A hátrányos helyzetű, enyhén értelmi fogyatékos roma gyermekek inklúziója a horgosi általános iskolában

Puljaji Molnár, Andrea (2019) A hátrányos helyzetű, enyhén értelmi fogyatékos roma gyermekek inklúziója a horgosi általános iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2019_puljaji_molnar_andrea.pdf] PDF
2019_puljaji_molnar_andrea.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (716kB)

English title

Inclusion of disadvantaged, slightly intellectual and handicapped gipsy children in Horgos’ elementary school

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Gyógypedagógus-képző Intézet

Discipline

Teacher Training

Specialization

inkluzív, fejlesztő szakpedagógia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Csupor, Zsolt Jánosné
óraadó oktató
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.02. Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2020. Jun. 15. 17:41
Last Modified: 2020. Jun. 15. 17:41
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/90787

Actions (login required)

View Item View Item