Az olvasási teljesítmény és a szövegértés vizsgálata az általános iskola 2. évfolyamán. Az olvasási teljesítmény és a szövegértés összefüggései a szociális háttérrel

Simityné Mészáros, Judit Stefánia (2018) Az olvasási teljesítmény és a szövegértés vizsgálata az általános iskola 2. évfolyamán. Az olvasási teljesítmény és a szövegértés összefüggései a szociális háttérrel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2018_Simityné_Mészáros_Judit_Stefánia_P85WBG_SZ.pdf] PDF
2018_Simityné_Mészáros_Judit_Stefánia_P85WBG_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (2MB)

English title

Study reading ability and comprehension in 2nd grade primary school. Relationship between reading ability, comprehension and social background

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Magyar és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék

Discipline

Teacher Training

Institute

Alkalmazott Humántudományi Intézet

Specialization

nyelv- és beszédfejlesztő szakterületen pedagógus-szakvizsgára felkészítő szakirányú továbbképzés

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Basch, Dr. Éva
adjunktus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2019. Aug. 22. 12:36
Last Modified: 2019. Aug. 22. 13:25
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/75426

Actions (login required)

View Item View Item