Márkné Bordás, Mária (2018) A tanulás hatékonyság vizsgálata enyhe mértékű intellektuális képességzavart mutató gyermek esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2018_Márkné_Bordás_Mária_H4WVE5_SZ.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (963kB) |
English title
Examining learning effectiveness in case of children with mild intellectual disabilities
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Gyula Juhász Faculty of Education
Department
Discipline
Institute
Gyógypedagógus-képző Intézet
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Torda, Dr. Ágnes
főiskolai docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (BA/Bsc) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences |
Depositing User: | Szerkesztő JGYPK |
Date Deposited: | 2019. Apr. 29. 13:10 |
Last Modified: | 2019. Apr. 30. 06:55 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/75466 |
Actions (login required)
View Item |