Balogh Péterné Adamovits, Judit (2022) Munkahelyi kiégés vizsgálata a Biztos Kezdet Gyerekházakban dolgozó munkatársak körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bittó, Anna (2022) A gyermekkorban észlelt szülői bánásmód kapcsolata a depresszió és a szorongás felnőttkori kialakulásával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fehér, Zsóka (2022) A kiégés vizsgálata a Követelmény-Erőforrás Modell és a társas támogatás függvényében, Magyarországon és Szerbiában tanító pedagógusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hodos, Enikő (2022) Pedagógusok meglátása a rendbontó osztálytermi viselkedésről az általános iskola 1-4. osztályaiban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Ágnes (2022) A szándékos önszabályozás és a mentalizáció folyamatának vizsgálata fiatal felnőttkorban a gyermekkorban észlelt szülői bánásmód és a társas támogatás függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Korosa, Györgyi Petra (2022) Párválasztást befolyásoló tényezők. Külső (kép) és belső tulajdonságok (szöveg) hatásának vizsgálata a párválasztási döntések során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kácán, Balázs (2022) Mindfulness és Közösségi Média Függőség vizsgálata, a FoMO, a Társas Összehasonlítás és az Önértékelés bevonásával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Markó, Anna Mária (2022) Szubjektív viszonyulás az iskolához - Vizsgálat Q-módszerrel. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Orsolya (2022) Tanári munkaértékek vizsgálata a kiégés tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vargáné, Máté Zsuzsa (2022) A pedagógus pálya vonzása és kihívása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.