„Friss. Olcsó. Jó." – Kiskereskedelmi bolthálózatok magyar nyelvű szlogenjeinek kognitív nyelvészeti elemzése

Veszprémi, Szilveszter (2019) „Friss. Olcsó. Jó." – Kiskereskedelmi bolthálózatok magyar nyelvű szlogenjeinek kognitív nyelvészeti elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2019_veszpremi_szilveszter.pdf] PDF
2019_veszpremi_szilveszter.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (566kB)

English title

„Fresh. Cheap. Good." – Cognitive linguistic analysis of Hungarian retail chains' slogans

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Humanities and Social Sciences

Department

Magyar Nyelvészeti Tanszék

Discipline

Humanities

Specialization

magyar

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Schirm, Dr. Anita
egyetemi adjunktus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 06. Humanities > 06.02. Languages and Literature > 06.02.06. Linguistics > 06.02.06.03. Use of language: pragmatics, sociolinguistics, discourse analysis, second language teaching and learning, lexicography, terminology
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2020. May. 28. 08:59
Last Modified: 2020. May. 28. 11:25
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/87407

Actions (login required)

View Item View Item