A közösségi médiában alkalmazott marketingtevékenység összefüggései a fiatalok közösségi tevékenységével és szociálisérdek- érvényesítő képességével

Apró, Melinda (2015) A közösségi médiában alkalmazott marketingtevékenység összefüggései a fiatalok közösségi tevékenységével és szociálisérdek- érvényesítő képességével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2015_apro_melinda.pdf] PDF
2015_apro_melinda.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (45MB)

English title

Relationships of the social media marketing and teenager's social activities and their social interest realization abilities

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Prónay, Szabolcs
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2019. Nov. 07. 11:13
Last Modified: 2019. Nov. 07. 11:13
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80488

Actions (login required)

View Item View Item