Asztalos, János (2006) Ügyfélkapcsolat menedzsment. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balaicz, Tibor (2006) A hazai mobilszolgáltatók versenyének hatása az árak alakulására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balog, Józsefné (2006) Képzések szerepe a DÉGÁZ Rt. stratégiájában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Barát, Ferenc (2006) A sport és a sportszponzoráció kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bednárik, Zsolt (2006) Analyzing the Applied End-Suction Marketing Mix at a Multinational Pump Manufacturing Company. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bodó, Zsuzsanna (2006) A közigazgatás teljesítményközpontú törekvései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Borgula, Enikő (2006) A végzős közgazdász hallgatók elhelyezkedési lehetőségei és esélyei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Borsos, József (2006) Siófok turisztikai városmarketing koncepciója. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bárkai, Aliz (2006) Útban az információs társadalom felé (Magyarország és Németország e felé tett főbb lépéseinek és eredményeinek bemutatása). Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csifcsák, Ágota (2006) Hogyan találkoznak egymással a pályakezdő diplomások és a kis- és középvállalkozások a munkaerő piacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csontos, Kornél (2006) A METRO Kereskedelmi Kft. "C+C" marketingstratégiája változásának vizsgálata, a sajátmárka és az ARO bolthálózat tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dobóczki, Dr. Julianna (2006) A globalizáció külkereskedelemre gyakorolt hatása és az egységes szabályok kialakításában résztvevő nemzetközi szervezetek munkája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dudás, dr. Anita (2006) A felnőttképzés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fazekas, Ágnes (2006) A stratégia megvalósításának korlátai. Középpontban az emberi tényező: Munkahelyi elégedettség növelése/megtartása, mint stratégiai feladat a változás időszakában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Főző, Dr. Nóra (2006) A településmarketing folyamata, különös tekintettel Kecskemét városmarketingjére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gajda, Melinda (2006) Vállalkozásfejlesztés Horvátországban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gonda, Petra (2006) A Tisza Volán Zrt. PR tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gorzó, Dóra (2006) A nemzetközi és hazai turisztikai trendek és előrejelzések kapcsolata a Forrás Hotel jövedelemtermelő képességével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hegedűs, Helga (2006) Az Alföldi szaniter marketingstratégiája, avagy, egy tradicionális magyar márka sikertörténete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Hliva, Laura (2006) A motiváció és az ösztönzés kapcsolata a javadalmazási rendszerek megközelítésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hoffmann, Ágnes Éva (2006) Migráció és a magyar munkavállalók migrációja Németország felé, illetve a magyar fiatalok migrációs tervei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hompot, Miklós (2006) C2C megoldások. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Illésné Marincsák, Nikolett (2006) Szervezeti rendszer fejlesztése a MÁV ZRt-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jankó, Tamás (2006) Márka újraélesztése (Termékfejlesztés a Dacia-nál). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jenei, Mariann (2006) Új termék/ szolgáltatás bevezetése a piacra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Judikné Annus, Helga (2006) Magyarok külföldi munkavállalása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kelemen, Balázs (2006) Azonosságok és különbségek a munkaerő toborzásában - Avagy az online toborzás/álláskeresés kialakulása, fejlődése és dinamizmusa, a magyarországi tendenciákkal összefüggésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kenyeres, Éva Krisztina (2006) Nők munkaerő-piaci helyzete - a magyar nők munkaerő-piaci helyzete gyermekvállalás után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Király, Márta (2006) Stratégiai elemzés az orosházi Kossuth Lajos Közoktatási Intézményben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Zsolt (2006) Egy vállalat munkaerő toborzása, kiválasztása és teljesítményértékelése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kohán, Dávid (2006) A Tisza Volán Közlekedési és Szolgáltató Zrt. fejlesztése, különös tekintettel az innovációra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Marianna (2006) A hungarikum borok külföldi megjelenésének lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kulacs, Dóra (2006) A toborzás-kiválasztás módszerei és gyakorlati megvalósítása a Magyar Telekom Nyrt-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kálmán, Tamás (2006) A borfesztiválok marketing jelentősége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kürti, László (2006) Vállalatok humán erőforrás gyakorlatát felmérő kutatási projekt kialakítása és beindítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lele, Dr. József (2006) Teljesítményértékelés, mint a humán terület stratégiai értéke. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Litter, Dr. Zsuzsanna (2006) Az összehasonlító reklámok vizsgálata, különös tekintettel a T-Com vs. Tele2, valamint az Unilever vs. Beiersdorf reklámkampányára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Maczelkáné Gyárfás, Ildikó (2006) Karrier és/vagy család - A nők munkaerő-piaci helyzete -. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Magyar, Ilona (2006) A szerkezetátalakítás kistérségeinek fejlesztési lehetőségei külföldi példák alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Magyari, Csaba (2006) Az építéstervezési vállalkozások marketingje. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Majorosi, dr. Éva (2006) A kiválasztás egy magyarországi termelő-és kereskedelmi vállalat gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Marinki, Ákos (2006) A piacorientált szemléletmód fontossága a magyar, azon belül is a szegedi vívósportban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Miskolczi, Andrea (2006) Az üzleti hálózatok, mint tudásstruktúrák. