Törzsvásárlói kártya bevezetésének hatása a kiskereskedelmi lojalitásra - egy szegedi KKV hipermarketekkel szembeni marketing programjának elemzése

Kisznyér, Péter István (2015) Törzsvásárlói kártya bevezetésének hatása a kiskereskedelmi lojalitásra - egy szegedi KKV hipermarketekkel szembeni marketing programjának elemzése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2015_kisznyer_peter_istvan.pdf] PDF
2015_kisznyer_peter_istvan.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Club card system installation and the influences on loyality - Analyzing a SME's marketing program

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

jogász-közgazdász

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Prónay, Szabolcs
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Other)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2019. Nov. 07. 13:24
Last Modified: 2019. Nov. 07. 13:24
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80897

Actions (login required)

View Item View Item