Koncz, József Ádám (2019) Hogyan érvényesíthető a vállalati image a fogyasztói tartalmak uralta internetes világban? Az eWom és az online értékelések hatása a fogyasztók döntési folyamataira és magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2019_koncz_jozsef_adam.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (1MB) |
English title
How can a corporate image be enforced in an Internet world dominated by consumer content? The impact of eWom and online consumer reviews on consumers' decision-making processes and behavior
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department
Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Ivaskó, Dr. Lívia
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Síklaki, Dr. István
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (BA/Bsc) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.01. Economics, econometrics 05. Social sciences > 05.08. Media and communications |
Depositing User: | szerkesztő BTK |
Date Deposited: | 2020. May. 26. 09:01 |
Last Modified: | 2020. May. 26. 12:27 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/87702 |
Actions (login required)
View Item |