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Balázs (2006) Személyszállítási közszolgáltató vállalatok marketingstratégiája a Tisza Volán Zrt. példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Szilvia (2006) "Online-banking" - avagy a banki ügyintézés különös módjai egy magyar kereskedelmi bank gyakorlata alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Sándor (2006) Villamosenergia-ipari liberalizáció és az árak alakulása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mucsi, Katalin (2006) Egy könyvelőiroda működésének fejlesztése minőségmenedzsment módszerek segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mészáros, Zsófia (2006) A kis- és középvállalkozások és a mikrofinanszírozás jellemzői, valamint a köztük lévő szinergiák a fejlődő országokban, indiai példákon keresztül bemutatva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Dr. Andor (2006) Befolyásolás az Interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Anita (2006) Szentes és kistérsége fejlődési lehetőségei a Piramis-modell tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Beáta (2006) Termékkínálat kialakítása és vállalati termékpolitika a háztartási tisztító- és takarítóeszközök piacán, a Domet Rt. szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Katalin (2006) Teljesítménymenedzsment a Magyar Posta Zrt.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Ágnes (2006) Az interjú és a teszt szerepe a kiválasztásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, Andrea (2006) A személyzeti tanácsadó cégek tevékenysége Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pete, Beáta (2006) Humánerőforrás-menedzsment egy magyarországi autóalkatrész gyártó cégnél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Posta, Dr. Krisztina (2006) Kockázatok elemzése és kezelése a nemzetközi kereskedelemben, különös tekintettel a fizetési feltételekből fakadó kockázati elemekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Posta, Mariann (2006) A toborzás és kiválasztás főbb elméleti és gyakorlati kérdései (egy szegedi nagyvállalat toborzási-kiválasztási gyakorlat). Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Prónay, Szabolcs (2006) "A vállalat állít, a vevő dönt." A fogyasztói lojalitás jelentősége vállalat hosszú távú sikere szempontjából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Puszta, Laura (2006) Gondoskodó vállalat - karrier és család. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pálfi, Viktor (2006) Vállalati stratégia kialakítása, különös tekintettel a kényszerértékesítési stratégiára a lízingcégek esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Péczné Elek, Ildikó (2006) Stratégia és szervezeti kultúra egy termelő vállalatnál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ritter, László Vilmos (2006) Termékfejlesztés elméletben és gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ritter, László Vilmos (2006) Termékfejlesztés elméletben és gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Róthné Takács, Györgyi (2006) Motiváció és ösztönzésmenedzsment elmélete és gyakorlata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Soós, Ágnes Gabriella (2006) Létszámleépítés a MÁV ZRt.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Andrea (2006) Alternatív energiahordozó a gyakorlatban (Napelem gyakorlati alkalmazása). Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Ildikó (2006) SAP-val támogatott toborzás, kiválasztási rendszer a MÁV Zrt. Gépészeti üzletág pécsi központjaiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szalai, Zsuzsanna (2006) Kis- és középvállalkozások finanszírozása, különös tekintettel a mikrohitelezésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szili, Tímea (2006) Korunk betegsége: A munkamánia (A jelenség tudományos bemutatása, továbbá motivációs elméletek tükrében történő vizsgálata). Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szilágyi, Sarolta (2006) A multinacionális vállalatok globális és lokális reklámjainak elméleti háttere. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szilágyi, dr. Szabolcs (2006) Esélyegyenlőség és diszkrimináció Magyarországon és az Európai Unióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szécsényi, Balázs (2006) Az ingatlanpiac alakulása az Európai Unió egyes tagállamaiban és Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Széll, Dr. Beatrix (2006) A Phonix Kft. logisztikai rendszerének elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, Dániel (2006) Különbségek és hasonlóságok az emberi erőforrás-gazdálkodás területén a közszférában és a versenyszférában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, Róbert Sándor (2006) Fogyasztóvédelem és marketing, különös tekintettel a kommunikáció káros hatásaira. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcsborus, Melinda (2006) A MÁV Zrt. vállalati kultúrájának bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sánta, Csaba (2006) A dolgozói ösztönzési rendszer egy magyar-francia közszolgáltató példáján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Terhes, Mariann (2006) Vállalkozásfejlesztési politika alakulása az Európai Unióban (1990-2005). Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Triznyai, Ágnes (2006) Humán erőforrás fejlesztés a Szegedi Tudományegyetemen, az SZTE Karrier Iroda működtetésén keresztül, a Regionális és Operatív Program keretében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Edit (2006) A szegedi orvosok fogyasztói szokásairól, avagy feltérképezése egy regionálisan és társadalmilag is körülhatárolható hivatásrend fogyasztói portfoliójának egy lehetséges fogyasztásszociológiai megközelítésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Hajnalka (2006) A személyzetfejlesztés elmélete és gyakorlata az Európai Unióban és Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Ágnes (2006) Betekintés a Szegedi Tudományegyetem hallgatóinak munkavállalási szokásaiba. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vajgely, Margit (2006) A vállalkozásfejlesztési gyakorlat meghatározó elemei az Egyesült Királyságban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Andrea (2006) A CAF bemutatása és elemzése a közigazgatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Boglárka (2006) A munkavállalók ösztönzése, motiválása, megtartása a növekedés jegyében - Bemutatása a Lombard Lízing Zrt. által -. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga-Lang, Károly (2006) A magyarországi kis- és középvállalkozások nemzetköziesedése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vargha, Attila (2006) Az Energia Bázis Kft. termékpolitikája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vashegyi, Enikő (2006) A MÁV ösztönzési rendszere. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vida, Gabriella (2006) Collaborative filtering. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Zsuponyó, Istvánné (2006) Csoportmenedzsment vizsgálatok a MIVÍZ Kft alkalmazottainak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.