Apró, Melinda (2015) A közösségi médiában alkalmazott marketingtevékenység összefüggései a fiatalok közösségi tevékenységével és szociálisérdek- érvényesítő képességével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2015_apro_melinda.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (45MB) |
English title
Relationships of the social media marketing and teenager's social activities and their social interest realization abilities
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Faculty of Economics and Business Administration
Department
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Prónay, Szabolcs
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.02. Economics and business |
Depositing User: | szerkesztő GTK |
Date Deposited: | 2019. Nov. 07. 11:13 |
Last Modified: | 2019. Nov. 07. 11:13 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80488 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |