Albert, Eszter (2023) Zeneterápiai módszerek integrálása értelmileg akadályozott tanulók oktatásában, nevelésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Barta, Tímea (2023) Általános iskolás tanulók önértékelésének, szorongásának jellemzői. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Bilicki, Mónika (2023) A figyelemzavarok típusainak ismerete a vajdasági oktatási terekben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Budai, Irén (2023) A tanulásban akadályozott és a többségi alsó osztályos tanulók motorikus teljesítményének összehasonlítása. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Bukovszki, Katalin (2023) A beszédtechnika helye és szükségessége a pedagógusképzésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csernus-Lukács, Rebeka (2023) Intellektuális képességzavarral élő gyermek kommunikációjának fejlesztési lehetőségei gyóügypedagógiai lovaglással. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Eszes, Kitti (2023) A zentai pedagógusok szemléletformálással kapcsolatos attitűdjének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hardi Klem, Katalin (2023) Fogyatékkal élő gyermeket nevelő vajdasági magyar anyák. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Karácson, Kata (2023) A vizuális ingerekből származó interferencia kontrolljának vizsgálata tanulásban akadályozott, és tipikus fejlődésmenetű tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kikić Bari, Lídia (2023) Állatasszisztált foglalkozások. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ledzényi, Dóra (2023) Állatasszisztált terápiák történeti áttekintése, vizsgálata és gyakorlatba beépített relevanciája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Losonci, Elina (2023) Mirci és Bori meséje a bátorságról, négy nyelvi szinten - Az innovatív alkotás elmélete és közvetlen iskolai alkalmazhatóság felmérése a pedagógusok nézőpontjából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Makra, Réka (2023) A népi gyermekjátékok fejlesztő hatása a logopédiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Megyeri, Henrietta (2023) Digitális történetmesélés a sajátos nevelési igényű tanulók oktatásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Miskolczy, Jeanet Bernadett (2023) Társadalmi inkluzió a művészet eszközeivel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Krisztina (2023) A kora nyelvi kommunikáció fejlettség mérőeszköze a MacArtur- Bates Kommunikatív Fejlődési Adattár 3. (KOFA -3) kivetülése a logopédiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Sarolta (2023) A zentai Thurzó Lajos Általános Iskola története és inklúziós gyakorlatának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Paprika, Anita (2023) A TSMT terápia hatékonysága a beszédfejlődésre a szakirodalmak tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pfeiffer, Beáta (2023) Autizmus spektrum zavar tüneteit mutató kisgyermek óvodai ellátása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Rotár, Lotti (2023) Attitűdformálás megjelenése a többségi oktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rácz Borbás, Julianna (2023) Iskolakezdő gyermekek aktív szókincsének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tar, Ivett (2023) A dadogás jelensége a Larry című filmben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ördög, Mariann (2023) Lépések egy autista tanuló befogadása felé. Masters, Szegedi Tudományegyetem.