Item where department "Üzleti Tudományok Intézete" and date of item 2023

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | F | G | H | I | J | K | L | M | N | P | R | S | T | V | Z | Á | Ó
Number of items: 94.

A

Atwi, Hussein (2023) Leveraging NFTs in Marketing: Strategies for Enhancing Customer Engagement and Brand Loyalty. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bacsa, Dalma (2023) Családi Otthonteremtési Kedvezmény hatása az ingatlanpiacra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bakos, Renáta (2023) A családi vállalkozások vezetése és utódlása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyi, Enikő (2023) A webergonómia hatása a konverzióra - Esettanulmány a Cleanowash Kft.-ről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyi, Laura Krisztina (2023) Online vásárlási szokások összehasonlítása férfiak és nők körében, különös tekintettel az emocionális és a racionális marketingüzenetek vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berényi, Edina (2023) Hirdetéskerülés a közösségi médiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bodó, Martin (2023) Az énkép-illeszkedés hatása a fiatalok üdítőválasztására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Botár, Dalma (2023) A webergonómia hatása a magyar fiatal felnőttek táplálékkiegészítőkkel kapcsolatos fogyasztói döntéseire. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Budai, Zoltán (2023) A konvergencia régióban lévő vállalkozás projektjének fejlesztése külső forrás bevonásával – KKV vizsgálatokkal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Budincsevich, Anna (2023) A Z-generáció önkénteseinek hatása az őket foglalkoztató szervezetekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bálity, Martin (2023) A labdarúgószervezetek üzleti modelljeinek változása a Covid-19 hatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bárkányi, Gábor (2023) Egy kis- és középvállalkozás és egy multinacionális cég projektmenedzsment szerkezetének összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bárány, Réka (2023) A krízis nyoma a márkán: a Volkswagen emissziós botrány a magyar fiatalok szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csák, Gergő Balázs (2023) Kis- és középvállalkozások ösztönzésmenedzsmentje Csongrád-Csanád megyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Deák, Fanni (2023) A vegán termékeket fogyasztók vásárlási döntésére ható tényezők vizsgálata a kozmetikai termékek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Domján, Judit Alexandra (2023) Fenntarthatóság a városi közlekedésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dorka, Botond Péter (2023) A modellváltó egyetemek szervezeti struktúrájának változása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dávid, Anna (2023) Fesztivál önkéntesek motivációi. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas, Veronika (2023) Saját márkás termékek vásárlói a TheVR tartalomszolgáltatók közösségében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ficsór, Tamás (2023) Az influencerek által létrehozott élelmiszeripari márkákkal kapcsolatos fogyasztói attitűd vizsgálata, különös tekintettel a 18-30 éves korosztályra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Ádám (2023) Márkaközösségek a 18-24 évesek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Frank, Alexandra (2023) Kiégés telefonos ügyfélszolgálati munkakörben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fábián, Lili (2023) Kihívások és lehetőségek a fiatal, pályakezdő diplomások számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fődi, Kata (2023) Z generációs fiatalok munkahelyválasztási preferenciái Csongrád-Csanád vármegyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gece, Szuzi (2023) Míg a halál el nem választ? Avagy hogyan vált a Nike egy világ számára közkedvelt márkává? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gerhát, Regina Magdolna (2023) Az elektronikus szájreklám szerepének vizsgálata a divatipari termékek online vásárlása során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyöngyi, Bátor Barnabás (2023) A weboldalak esztétikai hatása a bizalomra és vásárlásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Görög, Petra (2023) A vezetés szerepe a munkavállalók sikeres ösztönzésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hadobás, Dzsenifer (2023) A "fogyasztói" élmény megjelenése az esküvők során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdu, Vivien (2023) „Pixel leszek, amíg élek” – a virtuális influencerek megjelenése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hamar, Richárd (2023) Fotós szolgáltatások árazása és a fogyasztók attitűdje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Heiner, Csaba Ákos (2023) Politikai marketingkommunikáció a közösségi médiában: agenda-setting a Facebookon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Heinrich, Ágnes (2023) Public relations és hírnévépítés a szolgáltató vállalatok szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hernádi, Dorina (2023) A fogyasztói magatartás vizsgálata az ételérzékenyek és a mentesen étkezők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Babett (2023) Influenszerek hatása a fogyasztói döntésre a kozmetikai piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hávris, Szandra (2023) Replika divatcikkek: Milyen motivációk vezethetnek hamisított cikkek vásárlásához az X és a Z generáció körében? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Iványi, Petra (2023) Fogyasztói magatartás a hagyományos és mentes cukrászsütemények piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jankov, Ákos (2023) Családi vállalkozások öröklési problémái egy mezőgazdasági vállalkozás példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jankó, Marcell Zoltán (2023) Fogyasztói magatartás a streaming világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Katona, Renáta (2023) Női és férfi szerepek megjelenítése a marketingkommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis-Vén, László (2023) A projekttervezés elmélete és annak gyakorlati megvalósításának összehasonlítása egy konkrét projekt elemzésén keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Márk Balázs (2023) A fiatalok kosárlabda cipő vásárlási preferenciái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Noémi (2023) Toborzási és kiválasztási módszerek különbözőségei kis- és középvállalkozások, illetve multinacionális cégek esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Sára (2023) Insight of the ecosystem of the world of esports. