Török, Emese (2019) A vállalkozásfejlesztés és a közösségi média marketing elemzésének kapcsolata – Az influencer marketing elemzésének relevanciája vállalkozásfejlesztési szempontból. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2019_torok_emese.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (1MB) |
English title
The relationship between business development and social media marketing analysis - The relevance of influencer marketing analysis with regard to business development
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Faculty of Economics and Business Administration
Department
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Imreh, Szabolcs
GTK Gazdaságtudományi Kar
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.02. Economics and business |
Depositing User: | szerkesztő GTK |
Date Deposited: | 2019. Nov. 14. 14:22 |
Last Modified: | 2019. Nov. 14. 14:22 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81903 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |