Iskolamarketing- Szükséges vagy felesleges? Döntésbefolyásolás a marketing eszközrendszerén keresztül középfokú oktatási intézményekben

Kuklics-Kis, Erzsébet (2018) Iskolamarketing- Szükséges vagy felesleges? Döntésbefolyásolás a marketing eszközrendszerén keresztül középfokú oktatási intézményekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2018_kuklics_kis_erzsebet.pdf] PDF
2018_kuklics_kis_erzsebet.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (4MB)

English title

School marketing- Necessary or unnecessary? Influencing decision- making trough marketing assets in secondary educational institutions

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Hetesi, Erzsébet
GTK Gazdaságtudományi Kar
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2019. Nov. 11. 14:39
Last Modified: 2019. Nov. 11. 14:39
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81230

Actions (login required)

View Item View Item