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Kincső Dominika (2023) A barista: A kávézás élményének egyik meghatározó forrása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Komlós, Maja (2023) Generációváltás és kihívásai a családi vállalkozásokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kormos, Eliza (2023) A családi vállalkozások generációváltásának körülményei és konfliktusai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kosztolányi, Dóra (2023) „Szárnyaló siker” A Red Bull márka hatása a fogyasztói magatartásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Anna (2023) A Coursera for SZTE marketingkommunikációjának elemzése és fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Dóra (2023) Használhatósági tesztelés a Netflix applikáción és annak hatása a felhasználói elégedettségre a Z generáció körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Márta Eszter (2023) A duális képzés, mint a munkaerő pótlás eszköze. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán, Anita (2023) A sportszponzoráció hatása a fogyasztói lojalitásra a Pick Szeged szurkolók példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kövesdi, Máté (2023) Elektromos autókra való átállási hajlandóság vizsgálata a magyar (új)autóvásárlók körében napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Laczi, Hanna Viktória (2023) A fogyasztó és az egészségjavító termék közötti kapcsolat vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel, Bendegúz Levente (2023) A fiatalok munkahelyválasztását és munkahelyen való maradását befolyásoló nem pénzbeli ösztönzők fontossága. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lippai, Bence (2023) Uniós projektek a kis- és középvállalkozások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magyari, Kinga (2023) A munka és magánélet egyensúlya a mezőgazdasági családi vállalkozások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Marjanovich, Alex Igor (2023) Az online cipővásárláshoz kapcsolódó félelmek és a döntést befolyásoló tényezők vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mazurák, Lívia (2023) Atipikus foglalkoztatási formák szerepe a munka-magánélet egyensúly megteremtésében a nők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Medgyesi, Döme (2023) Marketingkommunikációs eszközök hatékonysága az ingatlanpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Merkovity, Norbert (2023) A personal branding és a szegedi coach-ok. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Mihály, Lívia (2023) Toborzási és kiválasztási stratégiák egy vállalat példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Miklós, Kyra (2023) A nyers etetési trend vizsgálata a hazai kutyatartók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mocsári, Dániel Balázs (2023) Politikai marketing a közösségi médiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Moharos, Dorina (2023) Fesztiválozók elégedettségének, lojalitásának vizsgálata az EFOTT kapcsán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsi, Vanda (2023) A network marketing (MLM) hálózatok strukturális felépítése és különbözőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Szilvia (2023) ERP rendszerek jelenléte Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nógrádi, Anikó (2023) Coaching, mint vezetőfejlesztési módszer. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pass, Hella (2023) Az énmárka építés szerepe a divatmodellek sikerességében a magyar, illetve japán piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Perecz, Diána (2023) A munkaerőpiac női szemüvegen keresztül – az Y generáció kihívásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Poturak, Edina (2023) Tanári munkaelégedettség. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pálfi, Anna Réka (2023) Megosztáson alapuló közösségi közlekedési eszközök megítélése a különféle (Baby Boomer, X, Y, Z) generációk által. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pósa, Dorka (2023) Hatékony cégvezetés a személyiségvonások tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Póta, Sára Júlia (2023) Egy vállalatirányítási rendszer új verziójának bevezetése egy multinacionális vállalatnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rozmis, Edina (2023) E-WOM, avagy az online szájreklám hatása a felvételi előtt álló középiskolás tanulók egyetem választására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Dávid (2023) A magyarországi romák munkaerőpiaci helyzete és azt befolyásoló tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Répási, Evelin (2023) Érzelmi intelligencia és vezetés kapcsolata – az eredményes vezetés kulcsa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Serfőző, Petra Dalma (2023) Fogyasztói preferenciák vizsgálata az e-book és a hagyományos könyvek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Milán (2023) Az Instagram influenszerek hatása a Z generáció vásárlási szokásaira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Zsófia (2023) Női vállalkozóvá válást befolyásoló tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Styaszni, Krisztina Kármen (2023) Munkavállalói preferenciák vizsgálata a Z generáció körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Ivett Laura (2023) A fogyasztók vásárlási szokásai az online és offline térben, a közösségi média trendek és a FOMO és JOMO jelenségek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Ákos Lajos (2023) Követeléskezelés, mint professzionális szolgáltatást nyújtó vállalkozások marketingje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szendi, Róbert (2023) Passzív sportfogyasztási szokások vizsgálata a Formula-1 esetében Magyarországon. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tankó, Hunor (2023) Szervezeti folyamatok fejlesztése a Mac-Line Hungary Kiállításszervező Kft. alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Cecília (2023) A Dél-alföldi lovasturizmus alakulása napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vankó, Lili (2023) Esztétika alapú fogyasztói döntéshozatal az étkezésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Dorina Lili (2023) A HR osztály bevezetése egy konyhabútor gyártó vállalatnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Zsóka (2023) Kozmetikai termékekkel kapcsolatos fogyasztói magatartás: ez nem nem kérdése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Bianka (2023) Belső képzések sikerességének értékelése egy autógyártó vállalatnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Végh, Gréta (2023) Cafetéria rendszer lehetőségei a Csongrád-Csanád vármegyei munkavállalók szemszögéből és ennek ösztönző ereje kikapcsolódásra és sportolásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zöld, Bernadett (2023) Munkaerőpiaci kompetenciák vizsgálata a pályakezdő diplomások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Árvai, Péter (2023) Az innováció külső és belső tényezői egy szállítmányozó cég példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ó

Ónodi, Leona (2023) Pénzbeli és nem pénzbeli ösztönzők motiváló ereje munkavállalói szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 20. 12:48:50 CEST.