Nagy, Csenge (2016) Zöldmarketing az élelmiszeriparban : a fenntartható élelmiszer-fogyasztásra ható tényezők vizsgálata a magyar fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2016_nagy_csenge.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (898kB) |
English title
Green Marketing in the Food Industry : an examination of factors affecting the sustainable food consumption among young people in Hungary
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Faculty of Economics and Business Administration
Department
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Csovcsics, Andrea
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (BA/Bsc) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.02. Economics and business |
Depositing User: | szerkesztő GTK |
Date Deposited: | 2019. Nov. 07. 08:36 |
Last Modified: | 2019. Nov. 08. 09:49 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80373 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |