2018) Az online marketingeszközök és a közösségi média, illetve ezek megjelenése a Naturtrade Hungary Kft.-nél. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varsányi, Adrienn (2018) A pénzügyi kultúra és a bankváltási motivációk kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vastag, Ákos (2018) A vajdasági magyar fiatalok vándorlásainak nyomában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Veres, Viktória (2018) KKV-k finanszírozási lehetőségei az OTP Bank Nyrt. termékein keresztül. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Virág, Anna (2018) A közösségi gazdaság jelensége és hatásai az Airbnb szállásmegosztó oldal példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Váradi, Dianna (2018) A munkabért terhelő adók és járulékok összehasonlítása Magyarország és Szerbia esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

W

Wakileh, Fadi Peter Rashid (2018) Global Branding and Sustainable Innovation. Nespresso: A Shared Value Perspective. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Welchner, Edit (2018) Motiváció és vezetés. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Wittek-Vidra, Teodóra (2018) A Magyar Telekom Nyrt. diákoknak szánt postpaid díjcsomagjainak bemutatása az Y és Z genráció elvárásainak tükrében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zana, Bence (2018) A SPAR Magyarország Kereskedelemi Kft. marketingtevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Zelei, Melitta Kitti (2018) A nemek közötti egyenlőség gazdasági növekedésre gyakorolt hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zima, Andrea (2018) Szervezetközi együttműködések elemzése képesség alapú nézőpontból. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsigri, Gyula Márton (2018) Az újszegedi Príma Nova értékesítési és árpolitikája. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Zsiros, Kata Anna (2018) Termékbemutatók fogyasztók általi megítélése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Zsolnai, Lenke Hajnalka (2018) Fizetőbeteg ellátások jelentősége államilag finanszírozott egészségügyi intézményekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ő

Őri, Mariann (2018) A teljesítményértékelés fontossága és átalakulása egy magyarországi multinál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. március 29. 15:02:09 CET.